Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

<<

Anoniem192

Bericht 20 Mrt 2017 13:06

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzle, wat een geweldig mens ben jij, wauw.

Edit: mens klinkt onaardig, maar ik bedoel het positief!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 20 Mrt 2017 13:40

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Eens met Pippa. Je neemt erg de tijd (in alle topics) om uitgebreid te reageren Quizzle.
Ik vind je reacties heel erg veel betekenis hebben. Het valt mij erg op de laatste tijd. Echt top!
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Mrt 2017 13:47

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Caro schreef:Eigenlijk ben ik niet zo van deze topics maar ik wil toch even dan iets tegen Marin zeggen. En dat is meer dat ik bewonder dat ondanks alle shit die ze hier over zich heen heeft gekregen, ze hier toch nog gewoon is. Je bent wie je bent, je schaamt je nergens voor, je staat voor wie jij wil zijn en dat vind ik mooi! Je bent gewoon authentiek, en dat is best knap!


Hee dat vind ik heel leuk om te lezen! Dank je!

Ik vind het voor jou heel fijn dat je weer een hele leuke relatie hebt en stappen voor de toekomst aan het maken bent.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Mrt 2017 13:55

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzle, bedankt voor je mooie woorden! Ik snap gewoon niet hoe het mogelijk is dat jij iedereen door en door lijkt te kennen! Bij veel forummers sla je de spijker op zijn kop volgens mij. Hoe lang draai jij al mee op het forum? En heb jij nou meerdere forumnamen gehad hiervoor?

Ik kom hier inmiddels al veertien jaar bedenk ik me net :shock:.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 20 Mrt 2017 14:22

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Kan ik Quizzle al nomineren als forumsters van het jaar 2017? :hulde:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 20 Mrt 2017 14:28

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzle wat onwijs lief.
2015 💙
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 20 Mrt 2017 14:28

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Jeetje Quizzle, wat heb jij een heerlijke persoonlijkheid. Zo ontzettend lief van je om hier op iedereen te reageren. Uit die reacties blijkt ook wel duidelijk dat je altijd met veel interesse hier op het forum bent geweest, je weet over iedereen zoveel te vertellen, zelfs dingen van jaren geleden. Ik vind jou echt heel respectvol en lief reageren naar iedereen.
2012 & 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 20 Mrt 2017 14:51

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Jeetje Quizzle, zo lief dat je zo uitgebreid op iedereen reageert. Volgens mij weet jij echt alles wat er van het forum te weten valt. Hoe doe je dat? :) en het maakt me ook ontzettend nieuwsgierig naar wie je bent!

Snoes, ik vind jou een erg lieve forumster! En je werk lijkt me erg leuk!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 20 Mrt 2017 15:11

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzle, wat ontzettend lief dat je zo de tijd neemt om over iedereen wat liefs te zeggen!

Suus, ik vind je een hele leuke meid en een lieve mama :)
2012
2016
2020

Instagram
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 20 Mrt 2017 16:19

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzle wat ben jij toch ontzettend lief om op iedereen zo uitgebreid te reageren. Ik ben er nog steeds niet 100% zeker van of je bent wie ik denk dat je bent. Maar dat maakt ook niet uit, ik vind je echt een hele fijne aanvulling hier op het forum. Ik vind het dan ook verdrietig om te horen dat zo'n goede vriendin van je is overleden en dat je weinig vriendschappen over hebt. Je komt op mij juist over als een heel sociaal en zorgzaam persoon.

Jezzie komt op mij over als een hele lieve zorgzame vrouw en moeder die heel loyaal is aan de mensen om wie ze veel geeft. Dat als je een plekje in haar hart hebt, ze ook voor je door het vuur gaat. Verder heb ik het idee dat ze erg geniet van het leven en het goede in elke dag ziet.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Mrt 2017 16:50

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Ik vind het super knap van je Jada dat jij je verhaal hier hebt durven te vertellen. Hopelijk is dit een goede stap vooruit en krijg je de hulp die je echt nodig hebt :hug:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem221

Bericht 20 Mrt 2017 17:08

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Ik kan wel iets liefs gebruiken (zonder dat ik op dit moment iets liefs teruggeef).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Mrt 2017 17:17

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Japie: je bent een gezellige en vrolijke meid en je kunt lekker gek doen. Ik vind het fijn voor je dat je 'de ware' hebt gevonden en wens je alle geluk!

Fedora: je kunt meer dan je denkt! Je schildert jezelf vaak erg negatief af en houdt te veel vast aan onmogelijke doelen. Je bent heel goed aan het sporten, lekker bezig!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 20 Mrt 2017 17:24

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzlie is gewoon de forumster van 2017. Wat een mooie lieve woorden over iedereen.

Tegen Bliss wil ik zeggen dat ik bewondering heb voor alles wat je aanpakt. Al houdt je vermoeidheid je eigenlijk tegen, je laat je nooit hangen. Daar heb ik echt respect voor. Je hebt gesolliciteerd naar een baan waarvan je eigenlijk wist dat het te zwaar zou zijn, maar je liet je niet bij voorbaat al tegenhouden. En je hebt snel aan de bel getrokken toen je merkte dat het allemaal niet lekker liep. Vind ik ook bewonderenswaardig.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Mrt 2017 21:51

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzle!! Ik puzzel (pun intended) echt wie jij bent. Je bent er dus al heel lang als je de shit met mijn, toen nog vriend, herinnert. En haha, zoals Bliss ook al zei: je slaat behoorlijke spijkers op de kop. Ik heb nogal sterke mening en dat besef ik. Gelukkig word ik er dan op gewezen en ik kan mn fouten toegeven. Dat ene topic herinner ik me ook, en al blijf ik achter mn woorden staan (en ik vind oprecht goed te horendat jij het ook kunt toepassen), snap ik dat het misschien erg onaardig overkwam. Wat ben jij een fijn persoon, dat je gewoon de tijd neemt voor iedereen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem210

Bericht 20 Mrt 2017 23:06

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzle, wat een lieve woorden dank je wel. Ik gunde het mijzelf eerst niet om terug te keren. Maar ik herinnerde mij ook positieve feedback dus probeerde mijzelf voor te spiegelen dat ik ook in positieve zin dingen waard ben en iets kan bieden. Zo fijn om te lezen dat dat beeld klopt. Maar de voornaamste reden om opnieuw te beginnen is omdat het toch wel heel leuk is hier met allemaal lieve dames.

Wat grappig dat je zegt dat ik soms te lief ben. Dat herken ik zelf niet zo. Het is mijn persoonlijkheid en soms vind ik mezelf ook wel scherpe reacties plaatsen. Ik vind jou juist altijd zo enorm lief voor mede forummers.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Mrt 2017 06:31

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Dank je Bliss. Vind het voor jou ook zo super leuk! Wie had dat ooit gedacht van de verstokte vrijgezellen :wink:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem202

Bericht 21 Mrt 2017 10:54

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Japie schreef:Dank je Bliss. Vind het voor jou ook zo super leuk! Wie had dat ooit gedacht van de verstokte vrijgezellen :wink:


Jullie zijn mijn hoop :smile:

En Harri thanks voor je lieve woorden! Je hebt gelijk hoor, misschien wat naïef maar ik weiger om me die onbevangenheid afebruari te laten nemen door een paar klootzakken.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Mrt 2017 17:25

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Heel goed Phoebe! Ik dacht altijd dat het niet goed zo komen, maar op mn 31e toch nog. Dan heb jij nog even toch? :D
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers