Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen met Kras groepsreizen?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 24 Okt 2013 16:41

Ervaringen met Kras groepsreizen?

Is er hier iemand die ervaringen heeft met groepsreizen via Kras?

Dit scheelt namelijk ene flinke smak geld met bijvoorbeeld Fox, maar ik vraag me af of Kras niet echt gericht is op oudere mensen?

Iemand enig idee?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 24 Okt 2013 16:43

Re: Ervaringen met Kras groepsreizen?

Geen ervaring, maar ik weet wel dat je per reis en vertrekdatum kunt kijken wat de groepssamenstelling is :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Okt 2013 16:54

Re: Ervaringen met Kras groepsreizen?

Mijn ouders zijn met Kras naar Jordanië geweest. Ik ben vorige week met mijn moeder met Djoser geweest en mijn moeder vond Kras beter. In die zin, dat de reisbegeleider beter was, maar ook de accommodaties vond ze beter. Met de reisleider moet je het treffen dat weet ik. Maar het was voor hun een positieve ervaring in elk geval.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 24 Okt 2013 16:59

Re: Ervaringen met Kras groepsreizen?

Dankje Middleme, dat had ik nog niet gezien.
Als ik op wat reizen klik zie ik inderdaad dat het vooral 45+ is.... Nog even nadenken wat ik wil - Goedkoper op reis en dan tussen de 45+ers, of iets duurder en wel met leeftijdsgenoten. Al weet je het van te voren natuurlijk toch nooit...
<<

Anoniem122

Bericht 24 Okt 2013 17:16

Re: Ervaringen met Kras groepsreizen?

Weet je al naar welk land je wilt? :)
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 24 Okt 2013 23:01

Re: Ervaringen met Kras groepsreizen?

Nee TukTuk, de twijfel is er nog steeds een beetje....
Amerika staat bovenaan mijn lijstje, maar ik twijfel vanwege de temperatuur.

Wat mooie Thailand groepsreizen gezien (en nee, niet alleen maar mooie bounty eilandjes hoppen :laughcry: )... Afgaand op jouw verhalen geloof ik heel goed dat Thailand individueel ook te doen is, alleen weet ik even niet waar en hoe ik moet beginnen....

Misschien dat ik je van de week even PM, ik denk dat jij me misschien wel goed kunt vertellen welke plekken je zeker aan moet doen op een zelf uit te stippelen reis? En misschien wat meer ins en outs over Thailand? Dan kan ik erna de knoop doorhakken of ik individueel ga of in groepsverband.
Is Thailand een land waar je makkelijk contact legt met andere alleenreizenden? Ik zie het namelijk niet zo zitten om daar echt alles alleen te moeten ondernemen, heb dan toch liever wat mensen om me heen.

Ik kom wat onzeker over, ik weet het, maar dit is allemaal zo nieuw en spannend haha! :)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Okt 2013 01:23

Re: Ervaringen met Kras groepsreizen?

Je hoeft niet onzeker te zijn over een reis zelf samen te stellen meid. Ik heb heel veel reis ervaring en wil je ook best helpen. Wij gaan volgend jaar ook een reis door Thailand maken, zelf samengesteld. Zoals het nu lijkt gaan we vliegen op Bangkok, dan naar Phuket vliegen met een aparte vlucht. Daar hebben wij bruiloft en dus al hotel, maar we gaan ook nog 2 nachten ergens anders boeken zodat we de phi phi eilanden etc kunnen zien. Dan vliegen we op Chang Mai en gaan we paar dagen trekken en olifanten rijden. Dan naar Koh Samui, daar 2 dagen strand hangen. En dan terug naar Bangkok, waar we treinen gaan pakken om om Bangkok heen de bezienswaardigheden te doen. Dit gaat allemaal lukken in 2 volle weken. En we eindigen weer in Bangkok om naar Nederland te vliegen (o.a. en Londen en Rome en daarna vliegen we door naar Brazillie). Hotels of hostels kijk ik gewoon online en boek ik voor de juiste dagen. Ik ga ook vaak op de bonnefooi maar door zo weinig tijd, ga ik nu wel vantevoren boeken.

Wat ik wil zeggen is: bedenk gewoon wat je wilt en wat je wilt zien. Maak voor jezelf een reisschema: zoveel dagen daar en dit en dit doen. Dan vluchten online zoeken (www.skyscanner.nl), dat ook opschrijven qua tijden etc. En dan accommodatie zoeken. Geloof me, het is makkelijker dan je denkt. Je ontmoet zoveel mensen onderweg. Als ij groepsreis wilt, prima. Maar je zit vast aan je gezelschap, je kunt niet spontaan iets doen... en wellicht mis je iets hartstikke gaafs/locals omdat jij alweer naar volgende plek moet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 48

Bericht 25 Okt 2013 12:51

Re: Ervaringen met Kras groepsreizen?

Vriendin van mij is met kras maar ook met mambo geweest. Ze was hier echt over te spreken.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 25 Okt 2013 22:11

Re: Ervaringen met Kras groepsreizen?

Ik ben afgelopen zomer met Kras meegeweest. Je kunt idd de leeftijdsverdeling zien. Ik heb bewust een reis uitgezocht waar ook jongeren meegingen. Mijn groep was echt gemengd van 20-75 jaar. Er zijn ook reizen met alleen maar 50+. Even goed uitzoeken dus.
Verder was alles prima geregeld, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers