Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Facebook topic

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Jan 2017 13:15

Re: Facebook topic

Hahaha. Dat zei ik toch inderdaad al cbl :)
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Jan 2017 15:01

Re: Facebook topic

Solly :eyes:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Jan 2017 15:08

Re: Facebook topic

Weet iemand toevallig hoe een ander niet kan zien wat ik leuk vind op Facebook.. of kan je dat niet uitzetten

Bedoel wat ik aanklik op vind ik leuk en dat bij anderen op de tijdlijn komt
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 26 Jan 2017 16:42

Re: Facebook topic

Sarah dat kan je niet uitzetten. Als iemand iets alleen oo vrienden plaatst en jij vindt dat leuk, ziet niemand van jouw vrienden het. Heeft diegene het geplaatst zichtbaar voor vrienden van vrienden en jij vindt het leuk dan zien jouw grienden dat. Staat iets op openbaar zoals de meesta pagina's en jij vindt het leuk dan zien ook al jouw vrienden dit. Dus je niet vooral letten op het icoontje als je iets wilt liken, daar kun je dan zien of het openbaar staat of niet.
<<

Anoniem328

Bericht 06 Mrt 2017 11:50

Re: Facebook topic

Goedemorgen!

Weet iemand hier of het zichtbaar is voor je vrienden als je lid wordt van een besloten groep?
Ik wil namelijk niet dat iemand dat ziet maar als dat niet mogelijk is dan word ik maar geen lid.
<<

Anoniem210

Bericht 06 Mrt 2017 12:52

Re: Facebook topic

Als iemand lid is van dezelfde besloten groep kan hij wel zien dat jij lid bent. Anders volgens mij niet.
<<

Anoniem193

Bericht 06 Mrt 2017 12:56

Re: Facebook topic

Olijfje schreef:Goedemorgen!

Weet iemand hier of het zichtbaar is voor je vrienden als je lid wordt van een besloten groep?
Ik wil namelijk niet dat iemand dat ziet maar als dat niet mogelijk is dan word ik maar geen lid.


Dan moet je de instellingen van de groep goed nakijken.
Sommige groepen zijn besloten, leden onzichtbaar.
Anderen groepen zijn besloten, maar is wel zichtbaar wie de leden zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mrt 2017 13:29

Re: Facebook topic

Zo bestaat er een 'uitgerekend in oktober 2017' groep waarvan je de leden kunt zien. Zie ik daar een bekende lid zijn.

Fail.
<<

Anoniem193

Bericht 06 Mrt 2017 13:33

Re: Facebook topic

Oeps
<<

Anoniem328

Bericht 06 Mrt 2017 14:58

Re: Facebook topic

Alibi schreef:
Olijfje schreef:Goedemorgen!

Weet iemand hier of het zichtbaar is voor je vrienden als je lid wordt van een besloten groep?
Ik wil namelijk niet dat iemand dat ziet maar als dat niet mogelijk is dan word ik maar geen lid.


Dan moet je de instellingen van de groep goed nakijken.
Sommige groepen zijn besloten, leden onzichtbaar.
Anderen groepen zijn besloten, maar is wel zichtbaar wie de leden zijn.


En als de leden onzichtbaar zijn en ik word lid, dan komt er dus niet op mijn tijdlijn te staan: "Olijfje is lid geworden van ...."? Zoals bij andere pagina's wel het geval is.
<<

Anoniem244

Bericht 06 Mrt 2017 15:35

Re: Facebook topic

Van een besloten / geheime groep komt dat sowieso niet op je ijdlojn te staan dat je lid geworden ben
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mrt 2017 10:34

Re: Facebook topic

Ik ben het zat om te zien dat mensen waarmee ik ooit berichten heb uitgewisseld dat ik zie of zij online zijn. Andersom dus ook. Ik hoef geen contact meer met ze en wil weten hoe ik dat weg krijg.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mrt 2017 10:39

Re: Facebook topic

Heb je de conversatie ook verwijderd?
<<

Anoniem244

Bericht 15 Mrt 2017 10:57

Re: Facebook topic

maar dat zie je dan toch alleen als je de conversatie open?
ik zie in ieder geval nooit wanneer jij online bent verder.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mrt 2017 11:24

Re: Facebook topic

Cotton schreef:Heb je de conversatie ook verwijderd?


Heb ik gedaan daarom is het zo raar. Een collega wilde mij toevoegen, heb nooit met hem op FB gesproken en heb het verzoek verwijderd. Toch zie ik wanneer hij online is. Het enige wat ik kan doen in die gevallen is ze blokkeren, maar bij sommigen wil ik gewoon nog wel eens kijken.
<<

Anoniem244

Bericht 15 Mrt 2017 11:26

Re: Facebook topic

maar waar zie je dan dat hij online is? rechts in die balk aan de zijkant?
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mrt 2017 11:27

Re: Facebook topic

Radler schreef:maar waar zie je dan dat hij online is? rechts in die balk aan de zijkant?


Daar idd
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mrt 2017 11:27

Re: Facebook topic

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Heb je de conversatie ook verwijderd?


Heb ik gedaan daarom is het zo raar. Een collega wilde mij toevoegen, heb nooit met hem op FB gesproken en heb het verzoek verwijderd. Toch zie ik wanneer hij online is. Het enige wat ik kan doen in die gevallen is ze blokkeren, maar bij sommigen wil ik gewoon nog wel eens kijken.

Zou het komen omdat je het profiel bekeken hebt? Ik zie in m`n lijst ook mensen staan waar ik nooit contact mee gehad heb (geen gesprek via FB) en toch staan ze daar.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mrt 2017 11:33

Re: Facebook topic

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Heb je de conversatie ook verwijderd?


Heb ik gedaan daarom is het zo raar. Een collega wilde mij toevoegen, heb nooit met hem op FB gesproken en heb het verzoek verwijderd. Toch zie ik wanneer hij online is. Het enige wat ik kan doen in die gevallen is ze blokkeren, maar bij sommigen wil ik gewoon nog wel eens kijken.

Zou het komen omdat je het profiel bekeken hebt? Ik zie in m`n lijst ook mensen staan waar ik nooit contact mee gehad heb (geen gesprek via FB) en toch staan ze daar.



Dat heb ik idd, maar niet altijd dus zou idd de reden kunnen zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mrt 2017 11:36

Re: Facebook topic

Ik heb er voornamelijk mensen staan met wie ik ooit messenger contact heb gehad en mensen die lid zijn van dezelfde groep (waar ik verder geen contact mee heb) .
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Apr 2017 13:10

Re: Facebook topic

De melding dat ik een privebericht heb blijft maar staan en dat terwijl ik er geen een heb. Hoe krijg ik dat weg?
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2017 11:07

Re: Facebook topic

Hoe kan ik bedrijven blokkeren? Mensen weet ik wel,maar het lijkt wel of het bij bedrijven niet kan.

Ik weet dat als je op iemand FB kijkt diegene dat niet kan weten. Toch valt het mij op dat 2 bekende van mij wie ik niet in de lijst hebben het afgeschermt lijken te hebben. De een heeft niks meer zichtbaar en bij de ander blijf ik steeds hetzelfde zien. Wist geen eens dat dat ook een optie was voor mensen die men niet in hun lijst hebben.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jun 2017 12:33

Re: Facebook topic

Ik heb iemand verwijderd, maar als diegene iets plaatst zie ik het staan bij berichten dus onder die wereldbol zeg maar. Hoe kan dat?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Okt 2017 08:21

Re: Facebook topic

Hee hoi. Ik heb een vraag. Het is op FB mogelijk om je reacties met een achtergrondkleurtje te typen, maar bij mij staat dat ineens standaard op rood ingesteld en ik wil dat niet. Ik moet nu telkens aanklikken dat ik GEEN achtergrondkleur wil, zo hinderlijk. Iemand een idee hoe ik dat standaard kan instellen?

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Okt 2017 10:56

Re: Facebook topic

Ik had die rode kleur ook al! Schrok me een hoedje toen ik dat de eerste keer zag!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers