Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'klein' trouwen

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 26 Feb 2017 17:58

Re: 'klein' trouwen

Wij zijn bij Kaap Hoorn getrouwd :D
De weddingplanner was een oud-klasgenoot van mijn man die voor haar opleiding tot weddingplanner nog een stel nodig had, was dus gratis. Geen flauw idee wat dat anders kost. Maar fijn was het wel!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem249

Bericht 26 Feb 2017 17:59

Re: 'klein' trouwen

Ik zou gaan voor alles in 1 locatie die vaker bruiloften doen, dat maakt alles zoveel makkelijker. Dan hoef je ook geen vervoer en hoe komt wie waar etc te regelen.
Aankleding zou ik pas over na gaan denken als je de locatie hebt gevonden. Als je een relaxte bruiloft wilt denk ik dat ergens met mooie natuur het fijnst is. In een bos, aan een strand zoiets.

Wat je ook kunt doen is eerst eten (rond 18:00), dan ceremonie (rond 20:00) dan feest(rond 21:30/22:00). Dan eet je met een kleine groep, wordt de groep met de ceremonie groter en eindig je met iedereen op het feest.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Feb 2017 20:52

Re: 'klein' trouwen

Ohja nu je het zegt wist ik dat misschien ook wel Suus. Maar echt mega tof!! En ceremonie daar dus ook? Heel tof!

Claire, ja ik denk dat dat idd de beste oplossing is: eerst een goeie locatie die bij voorkeur ook al dingen voor je regelt, of die iig een officiële locatie is. Dan heb je al een goeie basis. Over jouw indeling qua tijd heb ik ook zitten fantaseren. Lijkt me ook wel heel fijn. Maarrr het lijkt me ook wel weer prettig om het officiële gedeelte 'achter de rug' te hebben en dat je daar niet nog tijdens het eten zenuwachtig iver hoef te zijn haha! Plus, voor de kindjes is het dan ook al misschien wat laat... maarrr blijft een optie idd!

Thanks voor het meedenken allemaal. Fijn!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 26 Feb 2017 21:00

Re: 'klein' trouwen

Ja, we hadden alles op een locatie, ideaal!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem252

Bericht 26 Feb 2017 22:23

Re: 'klein' trouwen

Wij zijn met alleen onze directe familie getrouwd ongeveer 20 mensen. S ochtends na de koffie eerst samen een fotoshoot gedaan. Toen rond 13 uur eeen lunch thuis en daarna richting gemeentehuis. Na het trouwen lekker geborreld en taart gegeten. Daarna richting het restaurant waar we lekker gedineert hebben. Was een hele gezellige dag. Ik heb zelf geen feest gemist. Hooguit s middags bij de borrel bijvoorbeeld nog wat meer mensen zoals vrienden. Maar daar hadden wij toen niet echt aan gedacht.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Feb 2017 23:31

Re: 'klein' trouwen

Leuk Zora! Wat jij voor ogen hebt, dat zie ik mezelf ook nog weleens doen. Niet zo'n hele officiële dag, maar gewoon relaxed en laagdrempelig. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden bij jullie. Lijkt me lastig om tot een logische en handige indeling te komen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 27 Feb 2017 00:36

Re: 'klein' trouwen

Hey Zora jij woont toch in Gr.? Kijk eens bij de H.ayema Heerd, vlakbij de stad. Denk dat dat echt iets voor jullie is!
<<

Anoniem316

Bericht 27 Feb 2017 00:41

Re: 'klein' trouwen

Ik zit net even op de website te kijken en daar komt het wat kneuterig over maar ik zag voor een tijdje terug foto's van een trouwerij waar ze met iedereen lekker buiten zaten te eten (ze hebben ook een kok ter beschikking) en zag er zo heerlijk ongedwongen uit. Het is echt een leuk mens, die eigenaresse en denkt zeker mee. Er is heel veel mogelijk (wij zijn er toen ook geweest voor onze bruiloft namelijk, alleen uiteindelijk daar niet gevierd).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Feb 2017 07:14

Re: 'klein' trouwen

Ja klopt Dee! Ik heb daar al een aantal keer een trouwerij gehad! Het lijkt idd wel wat op wat we willen, maar vooralsnog is het het nog net niet.. niet idyllisch, groen, leuk genoeg. . maarrrr kan best dat we daar alsnog terecht komen haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Feb 2017 07:15

Re: 'klein' trouwen

AM, poeh zon hele dag lijkt me juist zon opgave haha! Maar wel heerlijk om het qua mensen ook zo lekker klein te houden :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Feb 2017 08:32

Re: 'klein' trouwen

En buitenland, op mooi strand, met kleine groep? Ben naam kwijt maar die mooie bruiloft van een knappe forumster hier?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem251

Bericht 27 Feb 2017 13:43

Re: 'klein' trouwen

Wij hebben in het noorden een keer hier een bruiloft gehad:
http://www.dediekn.nl/feesten/trouwen

Hier kon iedereen blijven kamperen en 's avonds hebben we er gebarbecued. Ik weet niet of dit in de buurt komt van wat je zou willen, maar wilde iig deze tip geven.
<<

Anoniem316

Bericht 27 Feb 2017 13:47

Re: 'klein' trouwen

En op een eiland als Ameland of Schiermonnikoog dan?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Feb 2017 14:19

Re: 'klein' trouwen

Ja die ben ik ook tegengekomen Emelin! Leuk!

Dee, we zouden heel graag op een eiland of op het strand trouwen. Maar dat is gewoon echt niet praktisch genoeg. We willen niet voor iedereen er ook een overnachting op de hals bij halen. En voor onszelf willen we dat ook niet per se :)

Marsy, haha, nee waarom zouden we :D Azi bedoel je denk ik? Of Frankie?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Feb 2017 21:53

Re: 'klein' trouwen

Nou omdat je strand en kamperen zei en het weer in Nederland nou niet echt altijd stralend is :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 28 Feb 2017 08:45

Re: 'klein' trouwen

Gefeliciteerd Zora, wat leuk!

Wij zijn ook klein getrouwd, maar wel heel anders dan jullie van plan zijn geloof ik. Het klinkt wel echt heel leuk met kamperen erbij. Wel echt jou, in hoeverre ik je "ken" van hier.
<<

Anoniem210

Bericht 28 Feb 2017 14:12

Re: 'klein' trouwen

Marsy jullie bruiloft klinkt als een sprookje. Wat heerlijk zeg!

Zora, wij trouwen op een kleinschalige boerderij in T. Niet heel veel bijzonders maar we kunnen precies doen wat we willen en met eigen decoratie maken we het wel bijzonder en volledig naar onze eigen smaak.
Ik maak zelf veel decoratie. Alles een beetje in 'country' stijl.

Suus, kaaphoorn is een mooie locatie om te trouwen!
Laatst gewijzigd door Anoniem210 op 01 Mrt 2017 06:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 28 Feb 2017 15:58

Re: 'klein' trouwen

Wij hebben het feest gehouden aan het Paterswoldsemeer.
De ceremonie was daar niet, maar dat kan wel. Wij vonden het echt een super locatie! Heerlijk aan het water, in de zomerzon.. Drankje erbij, 's avonds een bevriende DJ en als diner hadden we een bbq. Lekker ongedwongen, iedereen kon gewoon heen en weer lopen en eens bij andere mensen aanschuiven. Zou het de volgende keer precies zo doen!
De locatie waar wij waren was niet super groot, maar we vonden rond de 60 gasten wel voldoende. Hebben er echt voor gekozen om alleen mensen uit te nodigen waar we ook echt wat mee hebben. Niet zomaar allemaal collega's, de hele families.. Ben ook nog steeds blij met die keuze :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Feb 2017 17:06

Re: 'klein' trouwen

Oh tof Arwyn! Ik heb ook wel eens een trouwerij aan het P.meer gehad. Heel fijne sfeer daar. Ik ben ook echt benieuwd op hoeveel mensen wij uitkomen trouwens haha, moeten we ook maar eens naar kijken. Ik denk dat het best meevalt stiekem. Als je immers echt alles in 1x doet, ben je misschien wel wat selectiever. Denk ik.

Als we in september zouden willen trouwen, wanneer zouden we dan op z'n laatst uitnodigingen kunnen versturen? :angel: met de zomerperiode is het natuurlijk wel superonhandig als we lang wachten.

Lennox, ohh T is zo'n idyllisch durpie! Wat leuk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers