Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf prijs bij koophuis.

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 22 Feb 2017 21:30

Vanaf prijs bij koophuis.

Iemand hier ervaring mee? Hoe ging het verloop?
Vandaag wezen kijken, wil een bod uitbrengen en het betreft een vanaf prijs dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe anderen dit hebben ervaren.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem236

Bericht 22 Feb 2017 21:34

Re: Vanaf prijs bij koophuis.

Wij hebben ons huis verkocht met een vanaf prijs.

De ervaring was dat we alsnog biedingen onder de vanaf prijs kregen, of onderhandelingen over andere zaken (schilderwerk, datum van overdracht)

Ik zou zeker niet meer bieden dan de vanaf prijs, of er moeten kapers op de kust zijn.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 22 Feb 2017 23:36

Re: Vanaf prijs bij koophuis.

Er waren best wat kijkers dus ik wil sowieso niet te laag inzetten omdat de vraagprijs ook wel gewoon reeël is en het flink onder onze prijs is (en het precies de indeling heeft die wij zoeken) maar 10.000 erboven gaan zitten als het niet nodig is slaat natuurlijk ook nergens op. Geloof dat ik een vraagprijs toch makkelijker vind dan een vanaf prijs.

Wat was jullie reden voor de vanaf prijs en is het nog gelukt om daarboven uit te komen?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem236

Bericht 25 Feb 2017 14:27

Re: Vanaf prijs bij koophuis.

Onze makelaar adviseerde dat, en daar zijn we in meegegaan. Heel veel huizen destijds stonden in onze woonplaats met een vanaf prijs.
De voornaamste reden van de makelaar was dat wij minstens 150.000 euro wilde hebben, anders wilden we het niet verkopen. Door met een vanaf prijs van 149.500 te werken viel ons huis op funda in twee prijscategorien. Uiteindelijk hebben we ook 149.500 gekregen. Twee makelaars hadden dat bedrag ook verwacht dat het op zou brengen.

Uit eindelijk denk ik dat als we een vraagprijs hadden gehad van bijvoorbeeld zevenduizend euro hoger, we misschien net iets meer gehad zouden hebben, maa goed.

Hebben jullie inmiddels al een bod gedaan? Als er meerdere kijkers zijn zou ik gaan starten met de vanaf prijs.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 25 Feb 2017 20:35

Re: Vanaf prijs bij koophuis.

Ah ja, ik snap de logica ervan. Misschien moeten wij dat met ons huis ook doen!

Heb idd geboden, 5000 boven de vanaf prijs maar er is helaas overboden en die hadden het geld zo klaar liggen dus we hoefden ook geen eenmalig hoger bod te doen omdat meteen verkocht gunstiger was voor de verkoopster. Het huis stond al leeg, dus is te begrijpen.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers