Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'klein' trouwen

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Feb 2017 13:22

'klein' trouwen

Hoi!

Ja, wij willen trouwen dit jaar :) Ik merk alleen dat ik al in de stress schiet van het idee om de boel gaan plannen. En dat is juist wat ik niet wil. Ik wil gewoon dat het karakter van de hele boel (dus ook de aanloop ernaartoe) ongedwongen, relax, en gewoon, normaal is.

Er mogen best wat mensen komen. In die zin bedoel ik dus niet 'klein'. Dat bedoel ik meer in de zin van: geen hele dag EN avond, geen decoraties in thema's, geen grote jurk, geen fotoshoot, geen felicitatierij etc etc.

Wat we wel willen :D gewoon, iets buiten (!), wat niet de hele dag duurt, maar bijvoorbeeld alleen avondeten (bbq? foodtruck), het trouwen zelf, feestje met dansen en muziek. We dachten aan een overnachtingsmogelijkheid als camping oid, maar ik wil eigenlijk ook niet de volgende dag nog mensen moeten entertainen haha. Kortom, het moet gewoon leuk en gezellig zijn. Weinig verplichtingen, en vooral niet uren duren.

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Hoe hou je het nou een beetje in de hand? Kun je beter toch ergens een pakket afsluiten, zodat je al dit uitzoekgedoe niet zelf hebt? Of is het juist makkelijker zelf inkopen te doen enzo? Maar dan zit je ook meteen met decoratie/interieur/leuke dingetjes. Dat wil je wel gefixt hebben, en ik merk dat ik dat zelf gewoon niet goed kan. Er zijn me dan veel te veel keuzes die ik allemaal leuk vind en dan raak ik opgefokt. Haha. Echt zo handig dit :palm:

Okee, kortom. Heeft iemand praktische tips? Hoe hou je het nou een beetje binnen de perken, wat moet je nou echt regelen. Wat is handig?

Oh, en in hoeverre hou je rekening met het tijdstip icm locatie? Wij wonen in het noorden van het land. Vieren we het dan tot 's avonds laat als mensen nog lang moeten rijden? Hangt dat nog af van bereikbaarheid qua ov, of laat je het iedereen gewoon lekker uitzoeken?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 25 Feb 2017 13:40

Re: 'klein' trouwen

Oh zo leuk Zora :heart: ! Bij ons was dat ook een klein beetje de insteek, behalve dat we wel een korte fotoshoot hebben gedaan en ik uiteindelijk toch ben gezwicht voor een echte trouwjurk. De dag was heel relaxed en ongedwongen, maar helaas had ik van te voren alsnog teveel onnodige stress :palm:. Dat lag puur aan mezelf, dat hele trouwen is gewoon niet echt mijn ding. En toch had ik de dag zelf noot willen missen!

Een paar tips die me zo te binnen schieten:
- tijdens de borrel wilden we ook geen felicitatie-rij en zijn we zelf met iedereen kort gaan kletsen. Dat werkte op zich wel goed, iedereen stond zich in het zonnetje prima te vermaken en wij liepen wat rond.
- we hebben aan lange tafels gegeten zonder tafelschikking. Hapjes, voorgerechten en wijn stonden op tafel, hoofdgerecht en toetje was in buffetvorm. Daardoor wisselden mensen ook van plek tussendoor, was heel relaxed qua sfeer.
- we hadden voor de mensen die wilden overnachten een aantal kamers gereserveerd die mensen dan met korting konden boeken. Ze moesten voor een bepaalde datum aangeven of ze er gebruik van wilden maken. Zo regel je toch iets en hoef je de day after niemand te entertainen :). Maar een camping klinkt ook heel leuk!!
- versiering heb ik zelf gemaakt, ideeen opgedaan via Pinterest.

Sowieso is veel Pinteresten een goede tip, daar heb ik veel ideeen opgedaan!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Feb 2017 13:49

Re: 'klein' trouwen

Wij hebben het ook klein gehouden.

We hadden veertig gasten, alleen hele naast familie en vrienden, die de hele dag aanwezig waren. We zijn om 16.00 getrouwd in de Prinsentuin, in de Koperen Tuin. Daar hebben we na de plechtigheid een borreltje gedronken met wat borrelhapjes. Daarna is iedereen op eigen gelegenheid naar het resturarnt van onze keuze gegaan: ons favoriete eetcafé. Daar kregen we een diner op Bourgondische wijze, dus allemaal gerechten die op grote schalen geserveerd werden. Zo supergezellig en leuk was dat! Heerlijk gegeten, geborreld, gekletst, heel informeel allemaal. Precies zoals we het voor ogen hadden.

Foto's zijn gemaakt door de (inmiddels ex-)man van een goede vriendin. Ook bij ons geen felicitatie rij maar gewoon ongedwongen met een wijntje in onze hand. Mijn moeder heeft zich over D ontferm en B kreeg van iedereen alle aandacht.

Ik had een jurkje via Zalando, mijn haren bij de kapper laten doen maar mijn make up gewoon zelf gedaan. Met mijn ouders meegereden de heenreis en door vrienden thuisgebracht :). Alles bij elkaar waren we zo'n 2500 euro kwijt.

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik er niet aan heb gedacht een paar 'officiële' foto's met mijn ouders te maken. Nu mijn moeder overleden is vind ik dat echt heel jammer.
Laatst gewijzigd door Lady op 25 Feb 2017 13:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Feb 2017 13:50

Re: 'klein' trouwen

Oh ja jullie bruiloft zag er ook heel ongedwongen en relax uit! Klopt idd! Idd, zoals jullie deden tijdens de borrel, dat kinkt goed. En ook qua eten zien wij het een beetje zo voor ons.

Hoe kwam het zo dat je zwichtte voor een echte jurk? Ik weet sowieso eigenlijk helemaal niet zo goed wat voor jurkjes mij dan zouden staan, dus ik moet misschien wel bij echte jurken beginnen om een beetje online te kunnen zoeken wat me past en staat?

Oh en Pinterest probeer ik juist te ontwijken haha. Ik ben gewoon echt oprecht heel slecht met zoveel keuze mogelijkheden. Ook qua Pinterest voor andere dingen gebruiken hoor. Ik krijg dan gewoon echt keuzestress, en kies uiteindelijk niks, of word verdrietig van mijn keuze want er was nog zoveel meer leuks. Zucht haha.

Zelf maken wil ik dus eigenlijk liever ook niet. Misschien moet V maar gewoon de keuzes maken voor decoratie haha.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Feb 2017 13:50

Re: 'klein' trouwen

Ooh ja..

GEFELICITEEEEEERD! :cheering: :banaan: :yes: :bounce: :king: :cheers: :afro:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Feb 2017 13:52

Re: 'klein' trouwen

Oeh Lady, vooral jullie tijdsindeling spreekt me erg aan. Niet teveel poespas ook, en gewoon iedereen op een schappelijke tijd weer naar huis. Enige nadeel daaraan vinden we, dat we eigenlijk ook HEEL graag muziek en dansen willen. En dat doe je toch het leukste met een drankje, 's avonds. Dus qua tijdsindeling zitten we daar nog een beetje mee.

Jullie kosten zijn wel echt awesome :) Prinsentuin is ook echt een mooie keuze!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Feb 2017 13:53

Re: 'klein' trouwen

Super leuk Zora! Maar geen tips.. wij hadden het, te, groots.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem210

Bericht 25 Feb 2017 14:15

Re: 'klein' trouwen

Wij trouwen op een kampeerboerderij.
Naaste familie en vrienden zijn vanaf 15.30 welkom. Om 16.00 trouwen we waarna we om 17.00 de barbecue aansteken.
We eten aan lange tafels zonder tafelschikking. Het toetje is onze bruidstaart.
Ik maak zelf een aantal cocktails die ik in van die leuke retro limonadekannen wil serveren. Verder flessen wijn, flesjes bier en blikjes frisdrank. Deze presenteren we in houten bakken met ijsklontjes.
De barbecue besteden we trouwens wel uit.

Wij willen tijdens het eten achtergrond muziek en na de barbecue steken we kampvuurtjes aan en willen we misschien marshmallows roosteren.
Rond een uur of 22.00 is het leuk genoeg geweest. :)

Er komen een aantal mensen van ver. Voor hen is de mogelijkheid om hun tentje of caravan op te zetten en te overnachten. Voor hen is ook het ontbijt de volgende morgen geregeld wat wordt verzorgd door de eigenaren van de kampeerboerderij.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Feb 2017 14:23

Re: 'klein' trouwen

Dat klinkt perfect Lennox! Heel tof! Wat voor kampeerboerderij is dat en doe je dan zelf nog iets aan de decoratie?

Tijdens het eten muziek vind ik trouwens echt een hele slimme! En kampvuurtjes wilden wij ook! Marshmellows en biscuitjes!

Zijn jullie er de volgende dag dan ook nog zelf bij? En wat doen jullie voor de nacht zelf?

Lady, waren jullie gewoon naar huis gegaan en daar geslapen 's avonds? Met D?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem278

Bericht 25 Feb 2017 14:37

Re: 'klein' trouwen

Gefeliciteerd Zora!
Ik weet niks, ik wilde gewoon feliciteren.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 25 Feb 2017 14:38

Re: 'klein' trouwen

Bij ons was het denk ik weer te klein voor jullie maar wel heel relaxt. We ontvingen iedereen thuis met koffie en bruidstaart, daarna liepen we met het hele gezelschap naar het stadsdeelkantoor, daar hebben onze beide vaders een woordje gesproken tijdens de ceremonie wat het wel heel persoonlijk maakte. Vanuit het stadsdeelkantoor zijn we naar een eetcafé gelopen en daar stond de prosecco en de bitterballen al klaar, uitgebreid geborreld met allerlei hapjes en daarna aan tafel gegaan. Wij houden van lekker eten en hebben daar wel wat luxere keuzes in gemaakt zoals kreeft vooraf bijvoorbeeld. Na de koffie gingen de meeste weer naar huis, maar we zijn met mijn broer en de vrienden die er bij waren nog de kroeg in gedoken, ze hebben nog net de laatste trein terug kunnen halen.

In totaal hadden we 15gasten, ik had een knielang fuchsia kleurig jurkje met driekwart mouwen, mijn man een nieuw pak wat hij daarna gewoon naar zijn werk gedragen heeft. In totaal, met ringen ed waren we zo'n 1500euro kwijt.

Voor ons de perfecte relaxte dag en als ik het over zou mogen doen dan zou ik het weer zo doen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Feb 2017 14:43

Re: 'klein' trouwen

Ah Minoessepoes, dat klinkt ook heerlijk relax zeg! Idd, wij willen wel iets meer een feestje-achtig iets, maar ik kan me goed voorstellen dat je het zo doet!

Die ceremonie zelf he.... MOET dat altijd helemaal zo dat je opgeprikt zit met je gasten op stoeltjes in rijen, of zou je bij wijze van het allemaal staand in 15 min kunnen doen? Haha nu klinkt het net of ik het wil afraffelen, maar ik vind de ceremonie an sich gewoon niet zo... ik hoef niet zo in het middelpunt te staan voor heel lang, en hoef ook niet over the isle te schrijden enzo :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Feb 2017 14:48

Re: 'klein' trouwen

Oeh leuk! Gefeliciteerd!!!!

Wij hebben het ook klein en relaxed gehouden. Eerst trouwden we met een klein gezelschap in het stadhuis. Geen uitgebreide ceremonie maar wel een hele waardevolle. Vervolgens zijn we naar het bos gegaan, naar een restaurant met een serre. In die serre hebben we geluncht/extra uitgebreide high tea gehad. Daarna kwamen nog wat vrienden voor het aansnijden van de taart en een uitgebreide borrel, (tuindeuren open op het terras) gewoon relaxed. Vervolgens kwam de taxi die ons rond een uur of 6 naar het vliegveld bracht. Ik had een witte kokerjurk trouwens, wilde geen trouwjurk.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Feb 2017 14:51

Re: 'klein' trouwen

Haha dames die mij ook op FB hebben: dit was in oktober al GROOT nieuws hoor :wink: :wink: :wink:

Maar heel erg dank! :)

Ohja jouw jurk, en de zoektocht weet ik nog goed SoGood! DK toch??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 25 Feb 2017 17:56

Re: 'klein' trouwen

Ik denk dat ik nav je verhaal wel een beetje voor me zie hoe je het zou willen hebben. Gewoon, lekker losjes, trouwen op je eigen manier, sfeervol, niet teveel poespas. Als je in de stress schiet van het regel werk, heb je wel eens aan een weddingplanner gedacht? Dit hoeft echt niet meteen zo overdreven te zijn als dat het wellicht klinkt. Er zijn ook genoeg weddingplanners die jouw type bruiloft plannen en rekening houden met een kleiner budget. Mocht dit iets voor je zijn dan is het wel belangrijk dat je iemand kiest die bij je past en feeling heeft met wat jullie graag zouden willen.
Als je toch alles zelf wilt gaan regelen dan zou ik proberen te kiezen uit de vele mogelijkheden en bepalen wat je nou wel echt zou willen. Bij wat je omschrijft past het denk ik het beste om aan het eind van de middag te trouwen, daarna eventueel te borrelen en dat over te laten gaan in een BBQ of iets met foodtrucks, daarna het feestje. Als je dit hebt bepaald kan je naar locaties zoeken waarvan je denkt dat dit daar mogelijk is en dan maak je een afspraak met ze. Dan kan je alle mogelijkheden bespreken en ik denk dat het dan wel al wat meer vorm krijgt. Vaak hebben locaties wel bepaalde pakketten. In iets van een weiland trouwen waar echt verder niets is zou ik afraden, daar komt écht heel veel regelwerk bij kijken. Vaak gaat dat om dingen waar je zelf helemaal niet aan zou denken.
Wat betreft de ceremonie, je kan wel proberen daar ook een lossere sfeer in te creëren zodat je minder het idee hebt dat je in de belangstelling staat. De stoelen hoeven niet allemaal in rijtjes, al laat je ze op hooibalen met een kleedje zitten, dat mag je helemaal zelf bepalen :)
Voor de decoratie; heb je familie/vriendinnen/kennissen die het leuk vinden om creatief bezig te zijn? Misschien kunnen zij je helpen met decoratie? Vaasjes/potjes/flessen (eventueel een kleurtje spuiten) met bloemen erin kunnen al snel voor sfeer zorgen. Ik maak zelf decoratie voor bruiloften en verkoop dit via mijn webshop, maar ik ken ook iemand in het noorden van het land die decoratie verhuurd beetje in vintage stijl (stuur maar een pb als je daar interesse in hebt).

Websites waar je mogelijk wat aan hebt omdat deze wel bekend staan om trouwen op je eigen manier;
girlsofhonour.nl
arnhemsmeisje.nl

Heel veel succes met alles!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Feb 2017 19:07

Re: 'klein' trouwen

Wij hebben zelf inderdaad gewoon thuis geslapen maar de boys hebben we pas de volgende dag opgehaald bij de opa's en oma's.

Ik denk dat je de plechtigheid zo formeel of informeel kan maken als dat je zelf wilt hoor.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Feb 2017 19:12

Re: 'klein' trouwen

Lady, ben jij in de Prinsentuin van 't Prinsenhof getrouwd? Of ergens anders meer bij jou in de buurt?
Mijn zus trouwt daar!
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 25 Feb 2017 19:32

Re: 'klein' trouwen

Zora schreef:Hoe kwam het zo dat je zwichtte voor een echte jurk? Ik weet sowieso eigenlijk helemaal niet zo goed wat voor jurkjes mij dan zouden staan, dus ik moet misschien wel bij echte jurken beginnen om een beetje online te kunnen zoeken wat me past en staat?


Ja zo kwam ik dus aan mijn trouwjurk, haha. Ik ben gewoon een beetje gaan rondneuzen en kwam toen het merk Rembo Styling tegen met echt te gekke jurken! Mijn plan was om gewoon eens te gaan passen in een echte bruidszaak om te kijken wat me wel en niet stond en toen werd ik verliefd op een jurk.

Wat betreft de keuzestress: dat herken ik ook wel. Ik wilde het allemaal zo ongedwongen en juist niet teveel plannen maar veel beslissingen moet je alsnog nemen of er op z'n minst over nadenken. Meh! Het fijne van Pinterest vond ik dat veel al is bedacht en ik snel zag hoe ik dingen wel en niet zou willen.

Lennox, jullie trouwdag klinkt ook echt heerlijk zeg!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Feb 2017 19:49

Re: 'klein' trouwen

Spannend, Zora! Ik vond onze eigen bruiloft best groots, haha, maar wel superrelaxed. En dat kwam grotendeels door onze weddingplanner, we hoefden echt nergens aan te denken en ze was een kei in afdingen (en wij zelf dus echt niet).
Wij trouwden om half 5 en hadden van tevoren een fotoshoot gedaan met zijn tweeën. We zijn getrouwd in een grote partytent aan het water, daarna geborreld en een bbq. Wij vonden het feest wel belangrijk en hadden een superleuke dj ingehuurd en echt iedereen stond op de dansvloer 's avonds. Ik heb echt een topfeestje gehad, zou het zo nog eens willen doen :D
Oja, we hadden bewust alles op een locatie, het leek mij niet relaxed om nog ergens anders heen te moeten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Feb 2017 20:04

Re: 'klein' trouwen

Super leuk trouwens Zora. Jullie gaan vast een manier vinden die werkt voor jullie. Da's 't leuke van trouwen. Je kan er zo fijn je eigen draai aan geven.
Ik ga even nadenken voor tips en kom bij je terug!
Let's discover the world together.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 25 Feb 2017 20:12

Re: 'klein' trouwen

Ik lees mee. Heb geen tips, maar als wij zouden trouwen zou het klein qua budget moeten zijn. Ben benieuwd!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Feb 2017 23:10

Re: 'klein' trouwen

Wij hadden een camping voor het hele weekend afgehuurd, aan zee. Nadeel in Nederland is dat je dan wel plan B moet hebben als het rotweer is. Voordeel vond ik dat mensen lekker hun eigen gang gingen. Alleen formele kleding aan tijdens ceremonie en half uur na officiële gedeelte ging BBQ aan en lagen de eersten in zee. Wij hadden fotograaf hele weekend die een vriend had meegenomen en gewoon ook gerelaxt heeft.
Vooraf geregel was er weinig: ik had BBQ's, stoeltjes en witte loper laten bezorgen, hebben vrienden opgezet. En we hadden vlees, salades, taart, drank allemaal mee (veel mensen hadden ook gewoon hun eigen spul mee) en ook daar zijn vrienden mee bezig geweest. Bij ons vonden ze het juist prettig iets te doen. Bloemen had ik ook zelf mee en heb van vrijdag tot zaterdag ochtend gewoon lekker gekampeerd. Toen 2 uur met kapper en visagist, ceremonie en foto's en toen omgekleed in makkelijker jurk voor avond eten, drinken, vuurtjes en marshmallows. Was 's avonds gewoon in camping outfit en de zondag en maandag was het net gewoon kamperen en alsof we niet net getrouwd waren. Echt te gek was het.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Feb 2017 13:59

Re: 'klein' trouwen

Ah ja Marsy jullie bruiloft was ook echt heel mooi en relax volgens mij. Maarja, met zo'n setting en locatie heb je aan een paar stoeltjes en bloemen sowieso al genoeg :D

Suus, waar zijn jullie getrouwd? En hoe kwam je aan een weddingplanner? Ik vind dat idd een beetje 'groots' klinken maar wie weet valt dat best mee :) Was dat duur?

Wat een supergoeie tips heb je Vajen! Yes! Ik wil best een pb voor verhuur van leuke spulletjes idd :) Kan nooit kwaad een beetje een lijstje aan te leggen met leuke dingetjes (oh oh hier begint het al :s haha!). Thanks voor de sites ook!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Feb 2017 14:01

Re: 'klein' trouwen

Haha okee van die 2 sites word ik dus meteen al zenuwachtig omdat ik ALLES leuk vind :palm:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 26 Feb 2017 17:52

Re: 'klein' trouwen

Haha ik kan mij voorstellen dat je het kiezen lastig vindt, er zijn ook zoveel mogelijkheden. Als ik zou gaan trouwen dan zou ik het ook niet zo goed weten omdat ik heel veel leuk vind.
Misschien kan je een lijstje maken met niet zo leuk- best wel leuk-super leuk (hopende dat je dan niet alles super leuk vindt).
Ik ga je een PB sturen!
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers