Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ga jij om met een vetrolletje?

<<

Anoniem301

Bericht 24 Feb 2017 14:23

Re: Hoe ga jij om met een vetrolletje?

HollyGolightly schreef:Die zou ik verbergen. Ik heb geen vetrol, maar ik heb bijvoorbeeld donkere haartjes boven mijn lip. Die laat ik niet zitten onder het mom van ik accepteer hoe ik ben. Die haal ik weg onder het mom van zo kom ik beter uit de verf. Te strakke kleding, bijvoorbeeld dan je een bh door de stof van het shirt in de huid ziet drukken, vind ik bij iedereen lelijk. Of je nu dun of dik bent.

Eens! En nu het zonnetje in mijn gezicht schijnt zie ik dat ik nodig mijn bovenlip weer eens moet ontharen.
<<

Anoniem249

Bericht 24 Feb 2017 15:28

Re: Hoe ga jij om met een vetrolletje?

Eens met HG & Carrie.
Ik ben toch wel ijdel merk ik. Ik sport veel en heb dan ook geen vetrollen. Als ik die wel heb verberg ik ze, totdat ik ze weg heb getraind. Hetzelfde geld voor ongewesnt haar, maar ik ga bijvoorbeeld ook naar de kapper om m'n haar t verven omdat t me beter staat en ik draag dagelijks nagellak omdat ik dat mooier vind staan.

Neemt niet weg dat ik mezelf wel mooi vind en ik tevreden ben met mijn uiterlijk. Maar dat komt mede door alle dingen die ik ervoor doe.
Ik heb er ook plezier in dat andere mensen me een mooie verschijning vinden. Ik krijg daardoor zelfvertrouwen en zit daardoor lekker in m'n vel.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Feb 2017 15:44

Re: Hoe ga jij om met een vetrolletje?

Die probeer ik te verbergen. Ik voel me anders onzeker. Gelukkg heb ik hem inmiddels zo goed als weggetraind.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem211

Bericht 24 Feb 2017 17:51

Re: Hoe ga jij om met een vetrolletje?

Kira schreef:
Marilyn schreef:Me er eigenlijk niet zo druk om maken. Ik verdoezel het niet, maar loop er ook niet enorm mee te koop. Het hoort gewoon bij mij, so be it. Ik heb ook grijze haren die ik niet meer bruin krijg omdat de haarverf niet meer pakt. Screw it. That's me.


Dit, al baal ik wel soms van mijn buikje. Ik ben heel slank gebouwd en daardoor zie je dat dus nog beter.


Ja nou lekker boeiend toch? Waarom moet alles tegenwoordig toch altijd weggetraind worden? Je bent niet pas mooi als je geen vetrol meer hebt.
<<

Anoniem211

Bericht 24 Feb 2017 18:07

Re: Hoe ga jij om met een vetrolletje?

Carrie schreef:
Marilyn schreef:
Whatever schreef:Huh? Kan dat? Ik dacht dat je grijs haar gewoon kon verven?

Nu word ik bang. Gewoon, voor ooit... (ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat ik op mijn dertigste grijs zou zijn omdat ik het haar van die kant van de familie heb, maar ik ben nu 29,5 en heb eerlijk heel sporadisch ooit een gevonden dus zal wel meevallen maar toch)


Ik ben 31 :banaan:

Maar het kan ja. Als gewone verf niet meer pakt omdat grijs haar stug is, dan moet je het dus laten kleuren bij de kapper. Hopen dat dat nog wel pakt. Vooral prijzig :( Ik heb het altijd zelf geverfd want kreeg begin 20 al grijze haren maar helaas voor mij is deze verf niet dekkend meer.

Dit heeft mijn moeder inderdaad. Moest ze elke 3 weken naar de kapper voor de uitgroei, na heel wat jaren was ze dat zat en heeft ze het in een keer grijs laten verven bij de Kinki Kappers. Staat super mooi! Maar goed, mijn moeder is dan ook 'al' 57.


Grijs is tegenwoordig wel hip onder dertigers dus wie weet :banaan:
<<

Anoniem245

Bericht 24 Feb 2017 18:07

Re: Hoe ga jij om met een vetrolletje?

Nee weet ik, verder boeit het mij ook geen drol. Vind het alleen jammer dat ik over mijn hele lijf geen grammetje vet heb, alleen op mijn buik dus. Soms zie je het gewoon heel erg goed, heeft ook met mijn cyclus te maken.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 24 Feb 2017 18:08

Re: Hoe ga jij om met een vetrolletje?

Niks, die zit er gewoon. Nu heb ik ook alleen een mini rolletje net onder m'n navel. So be it.
Ik heb ook een opgezwollen buik vlak voor ongesteldheid trouwens.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 24 Feb 2017 21:08

Re: Hoe ga jij om met een vetrolletje?

Op het moment wil ik hem er af hebben maar heb ik de motivatie nog niet. Nog niet hoog genoeg op mijn prioriteitenlijst. Andere dingen eerst.
2015 💙
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 25 Feb 2017 07:41

Re: Hoe ga jij om met een vetrolletje?

Ik verberg het. Ik draag was lossere topjes en bloesjes zodat het niet opvalt.
2016
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers