Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meeting Limburg

<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 23 Jan 2017 09:13

Re: Meeting Limburg

Is er nog een meeting geweest! Zou wel graag een keer mee willen. :ja:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Brooke

Bericht 23 Jan 2017 09:58

Re: Meeting Limburg

Volgens mij is er geen meeting geweest. Komt er weer een meeting wil ik ook wel komen.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 07 Feb 2017 09:33

Re: Meeting Limburg

Daenerys schreef:Volgens mij is er geen meeting geweest. Komt er weer een meeting wil ik ook wel komen.


Jammer!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 10 Feb 2017 20:09

Re: Meeting Limburg

Nee, voor zover ik weet is er geen meeting geweest. Ik dacht wel dat er twee keer een poging gedaan is maar uiteindelijk ging het niet door. Mocht er een meeting komen wil ik ook wel komen. Ik wil ook wel helpen organiseren :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Feb 2017 23:27

Re: Meeting Limburg

Nee, er is geen meeting geweest. Al hebben Tante Toos en ik elkaar wel 'per ongeluk' gemeet onlangs.
Mocht er een meeting komen, dan heb ik eventueel wel wil interesse. Dus als jij wat wilt organiseren Saythia, ga je gang! :thumbup:
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 20 Feb 2017 12:30

Re: Meeting Limburg

Mizz_S schreef:Nee, er is geen meeting geweest. Al hebben Tante Toos en ik elkaar wel 'per ongeluk' gemeet onlangs.
Mocht er een meeting komen, dan heb ik eventueel wel wil interesse. Dus als jij wat wilt organiseren Saythia, ga je gang! :thumbup:


Ja dat was wel heel erg toevallig!
Mocht er een meeting komen, sluit ik ook wel aan als ik kan! :thumbup:
09-07-2018
11-07-2021
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 21 Feb 2017 21:23

Re: Meeting Limburg

Haha ik wil best helpen organiseren maar liefst niet in m'n eentje :P

Indien er genoeg animo is kunnen we wel proberen een aantal datums op een rijtje te zetten en daaruit een datum prikken? Wat heeft bijvoorbeeld jullie voorkeur, weekend/doordeweeks, overdag/'s avonds etc.? En leuke ideetjes wat we kunnen doen?

Leuk trouwens dat jullie onlangs 'per ongeluk' gemeet hebben, Mizz_S en Tante Toos!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
Vorige

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers