Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ceremoniemeester bij bruiloft zusje

<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 20:25

Ceremoniemeester bij bruiloft zusje

Ik ben in de zomer de ceremoniemeester van mijn zusje en haar aanstaande. In principe regelen ze gewoon alles zelf, maar het is vooral op de dag dat er een draaiboek is, dat ik er ben voor vragen, hun telefoons heb, problemen oplos, zorg dat de cadeautjes een plek hebben & er verhalen voorgelezen kunnen worden etc. Vind ik leuk om te doen, ik ben altijd aan het regelen en bij mijn zus haar bruiloft was ik het onaangekondigd ook omdat de locatie steeds naar mij toe kwam, en mijn vriend zal me ook helpen, zodat ik ook kan genieten van de bruiloft.

Maar, is er nog iets speciaals wat ik moet/kan doen verder? Iemand tips of ideeën wat leuk is om aan de gasten te vragen om bv. te maken of mee te nemen? Of iets wat we gaan vergeten wat ik moet/kan regelen?
<<

Anoniem244

Bericht 20 Feb 2017 20:36

Re: Ceremoniemeester bij bruiloft zusje

Leuk, geniet ervan :-)
Ik was bij m'n zusje ook ceremoniemeester (voor de leuke dingen).
Toen de kaarten verstuurd werden heb ik er een brief bij gedaan met daarin de vraag of iedereen een foto wilde mailen (mocht een recente zijn maar ook een baby foto etc)
Hier heb ik het spel vier op een rij van gemaakt, met alle foto's van de daggasten hierin verwerkt.
Ook gevraagd of iedereen wilde nadenken over een mooie wens / spreuk.
Ik heb een canvas af laten drukken met de tekening van hun trouwkaart. Op de dag zelf heeft iedereen hun spreuk / wens op deze canvas geschreven.
Beide dingen bij het avondeten gegeven + een speech gegeven

Aan de avondgasten heb ik gevraagd of ze een A4 wilde maken en meenemen. S avonds stond ik bij de ingang om alle a4tjes in te nemen en dit heb ik s avonds overhandigd aan het bruidspaar.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Feb 2017 22:04

Re: Ceremoniemeester bij bruiloft zusje

Wat leuk! Ik ben zoals je misschien wel weet ook ceremoniemeester van m'n zusje, samen met m'n schoonzusje (vriendin van broertje).
Tot nu toe hebben we nog niet veel concreets hoeven doen. Samen met twee vriendinnen organiseer ik haar vrijgezellenfeestje.
Ik denk niet dat we iets ludieks gaan doen qua cadeau omdat ik denk dat m'n zus en haar vriend dat helemaal niet leuk vinden.
Ik ga wel even overleggen met m'n zus wat zij qua gastenboek oid wil en als ze niets weet en 't wel leuk vindt, kan ik wel wat bedenken.

Verder weet ik ook niet echt wat jij kunt regelen of doen. Hangt ook zo af van de wensen van 't bruidspaar.
Let's discover the world together.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 21 Feb 2017 09:23

Re: Ceremoniemeester bij bruiloft zusje

Bij mijn bruiloft hadden we 2 fantastische ceremoniemeesters, zij regelden alles op de dag zelf, vooral tijdbewaken was belangrijk en wat wij ook als heel prettig hebben ervaren is dat een van de 2 elke keer vertelden aan de groep wat er ging gebeuren en wat er van iedereen verwacht werd, dat gaf zoveel rust voor ons! (wij moesten veel reizen zeg maar, van huis, naar gemeente, naar kerk, naar feestlocatie)
De ceremoniemeesters hebben ook de boel gemanaged als het ging om toespraken etc. Wie wat waar en wanneer. Echt heerlijk. Wij hadden een onbezorgde dag onder andere, omdat zij het zo goed deden!
Succes met de voorbereidingen!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Feb 2017 09:49

Re: Ceremoniemeester bij bruiloft zusje

Wat leuk Katie! Ik heb qua ceremoniemeesters dezelfde ervaring als Flore, ik vond het heel fijn dat zij de praktische dingen overnamen zodat ik me nergens druk over hoefde te maken. Toen we naar huis gingen na de bruiloft lagen al onze spullen al in de auto, dat hadden zij tijdens het feest al gedaan. Echt super!
Verder zou ik ook iets persoonlijks qua aandenken regelen. Bij ons was er een glossy gemaakt met allemaal persoonlijke artikelen, maar er zijn genoeg van dit soort dingen die je kunt regelen. Ik vond dat echt heel leuk, om al die dingen te lezen die anderen over ons schreven :)

♥♥
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 21 Feb 2017 15:23

Re: Ceremoniemeester bij bruiloft zusje

Wat leuk!
Bij ons hadden de ceremoniemeesters gevraagd of onze gasten ons de avond voor onze bruiloft om 7 uur wilden appen om ons plezier te wensen. Dat was wel echt een verrassing, onze telefoons stonden roodgloeiend! Gewoon simpele "veel plezier morgen" berichtjes, maar ook persoonlijker berichtjes. Zo voelden we ons echt als aankomend bruidspaar.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 21 Feb 2017 19:40

Re: Ceremoniemeester bij bruiloft zusje

Wat leuk Katie!
Mijn man en ik hebben alles samen geregeld. Ik hou zelf heel erg van plannen en organiseren dus waarom zou ik het een ander dan laten doen? Wij vonden het vervelend om hier iemand voor te vragen. Uiteindelijk moet je voor de dag zelf wel iemand hebben die het aanspreekpunt is en wat dingen regelt. Wij hebben een paar weken voor de bruiloft mijn schoonzusje gevraagd en zij vond het gelukkig heel leuk dit voor ons te doen. Wij zijn met haar apart langs de locatie gegaan om de dag samen met haar volgens het draaiboek door te nemen. Zij zorgde ervoor dat de ringen na de fotoshoot op het kussentje terecht kwamen en deze op de ambtenaarstafel klaar lagen, de cd met de muziek klaargezet, bij de fotoshoot met de familie had zij een lijstje zodat we de juiste personen bij elkaar hadden voor de foto en alle spullen (trouwboekje, enveloppen, etc.) aan het einde van de dag verzameld. Bij ons op de locatie was alles uitstekend geregeld dus ik denk niet dat ze veel vragen heeft hoeven beantwoorden of problemen heeft hoeven oplossen. Al met al ben ik blij dat zij dit voor ons heeft willen doen want je wilt niet op de dag zelf nog van alles regelen. Ik heb alleen maar genoten :love:
Afbeelding

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers