Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw provider?

<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 14 Feb 2017 13:08

Re: Jouw provider?

Tv en internet: Ziggo
Telefoon: Youfone
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 14 Feb 2017 13:10

Re: Jouw provider?

Internet: Telfort
Mobiel: Simyo
Tv-abonnement en vaste telefoon hebben we niet.
<<

Patsy

Bericht 14 Feb 2017 13:18

Re: Jouw provider?

Tv, internet, vaste telefoon: Ziggo. WiFi ontvangst is niet geweldig, tv is goed. Wel vind ik Ziggo duur en de klantenservice ronduit slecht. We willen echter niet overstappen omdat we Formule 1 volgen via Ziggo Sport.

Mobiel: KPN, allebei dus met familiekorting.
<<

Anoniem193

Bericht 14 Feb 2017 13:27

Re: Jouw provider?

TV-Internet-Telefoon: Ziggo. Anders kan ook niet, wij hebben geen normale telefoonaansluiting bij ons huis.
Mobiel man: T-Mobile
Mobiel mij: KPN
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Feb 2017 13:45

Re: Jouw provider?

Prosecco schreef:Ziggo. Het voordeel is dat ze Formule 1 uitzenden, het nadeel is dat het een stel oplichters zijn.


Wat een aparte reactie. Waarom vind je het oplichters dan? En wat ik niet snap, als je het oplichters vindt, waarom stap je dan niet gewoon over?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 14 Feb 2017 14:37

Re: Jouw provider?

Mizz_S schreef:
Prosecco schreef:Ziggo. Het voordeel is dat ze Formule 1 uitzenden, het nadeel is dat het een stel oplichters zijn.


Wat een aparte reactie. Waarom vind je het oplichters dan? En wat ik niet snap, als je het oplichters vindt, waarom stap je dan niet gewoon over?


Ik vind het oplichters omdat ik 1,5 jaar geleden 90 euro voor hun CI+ module heb betaald, en nu alsnog elke maand 2 euro voor diezelfde module moet betalen omdat zij hun voorwaarden hebben gewijzigd. Dus 90 euro down the drain. Overstappen is lastig omdat er bij ons geen goede vervanger is, dus dan heb je weer andere ergernissen.
<<

Anoniem190

Bericht 15 Feb 2017 01:47

Re: Jouw provider?

Katrien, wij hadden ook constant problemen met het wifi, gaf de telefoon of laptop volop wifi aan deed hij het gewoon echt niet, alleen na resetten. 5x op een dag werd mij gewoon teveel.Via telefonische klantenservice en bij zo'n ziggo bus geen gehoor naar onze klacht en we moesten naar n nieuwe modem kopen.. toen heb ik maar via twitter klacht een ingediend, hebben ze het eerst op afstand getest, leek er niets aan de hand te zijn. Toch kregen we de volgende dag een nieuwe modem (gratis) opgestuurd en hebben we sindsdien geen enkele dag problemen meer gehad.
Geef niet op, misschien ook maar eens proberen... ( en anders lift je maar mee met onze super wifi)

Ow dat het verschrikkelijk duur is ben ik ook wel met je eens.. verdorie zeg!
<<

Patsy

Bericht 15 Feb 2017 08:44

Re: Jouw provider?

TwistedAngel schreef:Katrien, wij hadden ook constant problemen met het wifi, gaf de telefoon of laptop volop wifi aan deed hij het gewoon echt niet, alleen na resetten. 5x op een dag werd mij gewoon teveel.Via telefonische klantenservice en bij zo'n ziggo bus geen gehoor naar onze klacht en we moesten naar n nieuwe modem kopen.. toen heb ik maar via twitter klacht een ingediend, hebben ze het eerst op afstand getest, leek er niets aan de hand te zijn. Toch kregen we de volgende dag een nieuwe modem (gratis) opgestuurd en hebben we sindsdien geen enkele dag problemen meer gehad.
Geef niet op, misschien ook maar eens proberen... ( en anders lift je maar mee met onze super wifi)

Ow dat het verschrikkelijk duur is ben ik ook wel met je eens.. verdorie zeg!


Wij hebben ook een nieuwe modem inmiddels (gelukkig gratis). Het is wel beter geworden, maar nog niet zoals het moet.
<<

Anoniem190

Bericht 15 Feb 2017 09:31

Re: Jouw provider?

Oh dat is wel stom zeg! Geen sterke verbinding of andere problemen?
Heb ook wel eens gehoord dat als jullie en wij bijv. op dezelfde frequentie zitten er dan ook problemen kunnen ontstaan? (ik ben niet zo technisch hoor, ook maar van horen zeggen hihi)
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers