Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 12 Feb 2017 18:24

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Phoebe schreef:
DdL schreef:Jammer hoor en stom dat zoiets tegenwoordig via whats app gebeurt.


Nou ja, na 2 dates lijkt 't me ook niet dat je er helemaal een ding van moet maken en het moet 'uitmaken' in real life. Als je een relatie hebt doe je dat niet via de app idd, maar als je nog aan het daten bent vind ik dit helemaal niet raar.

Wel jammer dat hij het toch niet voelt!


Als je weet dat iemand jou super leuk vind, heb je toch het respect en de ballen dat irl te zeggen. Ik vind het een laffe en rare actie en wending. Hoe ben je eronder? Sterkte
A.K.A Slaatje

]
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 23 Dec 2016 23:37

Bericht 12 Feb 2017 18:42

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Wat jammer, balen zeg!
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 12 Feb 2017 19:06

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ja.. of je nou date of een relatie heb. Als je iemand iets wil vertellen dan zeg je dat gewoon face to face. Whatsapp is laf en heel gemakkelijk. Maar goed ben niet anders gewend.. mannen doen dit blijkbaar zo.

Ik ben er niet echt 'cool' onder. Met het idee hoe leuk het allemaal ging ben ik echt wel verliefd geworden zegmaar. Voel me klote en gedumpt.
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem185

Bericht 12 Feb 2017 19:17

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ahw blondje wat een tegenvaller. Het klonk allemaal zo sprookjesachtig. Ik kan me goed voorstellen dat je jezelf heel erg gekwetst voelt. Dumpen via whatsapp is echt een jammere actie.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Feb 2017 19:44

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Aah, wat ontzettend jammer Blondje! Had het je zo gegund!
<<

Anoniem221

Bericht 12 Feb 2017 19:45

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ah, wat jammer Blondje!

Mijn berichten zijn niet altijd positief geweest, maar het leek wel de juiste kant op te gaan en dan toch niet. Heel jammer, had gehoopt dat het anders was gelopen. :hug:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Feb 2017 20:25

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ik vind het eerlijk gezegd nog netjes dat ie het heeft aangegeven. Vaak zat dat ze je gewoon negeren en je maar moet raden wat er aan de hand is.
<<

anoniem213

Bericht 12 Feb 2017 20:28

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ik zou het na twee dates eigenlijk vervelender vinden om op een derde 'date' te gaan en dan te horen dat hij er geen zin meer in heeft. Ik vind het ook echt niet gek om na twee dates via WhatsApp te vertellen dat je het daar toch bij wilt laten.

Maar goed, los daarvan is het natuurlijk heel rot voor jou! Jij had andere dingen gehoopt en ik vind het verdrietig voor je dat hij het verder niet ziet zitten. Veel sterkte!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Feb 2017 21:16

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Aah wat ontzettend jammer, het leek zo hoopvol..
Ik snap ook goed dat je er van baalt en verdrietig om bent. Maar hoe dan ook, blijf ik je heel stoer vinden dat je zo op hem bent afgestapt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem210

Bericht 12 Feb 2017 23:12

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Oh nee wat een vervelende update. Sterkte!
<<

Anoniem282

Bericht 12 Feb 2017 23:35

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Feline schreef:Ik vind het eerlijk gezegd nog netjes dat ie het heeft aangegeven. Vaak zat dat ze je gewoon negeren en je maar moet raden wat er aan de hand is.


Dit vind ik wel echt asociaal (k*t)gedrag. Ik hoor dit vaker en vind het onbeleefd en ook de omgekeerde wereld dat je al bijna blij mag zijn dat die ander nog de beleefdheid heeft om te laten weten dat het geen vervolg krijgt.

Na 2 dates via WhatsApp aangeven het erbij te willen laten, vind ik wel heel rot voor TO; alleen lijkt het me niet heel verrassend als hij van het begin af aan al aangaf niet toe te zijn aan een relatie. Dan moet er wel een ontzettende klik zijn, wil hij daarop terugkomen. Helaas ontbrak dit van zijn kant. Ik denk dat hij het nooit goed had kunnen doen: wel afspreken voor een derde keer om vervolgens te horen dat het hier stopt, lijkt me net zo goed een teleurstelling. Het elkaar zien voegt dan weinig toe, behalve dat het me ongemakkelijk lijkt voor beiden.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Feb 2017 01:57

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ja, ben ik volledig met je eens Guat! Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ergens woon waar bijna alleen maar jongeren wonen en we geloof ik de soa-hoofdstad van de wereld zijn zo ongeveer dus veel respect is er hier niet, plus veel verschillende culturen.

Ik had een 3e date ook heel vreemd gevonden eerlijk gezegd. Dan had Blondje zich helemaal mooi gemaakt, vol verwachting om vervolgens na 5 minuten teleurgesteld naar huis te gaan.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Feb 2017 07:24

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Wat jammer Blondje, ik snap dat je baalt! Maar wel eerlijk van hem.

Ben je niet meer samen met je vriend Feline?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Feb 2017 08:09

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Feline schreef:Ik vind het eerlijk gezegd nog netjes dat ie het heeft aangegeven. Vaak zat dat ze je gewoon negeren en je maar moet raden wat er aan de hand is.


Dit inderdaad en vooral wat Guat zegt. Ik vind het heel vervelend voor je,maar na twee dates een "sorry het wordt hem niet van mijn kant" is gewoon heel netjes en normaal afsluiten van daten wat voor jou het helaas toch niet is. Heel veel mannen ghosten gewoon, voelen nog totaal geen verplichting rekening te houden met jouw gevoelens.

Ik denk inmiddels wel dat als het goed zit, die date fase ook al niet zo twijfelachtig gaat.
Laatst gewijzigd door Whatever op 13 Feb 2017 08:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem211

Bericht 13 Feb 2017 08:47

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

He joh blondje, wat een nare wending! Niet tof, zeker als je zelf wel al gevoelens had :(
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 13 Feb 2017 11:55

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ahh wat jammer en ik zou het ook niet tof vinden als je via Whatsapp te horen krijgt hoe of wat. Sterkte!

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Feb 2017 13:41

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Het is natuurlijk wel een beetje omgekeerde wereld om het netjes te noemen als iemand überhaupt laat weten dat hij het niet meer ziet zitten. Het zou de standaard moeten zijn om in ieder geval duidelijkheid te verschaffen.
Dat hij het in dit geval via whatsapp doet kan ik wel begrijpen, jullie waren nog maar zo kort aan het daten en het lijkt mij nog vervelender om helemaal je best te doen om leuk voor de dag te komen voor een derde date, om vervolgens gedumpt te worden.

♥♥
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 13 Feb 2017 14:59

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Wat jammer TO!
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 13 Feb 2017 15:09

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

He getssss, wat jammer!! Het klonk zo leuk. Verliefdheid straalde ook uit je berichtjes. Hoe rot ook, je hebt het wel maar ff gedaan ;) En daar mag je zeker trots op zijn!
<<

Anoniem282

Bericht 13 Feb 2017 22:33

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Hier hoeft natuurlijk geen antwoord op gegeven te worden, maar toch wil ik het graag vragen: wat is dan de toegevoegde waarde ervan dat die ander persoonlijk (dus face to face) je na 2 dates laat weten dat het eindigt? Ik zou er namelijk echt nog meer van balen als ik me verheugde op een derde date en ik binnen 5 minuten een illusie armer was. Dan zou ik juist denken: "djeez, had je dit niet even via WhatsApp kunnen doen?" Ik probeer een andere invalshoek te volgen, maar ik begrijp het niet, geloof ik. Of gaat het er dan misschien om dat je van hem wilt zien dat hij zich (net zo) rot voelt (als jij)? Ik hoop iig dat Blondje niet blijft denken dat ze is gedumpt. Iemand dumpen betekent m.i. dat je elkaar langer en beter kent dan na 2 dates. Met deze gedachte haal je jezelf naar beneden; dat is zonde. :)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 14 Feb 2017 00:45

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Omdat dat vroegah ook zo ging Guattari? Ben het met je eens. Het is rot en stom, maar ik vind het via whatsapp ook prima gezien de situatie. Ik was ook niet heel verheugd geweest als mijn date me had laten optutten en het dan had gezegd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 14 Feb 2017 11:17

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Marsy31 schreef:Omdat dat vroegah ook zo ging Guattari? Ben het met je eens. Het is rot en stom, maar ik vind het via whatsapp ook prima gezien de situatie. Ik was ook niet heel verheugd geweest als mijn date me had laten optutten en het dan had gezegd.


Oh, echt? :) Om elkaar enigszins te leren kennen volstaan WhatsApp en FB (elkaar mailen) dus wel en om te zeggen dat je er geen vervolg aan wilt geven, is het opeens geen goed 'middel' meer. Dat vind ik dubbel. Maar goed, dat is alleen mijn mening. Ik hoop dat je je inmiddels iets beter voelt, Blondje. :) Daten kan altijd twee kanten opgaan, dat maakt het soms heel leuk en soms verdrietig.
<<

Anoniem197

Bericht 15 Feb 2017 06:02

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ik zou een belletje al beter hebben gevonden? Maar goed ik heb dan ook een hekel aan whats app.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 19 Feb 2017 14:45

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ah wat jammer Blondje, hoe gaat het nu met je? Heel pijnlijk maar hoe cliché ook, het gaat over alleen kan het wel even duren en doet het veel pijn. Dikke knuffel! :hug:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

anoniem224

Bericht 22 Feb 2017 15:43

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Hoe is het nu met je Blondje?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers