Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch?

<<

Anoniem33

Bericht 23 Okt 2013 22:01

Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch?

Wij gaan een nieuw bed kopen, na een paar weken speuren zijn we eruit.

Afbeelding

Dit bed wordt het, we willen graag de nachtkastjes erbij en de bank voor aan het voeteneinde.
De kleur grijs en zilverkleurige pootjes. Maar, nu vraag ik me af of zo'n hocker wel handig is? We hebben beide een nachtlampje erop staan en onze telefoon. Ook heb ik eigenlijk altijd een glas water naast mijn bed.
Is een hocker wel stevig genoeg of zou ik dan echt dienblaadjes eerst erop moeten zetten voor de stevigheid? Want dat wil ik dus eigenlijk niet....
Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 23 Okt 2013 22:18

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Hij zal vast wel stevig zijn. Het is denk ik een gestoffeerd plankje ofzo, maar het lijkt mij niet zo hygienisch.
Het wordt best stoffig in je slaapkamer. Ik merk dat ik de rand van mijn boxspring ook altijd goed met stofzuigen.
2016
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 23 Okt 2013 22:52

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Ik zou het niet zo handig vinden, maar weet eerlijk gezegd niet hoe stabiel een glas water op zo'n hocker zou blijven staan, misschien kan dat prima. Zelf heb ik teakhouten open kubussen via MP gekocht, zelf wielen er onder gezet en die gebruiken we als nachtkastjes naast de boxspring (wij hebben een elektrische, dan is het fijn dat die tafeltjes makkelijk erbij te trekken zijn).
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem12

Bericht 23 Okt 2013 22:59

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Wij hebben simpele zwarte ladenkastjes van Ikea ernaast, met 2 lades.
<<

Anoniem26

Bericht 23 Okt 2013 23:09

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Mijn moeder heeft ook zon soort bed met die hockers als nachtkastjes. Zij heeft er glasplaatjes opliggen in precies de maat van de hocker.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 24 Okt 2013 08:01

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Wij hebben bij de bank een hocker en ik denk niet dat ik daar zo een glas drinken op kan laten staan. De optie van Puggle vind ik wel een mooie.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 24 Okt 2013 08:19

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Ik vind een stoffe nachtkastje niet onhygienscher dan een stoffe bank bijvoorbeeld, het lijkt me zelfs minder vies worden omdat je er niet met vieze vingers e.d aan zit, gewoon regelmatig stofzuigen.

Vrienden van ons hebben hockers als nachtkastjes en die zijn wel heel stevig, ze hebben daar zonder dienblad of glasplaatje een lampje e.d. op staan. Maar ik denk dat dat wellicht ook wel verschilt per merk/ kwaliteit.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem75

Bericht 24 Okt 2013 09:09

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Wij hebben daar toen niet voor gekozen omdat het 1) het rete duur was 1 zo'n hockertje 2) mijn vriend het niet mooi vond en lade's wilde in zijn nachtkastje en 3) dat het mij niet fijn leek om schoon te houden.

Wij hebben nu 2 van die simpele witte nachtkastjes van de Ikea met 2 lade's
<<

Anoniem33

Bericht 24 Okt 2013 11:12

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Ik wil dus eigenlijk gewoon geen andere nachtkastjes ernaast hebben.... Ik vind een boxspring een mooie chique uitstraling hebben en ben dan bang dat de nachtkastjes dat verpesten. Ik wil onze slaapkamer helemaal aanpakken en ook eindelijk overgordijnen doen, muur behangen etc en dan wil ik echt zo´n hotelkamer uitstraling ervan maken.

Mijn man zegt gewoon die hockers te willen, de nachtlampjes verdwijnen want hij wil een koofje achter het bed maken met indirecte led verlichting. Het enige waar ik dan nog mee zit is mijn glas water maar die gebruik ik amper dus kan ik ook laten voor wat het is.

Dit vind ik wel heel mooi. Alleen de kleuren dus niet... Wij zouden het echt qua basis grijs met wit houden

Afbeelding
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 24 Okt 2013 11:39

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Mijn schoonouders hebben hockers naast hun bed staan, was ook een set. Je zou daar wel een glas water op kunnen zetten. Zelf vond ik het niet zo. Lijkt mij moeilijk schoonmaken en ik wil graag al mijn prulletjes in lades kunnen doen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 24 Okt 2013 11:42

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Wij hebben ook een boxspring, maar we hebben gewone nachtkastjes met twee lades van IKEA ernaast. De boxspring is zwart en de nachtkastjes ook, dus het ziet er prima uit samen. Ik vind een nachtkastje veel praktischer, omdat er lades in zitten en je er gewoon een lampje, glas water, etc. op kunt zetten.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Okt 2013 11:45

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Wij hebben in de woonkamer twee hockers staan. Hier staan glazen e.d. stevig op, het valt niet om. Wel hebben wij leren hockers, waardoor wij kringen van glazen e.d. af kunnen nemen.

Alleen vermoed ik dat die van jullie compleet van stof zijn, ik zou dan voor een glasplaatje gaan denk ik.
<<

Anoniem112

Bericht 24 Okt 2013 12:33

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Wij hadden hockers maar dat werd niets je kon er niks op laten staan, nu staan ze dus te verstoffen op de slaapkamer en hebben we nachtkastjes van Ikea erbij gehaald
<<

Anoniem 63

Bericht 24 Okt 2013 22:50

Re: Hocker als nachtkastje naast boxspring, handig/praktisch

Ik zou vooral de laatjes missen denk ik. Mooi vind ik het wel inderdaad.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers