Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

<<

Anoniem204

Bericht 12 Dec 2016 16:02

Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

in de zomer willen wij een midweekje drenthe boeken. Wij willen in Drenthe omdat we ook een dag naar dat nieuwe dierenpark willen.

Wij twijfelen tussen de parken:
Aelderholt Kosten 269 euro vrijstaand 6 persoons huisje.
Land van bartje Kosten 312 euro een mooi 4 persoons landhuis, groot en vrijstaand.
Huttenheugte. Kosten 255 euro voor het aller simpelste basis huisje geschakeld. (Via bepaalde site)

De kosten is incl alles heb ik al berekend.

Wij gaan met een peutertje van dan bijna 3 jaar, willen leuke speeltuintjes, zwemmen, fietsen, wandelen en naar de dietentuin maar vooral dat het voor ons zoontje super leuk is.
Hij vond bollo vorig jaar helemaal leuk maar op huttenheugte heb je vast wel iets anders leuks.
Een indoor speel iets is ook prettig bij slecht weer.

Welk park zouden jullie kiezen, ergens ervaring mee ??
Laatst gewijzigd door Anoniem204 op 16 Dec 2016 12:51, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 12 Dec 2016 16:20

Re: Landal miggelenberg

Ja ik, vorige maand! Absolute pluspunt vond ik de omgeving en de buitenspeel faciliteiten op het parkje. Het zwembad vond ik het grootste minpunt. Voor de kleintjes is er een badje van 2 bij 3 meter met (overigens niet werkende) sproeier. Mijn zoontje van 2 vond er geen bal aan, dus we hebben gewoon wat gezwommen in het grotere gedeelte. De glijbaan die daar staat, vind ik echt niet geschikt voor een 2 jarige en na een minuut of 20 waren we wel uitgekeken.

Er is trouwens een grote diversiteit aan huisjes. Wij hadden met de familie een 8 persoons luxe huisje en 4 persoons comfort, maar die laatste was in vergelijking tot die andere echt een hok. Wij hebben dan ook met z'n alleen vooral de tijd door gebracht in het grotere huisje, vanwege het slechte weer, maar dat was echt prima.
<<

Anoniem204

Bericht 16 Dec 2016 12:32

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Nieuw topic van gemaakt.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Dec 2016 14:31

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Land van Bartje! Heel erg leuk park!
<<

Zoux

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 06 Apr 2015 21:36

Bericht 04 Jan 2017 16:10

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Ik ben 2 keer met mijn kinderen naar vakantiepark 'Hart van Drenthe' geweest (van Roompot). Mooi 6 persoons huisje, van alle gemakken en luxe voorzien. Afgeschermde tuin, dus ideaal voor kinderen die lekker willen buitenspelen. Leuke speeltuin, klein overdekt zwembad. Speelstad Oranje (overdekt speelding) is niet ver rijden, net als Drouwenerzand (kinderpretpark). Wij hebben er leuke vakanties gehad :).
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Jan 2017 22:21

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Speelstad Oranje is helaas failliet, dus daar kun je niet meer naartoe..

Ik hoor altijd dat Hof van Saksen een aanrader is. Maar gezien ik zelf in Drenthe woon, ben ik hier nog nooit in zo'n park geweest, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Jan 2017 23:25

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Hof van Saksen is zeker een aanrader, maar wel een stuk duurder. Wel erg luxe en zowel voor volwassenen als kinderen erg leuk.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 09 Jan 2017 19:22

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Huttenheugte, zit ook Plopsa naast
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 09 Jan 2017 22:13

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Ik zou naar Aelderholt gaan. Superindoorspeeltuin en zwembad is ook leuk genoeg en dus lekker een groot vrijstaan huis ipv zo'n klein verpauperd centerparcs huisje. De bedden zijn in centerparcs ook altijd doorgelegen en de huisjes zijn oud en stinken naar rook vind ik en zijn heel klein. Ook geen vaatwasser enz.
Verder heeft centerparcs wel het mooiste zwembad maar daar heeft een 2-jarige nog niet veel aan. Peuterbadje is voor mijn kinderen genoeg.
04-2014
10-2015
<<

Patsy

Bericht 09 Jan 2017 22:34

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Hof van Saksen is een prachtig park, maar duur. Het indoorspeelgeval is daar super leuk. Maar, het is wel een heel duur park.

Aelderholt is ook super idd.
<<

Anoniem255

Bericht 18 Jan 2017 21:23

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Eens met fauve!
Wij gaan er dit jaar ook weer heen.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 19 Jan 2017 07:40

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Blue schreef:Land van Bartje! Heel erg leuk park!


Mee eens. Hebben onze dochters zich nu 3x goed vermaakt. Vind alleen het grote zwembad achterin met de peuterbadencheel heel koud. Wij bleven dus voor aan de kant van de receptie.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Jan 2017 19:49

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Femm schreef:
Blue schreef:Land van Bartje! Heel erg leuk park!


Mee eens. Hebben onze dochters zich nu 3x goed vermaakt. Vind alleen het grote zwembad achterin met de peuterbadencheel heel koud. Wij bleven dus voor aan de kant van de receptie.


Klopt! Nou waren wij er in de zomer en is het dak een paar keer open geweest. Kan mij wel voorstellen dat het in de andere seizoenen best koud kan zijn.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Jan 2017 22:06

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

De basis huisjes van de huttenheugte zijn echt niks. De rest van je voorwaarden voldoet het aan. Land van Bartje, daar vind ik het zwembad erg saai/ koud.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 19 Jan 2017 22:17

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Wij zijn in april, juni en september geweest maar ik vond het alledrie de keren koud. Voor volwassenen nog niet zo erg maar daar is juist het kindergedeelte. Zo jammer onze meiden hadden het zo koud Dat ze graag weg wilden ;-)
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem190

Bericht 04 Feb 2017 18:40

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Aelderholt is super leuk, goed vermaak voor de kleintjes. Zwembad goed warm. Enige nadeel zijn de onwijs modderige paden, oude schoenen mee als je in natte periode gaat.
Nu tweede keer hier, ook voor de tweede keer een upgrade van huisje gehad, van 10p naar een 12p gegaan.
Helaas nu mindere ervaring in restaurant maar kan gebeuren
<<

Anoniem221

Bericht 04 Feb 2017 23:54

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Ik heb vroeger jaren in Aalden gewerkt en Aelderholt was toen al zeer hoog aangeschreven. Hof van Saksen is hartstikke duur, Huttenheugte leuk met een ouder kind, Land van Bartje niet leuk (wat ik van verhalen heb gehoord uit de omgeving) en dus zou ik kiezen voor Aelderholt. Gewoon puur, omdat het al, inmiddels, 15 jaar hoog aangeschreven staat.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 05 Feb 2017 10:03

Re: Midweekje drenthe. Welk park kiezen ?

Hof van saksen valt wel mee hoe duur.
Wij gaan een week in de voorjaarsvakantie voor 650 euro in een 4 persoons boerderij van 92m2.
Ter vergelijking, huttenheugte was 1200 euro voor een premium huisje, land van bartje 900 euro.
Dus vind Hof van Saksen wel meevallen. Tenzij je in een huisje met jacuzzi en sauna gaat, dan ben je ook 1200 euro kwijt voor een week net als in Centerparcs. De huisjes in centerparcs zijn duur en erg oud/vies. Niet eens een vaatwasser. Sta je daar dan in je vakantie elke avond een uur af te wassen.
04-2014
10-2015

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers