Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het 'Ik Zoek' Topic

<<

Anoniem210

Bericht 21 Jan 2017 22:22

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Cotton schreef:Ik heb alles van AliE de laatste tijd steeds binnen enkele dagen al!


ik wacht juist veel langer dan normaal.
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 24 Jan 2017 12:41

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Ik zoek een leuk kapstokken voor de jassen van de kids. Ik wil alleen geen hysterisch ding met heel veel kleurtjes en blije poppetjes enzo (van die kapstokjes die je bij de bouwmarkten bijvoorbeeld koopt). Max rond de 20 euro. Zelf laatst een hele leuke gezien met houten huisjes, maar die was echt €40,- en dat vond vriend toch wel teveel.
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Jan 2017 12:46

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Stitch schreef:Ik zoek een leuk kapstokken voor de jassen van de kids. Ik wil alleen geen hysterisch ding met heel veel kleurtjes en blije poppetjes enzo (van die kapstokjes die je bij de bouwmarkten bijvoorbeeld koopt). Max rond de 20 euro. Zelf laatst een hele leuke gezien met houten huisjes, maar die was echt €40,- en dat vond vriend toch wel teveel.


Ik heb een aantal van deze visjes en walvisjes gekocht:

http://www.dille-kamille.nl/nl/search?search=kapstok

Ze hebben ook hele simpele houten, gewoon een rijtje. Kan je evt in een eigen zachte kleur verven.

Maar volgens Zora bleven jasjes er niet heeeel handig op hangen (aan de visjes).

Hier staan ook nog wel leuke tussen:
http://www.kidzsupplies.nl/decoratie/kinderkapstokjes/

Die stalen huisjes (blauw) zijn ook leuk, maar ook best duur.
Let's discover the world together.
<<

Tikkie

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:24

Bericht 24 Jan 2017 12:50

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 24 Jan 2017 14:16

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Oh. Die zijn allemaal leuk Marin! :love: het hoeft niet perse kleurloos hoor, maar niet van dat schreeuwerige.
Hmm, die bovenste worden het dan niet (jammer, vond de wolkjes wel heel leuk) want het is wel handig als de jassen goed blijven hangen :)

Tikkie, op zich wel een leuk kapstokje, alleen vind ik hem zelf wel iets te flashy met dat zilver. En ik wil graag iets meer haakjes.
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Anoniem250

Bericht 24 Jan 2017 15:47

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Stitch schreef:Ik zoek een leuk kapstokken voor de jassen van de kids. Ik wil alleen geen hysterisch ding met heel veel kleurtjes en blije poppetjes enzo (van die kapstokjes die je bij de bouwmarkten bijvoorbeeld koopt). Max rond de 20 euro. Zelf laatst een hele leuke gezien met houten huisjes, maar die was echt €40,- en dat vond vriend toch wel teveel.



Kan je me een link geven van de kapstok met houten huisjes. Ik ben toevallig ook opzoek naar een kinderkapstok en wil er tussen de 40 en 60 euro aan uitgeven. Liefste hout. Lieflijk en sprookjesachtig. Geen letters en woorden.
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 24 Jan 2017 18:10

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Oh, sorry, ik zou het echt niet weten. Kwam de kapstok een paar welen geleden tegen bij de conceptstore hier in de buurt. Ze hebben wel een website: http://www.indie-ish.nl, misschien kan je hem daar nog op vinden? Of anders even met ze bellen of ze het merk willen opzoeken? Ik vond hem wel echt heel leuk. Mocht ik binnenkort nog in de stad komen wil ik wel even voor je kijken?
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Jan 2017 18:14

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Stitch schreef:Oh. Die zijn allemaal leuk Marin! :love: het hoeft niet perse kleurloos hoor, maar niet van dat schreeuwerige.
Hmm, die bovenste worden het dan niet (jammer, vond de wolkjes wel heel leuk) want het is wel handig als de jassen goed blijven hangen :)

Tikkie, op zich wel een leuk kapstokje, alleen vind ik hem zelf wel iets te flashy met dat zilver. En ik wil graag iets meer haakjes.


Als de jassen en vestjes haakjes hebben is het ideaal hoor! Wij bleken alleen best wat kleding te hebben zonder haakjes :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 24 Jan 2017 21:45

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Stitch schreef:Oh, sorry, ik zou het echt niet weten. Kwam de kapstok een paar welen geleden tegen bij de conceptstore hier in de buurt. Ze hebben wel een website: http://www.indie-ish.nl, misschien kan je hem daar nog op vinden? Of anders even met ze bellen of ze het merk willen opzoeken? Ik vond hem wel echt heel leuk. Mocht ik binnenkort nog in de stad komen wil ik wel even voor je kijken?


Wat een leuke site stitch!
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 25 Jan 2017 13:28

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Leuk he! De winkel zelf is nog leuker :ja: wel heel slecht voor je portemonnee :laughcry:
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jan 2017 21:09

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

ik zoek een site waar je je eigen placemats kan maken met een foto/afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 25 Jan 2017 21:15

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

sarah1985 schreef:ik zoek een site waar je je eigen placemats kan maken met een foto/afbeelding


Dat kan gewoon op Hema.nl.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Jan 2017 16:13

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

sarah1985 schreef:ik zoek een site waar je je eigen placemats kan maken met een foto/afbeelding


Op een site als Albelli o.i.d zal je ze vast kunnen maken.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 09 Feb 2017 23:01

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Ik zoek een toffe muurkalender! Zeg maar zoiets. Maar dan open klappend met zo'n haakje zodat ik hem aan een spijker aan de muur kan hangen, groot genoeg (zeg minstens 20/30x30 cm) zodat ik ook daadwerkelijk wat in die vakjes kan schrijven en leuk. Leuk is: mooie natuurfoto's (denk NGC), toffe schattige jonge beestjes/honden oid, toffe inspirationele quotes (maar niet zoetsappig).

Wie vind het leuk te helpen zoeken? Albelli zelf maken vind ik best duur (25) en bol.com vind ik alleen deze leuk.

https://www.bol.com/nl/p/the-dogist-wal ... ype=browse
<<

Anoniem221

Bericht 10 Feb 2017 00:47

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Ik zoek een plaktekst voor in het toilet. Een vriendin kan de tekst zelf snijden, dus het moet vooral orgineel zijn.

Bij de Kruidvat hadden ze een tijd terug leuke teksten. Maar ik heb met mijn domme hoofd de verkeerde tekst te pakken. Vandaag wilde ik mijn tekst op wit kartonpapier plakken, om het vervolgens in een fotolijst (40x50) te hangen, heb ik dus echt zonder nadenken en lezen weer 'In dit huis' gepakt.

Dit had het moeten worden. Maar nu dit het niet wordt, wil ik iets creatievers/orginelers. Jullie een idee?
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 10 Feb 2017 07:14

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Als je wil dat het origineel is, kun je zelf iets verzinnen!

Wat wil je voor soort boodschap?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 10 Feb 2017 07:22

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Caulfield schreef:Als je wil dat het origineel is, kun je zelf iets verzinnen!

Wat wil je voor soort boodschap?

In combinatie met de wc, moest ik even lachen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem278

Bericht 10 Feb 2017 07:38

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

https://www.google.nl/search?q=wc+gedichten&biw=1600&bih=783&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi77fvb54TSAhWTF8AKHbIqBZIQsAQIOA

Kijk hoeveel toilet gedichtjes er zijn. Een niche in de markt!!! :smile:

Ik ben nog steeds aan het lachen om 'wees scherp van oog en vast ter hand.....'
<<

Anoniem221

Bericht 10 Feb 2017 12:12

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Leuk Quizzie!

Ik wil gewoon iets gezelligs maken van het toilet. Ik heb nog even de tijd, want hier kan ik zoiets sowieso niet kwijt. Badkamer en toilet in één is vragen om problemen met kartonpapier. Ik baal echt dat ik zonder te lezen de verkeerde tekst heb gepakt. Maar goed, dat wordt wel weer opgelost.

Ik vond deze ook wel leuk. Maar goed, dat is compleet iets anders dan spelletjes spelen en boekjes lezen op het toilet.

Afbeelding
<<

Anoniem243

Bericht 10 Feb 2017 13:53

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Whatever schreef:Ik zoek een toffe muurkalender! Zeg maar zoiets. Maar dan open klappend met zo'n haakje zodat ik hem aan een spijker aan de muur kan hangen, groot genoeg (zeg minstens 20/30x30 cm) zodat ik ook daadwerkelijk wat in die vakjes kan schrijven en leuk. Leuk is: mooie natuurfoto's (denk NGC), toffe schattige jonge beestjes/honden oid, toffe inspirationele quotes (maar niet zoetsappig).

Wie vind het leuk te helpen zoeken? Albelli zelf maken vind ik best duur (25) en bol.com vind ik alleen deze leuk.

https://www.bol.com/nl/p/the-dogist-wal ... ype=browse


Gewoon een maandkalender dus? MILK heeft soms wel leuke vind ik. En deze:
http://www.zoedt.nl/zoedt-maandkalender-2017.html
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 10 Feb 2017 16:07

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

.
Laatst gewijzigd door Believe op 03 Apr 2017 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 10 Feb 2017 16:20

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Haha dit is grappig Believe!

Wij hebben een paar week terug met vriendinnen gedobbeld, met twee gewone cadeaus en één onzincadeau. Iemand had als onzincadeau van die dingen waar ze toch niets mee kon en niemand wilde ze :thumbup:

Maar om een nuttige reactie te geven, ik zal haar eens vragen waar ze het van heeft.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 10 Feb 2017 16:30

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Oh echt haha! Ik kan ze nergens vinden en ze zijn echt verrekte handig! Mocht ze er nog vanaf willen neem ik ze graag over :D .
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem286

Bericht 10 Feb 2017 16:34

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Ik heb ze 2 jaar terug bij bol.com gekocht, misschien dat ze ze nog steeds hebben?
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 10 Feb 2017 16:35

Re: Het 'Ik Zoek' Topic

Daar worden ze ook niet meer verkocht Highway, maar ze hebben ze er inderdaad wel gehad vroeger.
Bedankt voor het meedenken!
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers