Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een beetje meer lak hebben

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Jan 2017 11:53

Re: Een beetje meer lak hebben

Ik ben het helemaal met je eens hoor Carrie. Hoe ernstig je misofonie ook is, het is lullig gezegd wel jouw probleem. Dus zolang anderen zich volgens algemene normen gedragen is het iets dat jij op moet lossen en inderdaad niet bij je collega's neerleggen maar dan maar muziek luisteren of alleen werken.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jan 2017 11:55

Re: Een beetje meer lak hebben

Carrie schreef:Ik heb van al die dingen ook 'last' hoor, zoals ik aangaf. Maar ik neem dan weer niet zoveel ruimte in dat ik dat heel erg ga ventileren hier bij mijn collega's. Ik ga ze niet lastig vallen met mijn ergernis over een geluid, (tenzij het echt heel de dag door tikken met je nagels op het bureau ofzo is). Je leeft hier nou eenmaal met elkaar, dan kan je beter thuis gaan werken, of in de stilteruimte gaan zitten, die hier dus beschikbaar is.

En het ironische is dat zij de meest luidruchtige persoon is op onze afdeling, dus rekening houden met een ander doet ze zelf dan weer niet :laughcry:

Ze moet idd niet zo jammeren. :face:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers