Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Romantiek

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Jan 2017 12:05

Re: Romantiek

Ah Hope, ik weet niet waarom maar je post maakt me verdrietig :( je eigen cadeau uitzoeken?
Vond in biechttopic ook ongelofelijk dat iemand niet thuisblijft al zijn partner ziek is.
Wij hebben trouwens ook 1001 nacht gevierd, heel leuk, iets om uit te rekenen Bliss (ik had hem verrast met Oosterse sferen :p).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Jan 2017 12:19

Re: Romantiek

Hope herkenbaar hoor. Hier ook een (ex) vriend die geen gevoel voor romantiek heeft. Vorig jaar rondom mijn verjaardag gingen we shoppen We kochten alletwee schoenen in dezelfde winkel en deze betaalde hij voor het gemak. Ik zou hem terug betalen. Komt hij later aan dat het misschien wel een handig verjaardagscadeau is omdat hij anders niks wist. Op de dag dat ik het vierde is hij nog even snel naar de Makro gereden voor een hoop losse thee en een doos tony, zodat hij toch iets 'nieuws' had. Dit jaar met Sinterklaas kreeg ik een buitenlamp voor in de tuin, omdat hij het ook niet wist. Ik had wel gezegd dat een lamp in het gangetje handig zou zijn omdat ik 's morgens niet veel zie met de motor daar of als ik in het donker met de fiets thuis kwam.
Al met al, anderhalf jaar een relatie (gehad) en nog niet echt het idee gehad dat ik echt een cadeau voor mijzelf heb gehad ( lamp is natuurlijk net zo goed voor hem).

O ja, een compliment heb ik ook niet echt veel gehad de laatste maanden. Eerder een lompe opmerking en als ik iets lomps terug zeg krijg ik het 3x zo hard weer terug.

Misschien toch echt weer iets voor mijzelf zoeken, na het gesprek van afgelopen week met hem.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Vesper

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 166

Geregistreerd: 24 Jun 2016 13:41

Bericht 25 Jan 2017 12:23

Re: Romantiek

Je eigen cadeau uitzoeken vind ik ook wel sneu eigenlijk, hoeveel moeite is het nou om 1x per jaar een leuk cadeau uit te zoeken voor je partner?

Niet dat mijn vriend nou zo'n romanticus is, maar hij onthoudt wel wanneer we een relatie kregen en neemt dan iets voor me mee (of de dag erna als hij het zich pas op de dag zelf realiseert en geen tijd meer heeft/de winkel al dicht is :razz: ). Of we gaan een keer uit eten, niet per se daarvoor dan, want volgende maand is er bijvoorbeeld een leuke actie in ons favoriete restaurant en dat doen we dan 'alvast' voor ons jubileum icm Valentijnsdag.

Spontane dingen doen we allebei niet echt. Soms neem ik iets lekkers voor hem mee omdat ik weet dat hij dat zo lekker vindt, doet hij andersom ook wel voor mij, verder soms een nachtje weg samen of naar de sauna maar dat regelen we dan samen.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers