Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 11 Jan 2017 14:32

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Patty Brard laat zojuist via Facebook het volgende weten:

Ik heb net vernomen dat de uithuisplaatsing van baby Mylene met 6 maanden verlengd is. Ik hoop dat Michelle en Michael die tijd zullen gaan gebruiken om hun eigen situatie zo goed mogelijk te organiseren. Waar ik Michelle kan helpen, zal ik dat zeker doen! Dank voor jullie interesse!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 11 Jan 2017 18:21

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Heftig, maar beter voor het meisje. Hopelijk kunnen ze met professionele hulp vaardigheden leren, zodat ze de zorg weer zelf kunnen doen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 11 Jan 2017 18:43

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Wat sneu. Maar idd voor de baby wel het beste.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 11 Jan 2017 19:16

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik kan hem niet vinden bij uitzending gemist meer mensen die dat hebben?
:heart: :heart: 2011
<<

anoniem213

Bericht 11 Jan 2017 19:19

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Studiebol schreef:Ik kan hem niet vinden bij uitzending gemist meer mensen die dat hebben?

http://www.npo.nl/vier-handen-op-een-bu ... _101382033
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 11 Jan 2017 20:03

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Dankje june, wilde het via app op de tv terug kijken maar dat lukte niet.

Poeh, ik vraag me af of het kindje nog weer terug bij hun komt. Zij zijn zelf zo belast met hun eigen geschiedenis dat ze echt heel erg aan het werk moet willen ze daar mee om kunnen gaan. En ik vraag me echt af of ze dat gaat lukken.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem221

Bericht 12 Jan 2017 00:26

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik heb het gisteren niet gekeken, omdat ik ervan overtuigd was dat ik het vanmiddag kon kijken via 'uitzending gemist' van Kpn. Maar alles wat kwam, geen 'Vier handen op één buik'. Dus net nog maar even gekeken op de laptop.

Het zal aan mijn hormonen liggen, moet binnenkort weer ongesteld worden, maar ik heb gehuild. Het meisje dat al vrij snel uit huis geplaatst werd, omdat ze niet de juiste voeding kreeg en zij hun afspraken niet nakwamen. En dan de moeder, die geen gevoel kan uiten, die opeens begint te huilen. Wat zal het hun pijn hebben gedaan, dat dit de uitspraak was van de kinderbescherming. Ik hoop dat ze alles doen om hun meissie thuis te krijgen en alle raad, hoe dom ze het ook vinden, op te volgen. Vind het een heftige uitzending, maar nogmaals, ik moet ook gruwelijk ongesteld worden. :palm:

Skyler, ik scroll net even terug en zie dat wat jij zegt en dan moet ik nogmaals huilen. Ik vond al, dat ze in hun situatie, ver waren gekomen, maar nog niet ver genoeg dus. :(
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Jan 2017 09:58

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik hoop ook dat het goed komt, al is het veel shit om in 3 maanden op te lossen. Daarbij het probleem dat ze hulp niet goed lijken te accepteren. Voor hun gevoel doen ze dat wrl maar in de praktijk viel dat toch tegen.
Het viel me wel op dat ze een echt groot huis toegewezen kregen. Dat had ik dan weer niet verwacht.
2015 💙
<<

Patsy

Bericht 17 Jan 2017 12:23

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik zit het nu te kijken, wat een verdrietige situatie.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 17 Jan 2017 17:19

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Vanavond weer een nieuwe en ook deze aankondiging belooft weinig goeds.

De 17-jarige Brenda is ongepland zwanger van haar 30-jarige vriend Bart. Ze wonen allebei in een instelling, Brenda vanwege een heftige jeugd en Bart omdat hij een persoonlijkheidsstoornis heeft. Maar wat ze het liefste willen is een eigen huisje. Dat de betrokken hulpverleners dat helemaal geen goed idee vinden is voor Brenda en Bart moeilijk te accepteren. Musicalactrice Bettina Holwerda doet haar uiterste best een brug te slaan tussen Brenda en de hulpverlening. Lukt het haar tot Brenda door te dringen voordat ze met haar baby in een gesloten instelling geplaatst wordt?
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 17 Jan 2017 19:32

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik vond de vorige aflevering ook zo heftig inderdaad! Zo zielig dat het allemaal toch niet lukte.
Als ik zo de aflevering van vanavond lees dan voorspelt dat weinig goeds ook.
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem236

Bericht 17 Jan 2017 20:18

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Kerel kan niet trots zijn, want het is een meisje. Als t een jongen zou zijn geweest, was hij wel trots, maar helaas :palm:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 17 Jan 2017 20:32

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Lotus schreef:Kerel kan niet trots zijn, want het is een meisje. Als t een jongen zou zijn geweest, was hij wel trots, maar helaas :palm:


Ik zag het voorstukje net, daar valt je mond toch van open? :omg:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 17 Jan 2017 20:41

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Oh nee wat triest is dit...
99.99 % Onvruchtbaar.. jaja
<<

Anoniem275

Bericht 17 Jan 2017 20:43

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

kippie schreef:Oh nee wat triest is dit...
99.99 % Onvruchtbaar.. jaja


Geloof ik ook niets van. Ook 'wel eens exen gehad die zwanger waren', hoe kan dat dan?!

Ik zit me nu alweer op te vreten.. :palm:
<<

anoniem213

Bericht 17 Jan 2017 20:48

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

bubble schreef:
kippie schreef:Oh nee wat triest is dit...
99.99 % Onvruchtbaar.. jaja

Geloof ik ook niets van. Ook 'wel eens exen gehad die zwanger waren', hoe kan dat dan?!

Ik zit me nu alweer op te vreten.. :palm:
l
Ja, echt afschuwelijk. Maar dan ging het altijd met drie maanden mis. Oh precies, ja, zo werkt onvruchtbaarheid.
Laatst gewijzigd door anoniem213 op 17 Jan 2017 21:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 17 Jan 2017 20:55

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Vreselijk weer, ik krijg hier buikpijn van..

"Een meisje, ja jammer maar ja je doet er niks aan hè..."

Echt, het leeftijdsverschil, het gerook, het geldgebrek, die arme hond en nu een kindje op komst....
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Jan 2017 21:16

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Maar dat meisje lijkt toch wel zo... slim, of best wijs ofzo. Heel gek hoe ze toch in het leven staat vind ik. En djeeeez die oorbelletjes al :s

En dan nu die pil die niet nodig is?! Zucht.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem213

Bericht 17 Jan 2017 21:19

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Haha, ik snap je hele bericht, Zora!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 17 Jan 2017 21:22

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik begrijp je ook Zora. Dat meisje is echt niet dom, ze maakt alleen domme keuzes.

Ach die grote stenen in die baby oorlelletjes... Zo sneu. Lijkt me ook zo pijnlijk liggen, dat prikt toch in dat hoofdje? En nu niet aan de pil gaan, ik begrijp dat niet.
<<

anoniem213

Bericht 17 Jan 2017 21:28

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ze had beter de pil kunnen prikken in plaats van die gaatjes.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Jan 2017 21:30

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Haha June meisje toch wat een slechte grap voor jouw doen
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem213

Bericht 17 Jan 2017 21:31

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Niet mijn beste werk inderdaad :smile:.
<<

Anoniem244

Bericht 17 Jan 2017 21:32

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Onbegrijpelijk idd... wel "leuk" om de herkenbaarheid te zien vanaf de andere kant (de hulpverlening).

Maar gelukkig is hij 99,9% onvruchtbaar en zij maar 2x per jaar vruchtbaar... juist ja.
Meisje oogde wel slim en denk dat als zij in een stabiele omgeving was opgegroeid het best anders had kunnen lopen met haar en ze andere keuzes had gemaakt.

En idd die grote oorbelletjes bij de baby :-(
<<

Anoniem221

Bericht 17 Jan 2017 21:50

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik zit nog even in de uitzending, omdat we samen net Peter-Jan en Virginia hebben gekeken.

Ik denk dat ik nu 15 min in de uitzending zit, even opgenomen, en het eerste wat me opvalt is dat Bart zegt:"Ik kan moeilijk naar een supermarkt en zeggen dat ik wil werken". Waarom niet? Minimumloon is ook loon. Als je nooit iets hebt gedaan kun je moeilijk verwachten bedrijfsleider te worden met dito loon.

En een hekel aan het OV... Geen geld, maar wel een auto... :palm:

En roken. Ik word daar zo treurig van. Maar ik heb lekker nog niets gelezen en ga nu even verder kijken. :P
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers