Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


AliExpress

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Jan 2017 20:17

Re: AliExpress

Cotton schreef:Heb je nu de verkoper een bericht gestuurd dat je niets gehad hebt? Ik kreeg toen reactie dat ik nog maar even moest wachten.

Toen heb ik gezegd dat ik normaal alle pakjes binnen 2-3 weken had en nu al bijna 3 maanden op deze wachtte. De verkoper reageerde niet meer en AliE regelde het toen verder.


Nee dat heb ik niet..
Ik heb aangegeven dat ik niks heb gehad toen kreeg ik een pagina met automatische vragen die beantwoord. En toen kreeg ik een mail met agreement has been reached. En als ik dan die link open in de mail die ik heb gehad dan staat er Dispute Finish. Refund en dan het bedrag.

Maar vervolgens krijg ik weer een mail dat mijn verzender feedback wil op zijn product. Dus ik vraag me af of ik het goed heb gedaan, of dat het wel goed is gegaan.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jan 2017 20:54

Re: AliExpress

Oh dat komt wel goed hoor zo als ik dat zo lees!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Jan 2017 19:54

Re: AliExpress

Nou kreeg ik weer een email dat ik een reactie had.
Heeft de verkoper gereageerd, heel verhaal dat het heel druk was in de periode en andere mensen het wel hebben ontvangen en dat ik maar gewoon nog even moet afwachten en hij gaat zijn post office checken..
:heart: :heart: 2011
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 11 Jan 2017 20:13

Re: AliExpress

Zora schreef:Hoe heb je die Instax dingen gevonden Jeanette? Als ik zoek op Instax vind ik alleen maar veel duurdere dingen..


Oh, ik heb gewoon vanalles rond getypt 'Instax lens', 'instax photo'. Dan krijg je best veel dingen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Jan 2017 21:12

Re: AliExpress

Wat gek dat als je alleen 'instax' zoekt, ik dan niet de goeie dingen kreeg! Deed vast wat verkeerd :) ga eens kijken!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jan 2017 21:10

Re: AliExpress

ik heb net weer een bestelling gedaan

Afbeelding
2 van deze tuigjes voor maar €1,29 echt en koopje
Afbeelding
memoboekje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en nog een paar pandabeer dingen. Boekjes en stickers
Afbeelding
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 12 Jan 2017 23:25

Re: AliExpress

-ik heb niet het hele topic doorgebladerd-

Heeft iemand wel eens wat besteld wat bij aankomst niet volledig werkte zoals het hoorde?

Ik heb een "cloud alarm clock" besteld. Deze is binnen, het is dus een klok in de vorm van een wolk met een wekker functie. Laad op via een snoer en daarna werkt hij op batterij tot hij weer op is en opgeladen moet worden. Nu werkt hij alleen als hij aan het stroom ligt en niet als hij opgeladen is, zonder oplader, dan reset hij steeds opnieuw. Aan het stroom niet.
Ik heb al gemaild met de verkoper, die snapte eerst niet wat ik bedoelde en stuurt nu aan op gedeeltelijke terugbetaling. Opzich prima. Mijn man heeft hem ook al open gemaakt in de hoop iets te kunnen vinden waardoor het opgelost zou worden maar nee. Dus dat zouden ze ook kunnen zien als hij retour gestuurd zou worden.
Ik heb nog geen ontvangstbevestiging gegeven omdat hij dus niet naar behoren werkt...
<<

Anoniem210

Bericht 13 Jan 2017 00:08

Re: AliExpress

Ik ben op zoek naar van die kleine rolletjes papier die je in een flesje doet voor flessenpost. Welke zoekterm zouden jullie gebruiken om dit te zoeken op Alie?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 13 Jan 2017 00:32

Re: AliExpress

Message in a bottle is enige wat ik zo snel kan bedenken. Zo kwam ik deze tegen:


http://s.aliexpress.com/JvM7vEjU
<<

Anoniem210

Bericht 13 Jan 2017 00:36

Re: AliExpress

Sawadee schreef:Message in a bottle is enige wat ik zo snel kan bedenken. Zo kwam ik deze tegen:


http://s.aliexpress.com/JvM7vEjU


Goede tip! Dankjewel. Ik kwam er gewoon niet op.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 14 Jan 2017 13:26

Re: AliExpress

Viva, hier is wel eens iets kapot aangekomen.
Dan kreeg je met een foto opsturen gewoon het hele bedrag weer terug.

Ik zou trouwens niks terug opsturen, dat kost je zelf heel veel verzendkosten naar China.
Dus evt de helft of alles terug vragen en verder niks.

Ik heb nu ook 2 keer niks ontvangen en daar ook geld voor terug gekregen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem278

Bericht 14 Jan 2017 18:46

Re: AliExpress

Ik ben, ook wel dankzij jullie, inmiddels ook 'fan' van Ali. Ik heb wat tekenmateriaal binnen, fineliners etc. En ik wacht nog op een boel oorbellen en HP items.
<<

Anoniem257

Bericht 14 Jan 2017 21:19

Re: AliExpress

Vandaag mijn Wifi camera binnen, wat een goed ding! Heel duidelijk beeld, vooral in het donker.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Jan 2017 21:22

Re: AliExpress

Hebben jullie wel eens een bestelling geannuleerd?
Al mijn bestellingen waren de volgende dag verstuurd, daar kreeg ik bericht van. Nu is een bestelling na een week nog niet verstuurd, ik vertrouw nu ff niet zo dat het dan nu nog wel aan komt. En daarbij had ik het op de gok bestelt dat het op tijd zou aankomen, maar ja nu een week later wordt die kans natuurlijk wel kleiner.

Maar krijg je dan een beetje vlot je geld terug? Dat andere geld heb ik nog steeds niet terug gehad, maar dit is wel een veel hoger bedrag. Iemand hier ervaring mee?
:heart: :heart: 2011
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jan 2017 11:58

Re: AliExpress

Klotesite, nooit bestellen daar!
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jan 2017 12:01

Re: AliExpress

Haha CBL, AliExpress zit vol met verschillende verkopers. Je kan niet afgeven op de hele site, alleen op een verkoper lijkt me?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Jan 2017 12:09

Re: AliExpress

De bakjes zijn trouwens intussen binnen. Best prima kwaliteit, beter dan verwacht. We gaan er waarschijnlijk nog drie (één set) bestellen!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Jan 2017 13:41

Re: AliExpress

De kattentuigjes van mijn bestelling waren binnen 5 dagen al binnen echt snel. Van mijn bestelling in november wacht ik nog steeds op 1 ding. De bezorg tijd was bijna om maar de verkoper heeft het verlengt ben benieuwd of het ooit nog komt
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Feb 2017 20:55

Re: AliExpress

Even een vraag ik heb de muurstickers binnen gekregen alleen zitten ze allemaal los van het vel en plakken ook niet meer. Wat moet ik nu doen heb de verkoper al een bericht gestuurd maar krijg als reactie wat fijn dat je bestelling goed is ontvangen

Het was voor een cadeau maar zo kan ik er niks mee
Afbeelding
<<

Anoniem257

Bericht 05 Feb 2017 21:14

Re: AliExpress

Je kan geschil openen. Dan komt er iemand van Ali en van de winkel bemiddelem geloof ik
<<

Anoniem210

Bericht 05 Feb 2017 23:29

Re: AliExpress

caribbeanlover schreef:Klotesite, nooit bestellen daar!


Ohjee... te laat. Ik heb er al meer dan 20 keer iets besteld.
<<

Anoniem219

Bericht 06 Feb 2017 08:07

Re: AliExpress

Lennox schreef:
caribbeanlover schreef:Klotesite, nooit bestellen daar!


Ohjee... te laat. Ik heb er al meer dan 20 keer iets besteld.


:omg: als dat maar goed gaat
<<

Anoniem192

Bericht 06 Feb 2017 10:03

Re: AliExpress

Ik van de week weer drie bestellingen binnen gekregen, 2 telefoonhoesjes, houten scrabble letters (100stk) & een houten puzzel voor mijn neefje. Helaas kwam die nat en beschadigd binnen, maar ik krijg volledig mijn geld terug.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 06 Feb 2017 10:29

Re: AliExpress

Gisteren heb ik deze posters besteld voor de babykamer, het hertje, uiltje en vosje!

http://s.aliexpress.com/ryaeuQRR
10.04.17
<<

Anoniem278

Bericht 06 Feb 2017 11:07

Re: AliExpress

Leuk Saga!

Ik begon met wat oorbellen bestellen, inmiddels heb ik ook halsbanden met lichtjes voor mijn hond, wat kettingen en een aantal creatieve spullen besteld en binnen.
Nu heb ik een nieuwe riem besteld met blauwe stippen en de scrabble letters die ik dankzij Katie daar ontdekte.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers