Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #5

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Jan 2017 09:33

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Mijn oma van 91 mailde mij met de vraag of ik haar zaterdag van het station kan halen, dan vieren we de verjaardag van Lo. en J namelijk.
Ik vind het superlief maar knettergek, ze moet dan in Utrecht en in Rotterdam overstappen en dan doet ze er 1 uur en 44 minuten over maar dan is de reistijd naar het vertrekstation nog niet meegerekend (Dan rijdt ze in haar cantalux naar het station).
Het is ook nogal eigenwijs, mijn ouders halen haar meestal op en nemen haar dan mee naar feestjes van mij en mijn zusje maar die heeft ze dus niets gevraagd. Dus ik vroeg aan mijn moeder of ze niet opgehaald kon worden door hun. Nou die was stomverbaasd dat oma aan mij had gevraagd haar op te halen want ze waren er al vanuit gegaan dat ze oma mee zouden nemen.
Ik vind het wel tof dat ze dat gewoon wil doen trouwens, dat wel, alleen tja, wel een beetje eigenwijs. :palm:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jan 2017 09:51

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Haha als ze het nog kan, waarom niet? Zolang haar eigenwijsheid maar niet onverstandig wordt.
Laatst gewijzigd door Marin op 13 Jan 2017 15:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Jan 2017 09:55

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Moet het echt afkloppen, maar ik heb vannacht voor de eerste keer sinds maanden gewoon geslapen. Gewoon omdraaien zonder pijn, niet wakker worden en uren wakker liggen van de pijn. Echt voel mij nu direct al zoveel beter!
(Dinsdag naar Orthomanuele Therapie geweest)
<<

Anoniem197

Bericht 12 Jan 2017 10:12

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Ik heb in mijn vingertop gesneden met een scherp mes en het doet mega veel pijn! Blijft ook zo hard bloeden.
<<

Anoniem252

Bericht 12 Jan 2017 11:55

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Haha wat stoer van je oma pompoen! Ik zie het al helemaal voor me een dame van 91 alleen met de trein.
Mijn oma van 89 doet dat niet meer maar racet wel overal rond met haar scootmobiel. En ze is gek op shoppen. Laatst hebben we een hele dag samen gewinkeld :D.
<<

Anoniem221

Bericht 12 Jan 2017 12:48

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Mijn vriend moest vanochtend zijn ID verlengen. Vraagt de baliemedewerker: Heeft u uw verblijfsvergunning ook meegenomen? Nu kan iedereen zich vergissen, maar laatst was hij volgens een puber een 'kut Marokkaan' en moest hij 'oprotten naar zijn eigen land'. Nou eh, hij is hier geboren en getogen en beide ouders zijn Nederlands. Al twijfelen we al lange tijd of de vader op papier wel echt de vader van mijn vriend is. Want hij lijkt ook niet op zijn broer. Maar ja, daar komen we toch nooit achter.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jan 2017 13:19

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Daar kan je wel achter komen Fedora, de vraag is of je dat wil natuurlijk.

Hier komt straks de fysiotherapeut langs voor L. Ik ben heel benieuwd.. Wel echt superblij dat m'n huisarts gelijk doorpakte naar aanleiding van m'n verhaal.
Nu moet ik mezelf nog maar eens laten onderzoeken haha.
<<

Anoniem221

Bericht 12 Jan 2017 13:35

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Dee, dat wordt moeilijk. Mama zegt dat het niet zo is en de hele familie luistert naar haar zonder zelf te kunnen denken of actie te ondernemen. Ook al zou mijn vriend het graag willen weten, niemand zal hem helpen. Ook zijn broer niet.

De eerste keer was ook in het gemeentehuis. Ik was er voor mezelf en we stonden te wachten op antwoord. Komt er een man aangelopen en legt in slecht Engels uit dat hij een tolk heeft meegenomen en het gesprek van start kan gaan. Mijn vriend zei:"Dat is heel lief van jullie. Maar ik spreek gewoon Nederlands".
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 12 Jan 2017 13:56

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Maar heeft hij dan ook een buitenlands klinkende achternaam? Want ik neem aan dat ze voor "ik ben Jos de Vries en ik wil mijn paspoort graag verlengen" niet zulke vragen stellen.

Mijn broertje ziet er Turks uit terwijl hij 100% Nederlands is. Als we vroeger op naar Turkije opvakantie gingen met het gezin mocht hij bij de douane doorlopen zonder zijn paspoort te laten zien haha.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jan 2017 14:07

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Mijn man werd vroeger Italiaantje genoemd vanwege z'n looks. Het is maar goed dat ie wel wat weg heeft van z'n vader anders zou ik ook twijfelen :wink:

Je zou een dna onderzoek kunnen laten doen Fedora. Daar doelde ik op.
<<

Anoniem221

Bericht 12 Jan 2017 14:08

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Zijn achternaam is hartstikke Nederlands. Het was ook een vraag voor de meneer op zijn oude ID keek.

Dee, dat snap ik. Maar met wie moet hij dat doen? Neem aan dat hij het niet alleen kan. En in dat opzicht wil niemand meewerken.
<<

anoniem224

Bericht 12 Jan 2017 14:28

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Cotton schreef:
Meneer Nilsson schreef:Ik hoop dat het gaat sneeuwen dit weekend!

Ik ook!


De berichten zijn veelbelovend, maar dat zegt niks natuurlijk..
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Jan 2017 14:38

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Van mij mag 't wel wegblijven, moet 't hele weekend werken. Heb 't liever in een vrij weekend! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 12 Jan 2017 15:39

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Pompoen schreef:Mijn oma van 91 mailde mij met de vraag of ik haar zaterdag van het station kan halen, dan vieren we de verjaardag van Lo. en J

Dat ze je een mail stuurt vind ik al geweldig! Mijn oma is 82 en ook nog heel actief maar van de digitale snelweg moet ze niks weten. Een mobiele telefoon levert al stress!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 12 Jan 2017 15:39

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Voor mij hoeft het ook niet maar mijn zoon vindt sneeuw helemaal geweldig, dus ik hoop voor hem op een mooi laagje sneeuw!
2012 & 2016
<<

Anoniem245

Bericht 12 Jan 2017 16:07

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Mijn zoon mag morgen de slee meenemen naar school. Zou toch sneu zijn als het allemaal weer een luchtkasteel is en er niks ligt morgen..
Van mij hoeft het trouwens niet. Ben afgelopen weekend al flink gevallen en van mij mag de lente wel langzaam komen.
<<

anoniem224

Bericht 12 Jan 2017 17:51

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Bij de school waar ik de BSO draai moeten ze morgen ook allemaal handschoenen/sjaals/mutsen meenemen, omdat ze rekenen op sneeuw. Vind dat altijd wel lastig, het blijft maar een voorspelling natuurlijk. Kindje zei al; ja ik hoop dat het wel echt gaat sneeuwen hoor, anders moet ik schrijven en dat is stom.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Jan 2017 22:06

Re: Wat wil je even kwijt? #5

@Pleun, ze heeft een ouderenpc, dat is een hele simpele pc waar je maar een paar programma's op hebt. Je mail en internet en tekstverwerken geloof ik. Maar dat werkt dus wel want ze e-mailt me af en toe.

@Marin, aangezien ze vorige jaar, toen ze gewoon met mijn ouders mee was, al lag te slapen op de bank tijdens mijn verjaardag denk ik vooral dat ze zichzelf voorbij loopt. Ze kan ook niet zo ver meer lopen, al vindt ze zelf van wel. Ze loopt met twee nordic walking stokken en dat helpt wel, maar ze houdt het gewoon niet vol.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 13 Jan 2017 12:18

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Kira schreef:Mijn zoon mag morgen de slee meenemen naar school. Zou toch sneu zijn als het allemaal weer een luchtkasteel is en er niks ligt morgen..
Van mij hoeft het trouwens niet. Ben afgelopen weekend al flink gevallen en van mij mag de lente wel langzaam komen.


Hier ligt er best wel een pak, hopelijk kan hij gewoon sleeën vandaag!

En hopelijk kan jij een beetje herstellen van je val, je kunt je lelijk bezeren op deze manier!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Jan 2017 00:17

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Ik voel me een ontzettende softie maar ik mis m'n baby die 1 kamer verderop ligt te slapen. Tot nu sliep hij altijd in z'n wiegje bij ons op de kamer maar omdat ik over een paar weken weer moet werken en dan mezelf wil klaarmaken voordat David wakker wordt, wil ik hem laten wennen op z'n eigen kamertje (zodat hij niet wakker wordt van mijn gerommel in de ochtend). Meneer hoeft helemaal niet te wennen, hij ligt al uren heerlijk te slapen. Maar ik vind het maar ongezellig en het voelt ook alsof ik hem in de steek laat ofzo. Onzin natuurlijk, maar ik vind het een soort van zielig. Gekke hormonen.

♥♥
<<

Anoniem316

Bericht 14 Jan 2017 06:52

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Haha ik snap je heel goed Elliot! Gelukkig pakt hij het zelf heel goed op, goed voor je gemoedsrust.
Ik heb het ook heel vaak als L lekker ligt te slapen en ik wakker ben. Ik had vannacht bijvoorbeeld echt een rot nacht verwacht want we zijn een weekend weg en zij slaapt in een groot campingbed. Maar mevrouw slaapt nu nog steeds als een roosje en ik ben wakker haha.
En laatst was ik bijvoorbeeld heel blij dat ze weer eens op mijn borst sliep, had het zo gemist..
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Jan 2017 07:31

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Heel herkenbaar Elliot!
Wij waren zelfs zo erg dat we de 1e nachten dan de babyfoon met camera aanzetten en dan zaten we steeds naar haar te kijken.... Terwijl ze heerlijk sliep!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Jan 2017 09:20

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Oo zo herkenbaar Elliot! Ik heb zelfs heel erg moeten huilen..

Ik wil kwijt dat ik 37 weken zwanger ben vandaag. 37! Wow... de tijd gaat zooo snel.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 14 Jan 2017 10:24

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Herkenbaar Elliot.

Hier ging hij zijn eigen kamertje op, omdat hij telkens wakker werd van ons.
Dat vond ik ook moeilijk.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jan 2017 10:31

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Huh haha Sam, voor m`n gevoel ben je nog maar halverwege!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers