Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overknee laarzen

<<

Elle123

Bericht 16 Nov 2016 13:19

Overknee laarzen

Wat vinden jullie er van? Ik had ze jaren geleden, 2 paar maar liefst, zwartleren en grijze leren. Ik heb nu ook weer een paar besteld, zwart suede met een lage hak. Ik las op een ander forum dat bijna iedereen ze ordinair vond .Wat vinden jullie? En hoe zou jij ze combineren?
Ik vind ze niet ordinair, zolang het maar mooi materiaal (echt leer of suede) is en de hak niet ordinair is (geen naaldhak, maar een bredere hak of een platte laars). Ik vind het mooi bij een skinny jeans of bij een basic jurkje.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 16 Nov 2016 13:22

Re: Overknee laarzen

Ik heb ze gecombineerd met een skinny en een strakke tuniek, foto staat nog in het wat heb je aan vandaag topic. Tuniek met die kat erop. Ik vind ze al jaren mooi en ben dan ook blij als ze weer te krijgen zijn :-D

Ik heb ze in donkergrijs (nep)suède.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 16 Nov 2016 13:26

Re: Overknee laarzen

Ik vind ze ook mooi en wil nog een paar kopen. Verder wat jij zegt zolang ze van goed materiaal zijn, dus geen nepleer, en goed gecombineerd ik ze ook niet ordinair. Mijn voorkeur is wel met lage hak, met hak vind ik niet zo mooi.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Nov 2016 13:32

Re: Overknee laarzen

Ik heb een paar zwarte en een paar cognac. Beide met platte hak. Beide suède. Ik vind het niet ordinair, ook omdat er geen hoge hak onder zit. De rest van m'n kleding houd ik dan wel 'rustig'.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Nov 2016 14:14

Re: Overknee laarzen

Ik heb een paar zwarte suède met een medium hak. Ik draag ze met een skinny maar ook met een korte jurk; dan liefst wel met een wat stoerder, wijder vallend jurkje, niet met iets aansluitends of een A-lijn.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 16 Nov 2016 17:01

Re: Overknee laarzen

Ik vind ze super leuk. Combineer het met verschillende jurkjes
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 16 Nov 2016 17:19

Re: Overknee laarzen

Ik heb sinds kort een paar zwarte suède, iets stoerder model.
Tot nu toe alleen onder een skinny jeans gedragen, maar wil ze binnenkort onder een jurkje aandoen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 17 Nov 2016 10:32

Re: Overknee laarzen

Ik vind ze heel gaaf! Heb een paar zwarte, maar wil eigenlijk een leuk kleurtje. Je kunt ze overal wel onder dragen.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 18 Nov 2016 16:29

Re: Overknee laarzen

Ik heb ze ook in suède en dan de kleuren zwart, cognac en Bordeaux rood. Ben er echt blij mee.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Nov 2016 20:56

Re: Overknee laarzen

Ik heb trouwens deze:

Afbeelding

Van Myjewellery. Ze hebben ze ook in het bordeaux, grijs en zwart geloof ik.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Nov 2016 21:11

Re: Overknee laarzen

Ze kunnen best leuk zijn, maar voor mezelf vind ik het drie keer niks..
Sowieso houd ik niet echt van hoge laarzen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:41

Bericht 28 Nov 2016 12:54

Re: Overknee laarzen

Ik wil ze ook gaan kopen, maar dan het liefst met een klein hakje. Eens rondkijken :)
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:41

Bericht 13 Jan 2017 12:45

Re: Overknee laarzen

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... s-in-black?
Ik heb deze besteld vandaag, ben benieuwd! Hoe waren die van jou?
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 13 Jan 2017 15:55

Re: Overknee laarzen

Met hoge hak en van leer vind ik het vaak ordinair en van die platte suede vind ik vooral vaak erg suf, ik ben dus niet echt fan.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers