Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 06 Jan 2017 21:50

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Hahaha zo leuk jullie reacties. Nou ondertussen is het bijna weer zaterdag en boodschappen tijd. Maar we hebben niet stil gezeten met appen. Hij kan lekker babbelen en in mijn optiek flirten we wel. Je kan merken dat ie al wel ietsjes ouder is (hij 31 ik 27) en dat ben ik niet gewend haha. Maar het is leuk so far. We kletsen veel maar hoop dat we de 13e genoeg gesprekstof hebben... jullie nog any ideas voor leuke nonchalante topics? (Werk.. muzieksmaak en dat soort dingen hebben wel al besproken)
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 21:57

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Hobby's? Bezigheden? Favorieten? Droombaan? Droomtoekomst?

Ik ben altijd zo slecht in daten geweest. Toen iemand mij vroeg of hij om half acht al een biertje mocht, tijdens de eerste date, ben ik maar afgehaakt. Ontzettend lief om rekening te houden met een ander. Maar moet ik dan ook vragen of ik een cola light mag of misschien eerst aan de koffie moet.

Klinkt ontzettend leuk. En sorry voor mijn reacties. Want sommigen waren zo niet leuk om te lezen.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 06 Jan 2017 22:18

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Oooh dat geeft niks Fedora! Vind het al supertof dat je meedenkt en meeleeft! Dat er uberhaupt mensen zijn die mijn verhaal lezen en leuk vinden hahaha.

Maar thanks voor de tips! :)
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem211

Bericht 07 Jan 2017 09:50

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Joh, als het goed is komen die onderwerpen vanzelf toch?
<<

anoniem224

Bericht 07 Jan 2017 15:48

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Eens met Marilyn. Als het goed zit hoef je je over gespreksstof geen zorgen te maken. En als jullie nu leuk kunnen praten denk ik dat het wel goed komt vrijdag. Heb je 'm nog gezien vandaag? :D
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 07 Jan 2017 18:51

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Jaa ik ben langs geweest! Toeval was dat ie eerder tegen me zei dat ie op zijn werk had gezegd dat ie maar 1 klant wilde helpen vandaag en dat ik dat was, en toen ik binnen kwam hij me dus meteen hielp. Ik vond het wel awkward omdat hoe meer je met elkaar praat hoe meer awkward het is om de winkel te komen als klant. We hebben even gekletst en ben gauw weggegaan. Moest overigens ook want ik had afgesproken met vriendinnen.

Daarna appte ik hem dat ik het leuk vond om hem weer even te zien en sorry voor het snelle weggaan
Hij antwoorde met welnee joh geen probleem (op mijn sorry) en zei daarna dat ie het ook leuk vond mij even te zien. Daarna is het weer even rustig geweest.
Don't regret anything that made you smile
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 07 Jan 2017 19:18

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Leuk zeg! Lekker van genieten! :) Wanneer gingen jullie nu 'officieel' daten?
<<

Anoniem252

Bericht 09 Jan 2017 07:18

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Elke keer zon leuke update :D
<<

Anoniem210

Bericht 09 Jan 2017 09:13

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Nog 4 nachtjes tot jullie echte date! :dance:
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 09 Jan 2017 15:57

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

De officiele date is vrijdag! Spannend!
Ik heb overigens na zaterdagmiddag niks meer van hem gehoord en vind het behoorlijk stil. Zit mezelf natuurlijk weer op te vreten of er wat mis is maar ik weiger gewoon weer vanuit mezelf een berichtje te sturen. Of moet ik dat wel doen?
Don't regret anything that made you smile
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Jan 2017 15:59

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Ik zou zelf denk ik nu even wachten tot de date wat dichterbij komt. Maar snap ook dat dat moeilijk is!
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 09 Jan 2017 16:41

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Ik zou ook wachten. Dan ben je in elk geval zeker dat je elkaar iets nieuws te vertellen hebt vrijdag. En iets mis? Er staan een date op de planning. Komt heus goed! :heart:
<<

Anoniem185

Bericht 09 Jan 2017 19:23

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Ik zou denk ik ook wachten. Of nouja mij kennende zou ik niet kunnen wachten en toch iets sturen.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 09 Jan 2017 20:22

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

..... en toen appte hij zelf! En dat werd weer een super leuk gesprek! Toen ik vertelde dat ik een nieuwe jurk had moest die natuurlijk geshowed en die viel in de smaak. Vette complimenten gehad. Zo lief! Plus dat ie stuurde Eigenlijk moeten we best lang wachten op de date hè?.

Maak me weer veel te druk dus haha.
Don't regret anything that made you smile
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 09 Jan 2017 20:31

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Heel leuk, over een paar jaar wil ik je zien in het trouwtopic ;)
AfbeeldingAfbeelding
<<

anoniem224

Bericht 09 Jan 2017 20:34

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Komt helemaal goed Blondje! Goed ook dat je hem hebt laten komen met appen. Ik ben zo benieuwd naar vrijdag haha.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 09 Jan 2017 20:37

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Briggy schreef:Heel leuk, over een paar jaar wil ik je zien in het trouwtopic ;)


Hahahahahaha dat zou een bak zijn..
Don't regret anything that made you smile
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 09 Jan 2017 21:21

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Het klinkt echt heel goed, ontzettend leuk voor je!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Jan 2017 21:45

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Aaah goed zo! Enne, mijn man en ik hebben wel een maand lang gemaild en geappt voor we elkaar zagen en hadden nog steeds genoeg te kletsen. Als 't goed is, is 't goed! En dit klinkt wel goed!
Let's discover the world together.
<<

Zwaantje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 13 Dec 2016 18:48

Bericht 10 Jan 2017 00:54

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Ik heb alles gelezen en er inmiddels van de spanning, ook buikpijn van gekregen ha ha. Wat leuk en spannend. Succes met je date.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 10 Jan 2017 20:28

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Zo lief allemaal, thanks! Ik geloof maar dat ik dit binnenkort als roman moet gaan uitbrengen.. mits goede afloop haha. We kletsen echt wat af.. vandaag ook weer; zo heb je eerder grapjes gemaakt over disco dansen met gekke pakkies aan.. krijg ik vandaag een foto (selfie) volledig in outfit. Ging helemaal stuk.

Hoop inderdaad dat we vrijdag ook zo lekker kunnen kletsen, het blijft toch spannend allemaal. Ik merk dat hij ook verlegen kan zijn en hoop niet dat het gaat leiden tot stiltes. Maar ik zal jullie vrijdag zeker een update geven.
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem244

Bericht 10 Jan 2017 21:02

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Wanneer het goed voelt is er met stiltes niks mis.
Alleen wanneer ze ongemakkelijk zijn is het naar maar anders niks mis met stiltes.
Maar als jullie nu al zo lekker kletsen komt dat echt wel goed
<<

Anoniem318

Bericht 11 Jan 2017 20:28

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Ik word zo blij van dit topic, echt heel leuk Blondje!
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:41

Bericht 12 Jan 2017 13:43

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Heel veel plezier morgen! Ben zo benieuwd naar je nieuwe updates :smile:
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

anoniem224

Bericht 12 Jan 2017 14:25

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Voor ik het vergeet inderdaad alvast heel veel plezier morgen! Wat ga je ook alweer doen? Morgenavond of zaterdag zitten wij allemaal aan het forum gekluisterd voor een update, dat snap je wel he :wink:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers