Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De verhalen van Bungel

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Jan 2017 15:08

Re: De verhalen van Bungel

Leuk, Ekiaam! Ben jaloers :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 08 Jan 2017 15:25

Re: De verhalen van Bungel

Ik hoop vanavond een verslag online te kunnen zetten!
Had wat problemen met de telefoon/foto's op de computer te zetten. Daar ben ik nu bijna mee klaar ;)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 08 Jan 2017 21:02

Re: De verhalen van Bungel

Deel 1!

Vrijdag 23 december…

Ik open de brievenbus als ik thuis kom en ik zie een grote envelop!
Ja hoor!! Daar is ze, onze bungel.
Binnen no-time zit ze op de bank te kletsen met Teddy & Rainbow, de knuffelbeer en knuffelkat van mijn stiefdochter, die de eerste week van de kerstvakantie bij ons is.

Afbeelding
Afbeelding

’s Avonds als we haar hebben opgehaald knuffelt ook zij met Bungel en zijn ze al gelijk goede maatjes (i.v.m. haar privacy zet ik geen foto’s van haar online).

De volgende ochtend hebben we een uitgebreid ontbijt en daarna vertrekken we voor een rit van ruim 2 uur naar het zuiden van Nederland. We gaan namelijk kerst vieren bij mijn schoonouders.
Daar aangekomen haar ook gelijk voorgesteld. Mijn schoonouders vinden het wat apart, maar ook wel grappig, ze kennen dit concept dan ook niet.

Afbeelding

Uiteraard geniet Bungel van de lekkere schotel die de slager gemaakt heeft!
Afbeelding

1e kerstdag gaan Bungel, stiefdochter en ik nog even geocachen!
Afbeelding

Op 2e kerstdag stappen we weer in de auto om weer richting Rotterdam te rijden.
We brengen de jongedame naar haar moeder en gaan met mijn ouders op pad om te gaan geocachen.
Mijn vader vindt het helemaal apart dat ik rondloop met Bungel, maar hij is wel wat gewend van een dochter die kleuterjuf & gek van Disney is ;).
Na het cachen gaan we weer lekker eten.

Dan hebben we een paar rustige dagen, onze jongedame is weer thuis en we doen wat boodschappen etc. Totdat het donderdag is.
We gaan namelijk met de trein naar Den Haag, daarna de tram in en naar het Museon, een leuk museum waar op dat moment een tentoonstelling is met illusies.
Bungel probeert ook wat uit. Daarna gaan we boven naar een tentoonstelling over het milieu, wat je al doet om dit te verbeteren, dat we met elkaar een wereld delen en dat er vele gezichten zijn.

Afbeelding
[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p206x206/15941365_1394328667268702_8042448065021505213_n.jpg?oh=ea81e304841ff458369fb891812a9004&oe=591B9E90[img]
Afbeelding
Afbeelding

Daarna eten we bij mijn ouders.

Dan is het vrijdag, we gaan vandaag naar de Efteling, in het theater genieten we van de voorstelling van de Gelaarsde Kat.
Ik ga ook nog met Vajèn op de foto, maar Bungel durft dat niet zo goed en blijft bij mijn stiefdochter.

Afbeelding

Helaas moeten we de jongedame weer terug brengen naar haar moeder en de komende week is ze niet bij ons. Dus zullen wij Bungel moeten vermaken!

Met oud & nieuw ligt ze lekker met ons naar de TV te kijken en drinkt ze wat Jillz met mij mee.
Na het vuurwerk gaan wij naar bed, maar als mijn vriend ’s nachts naar het toilet moet, vindt hij Bungel met de fles Liquor 43! Ze heeft hem al half leeg. Dus je kunt je voorstellen hoe ik haar de volgende ochtend vond!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 08 Jan 2017 21:11

Re: De verhalen van Bungel

Haha!! Geweldig weer. Ik denk dat de volgende bestemming voor Bungel een meeting bij AA moet zijn. Wat een zuiplap!

Wat leuk dat je bungel gewoon mee hebt genomen met je familie. Geweldig.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jan 2017 21:16

Re: De verhalen van Bungel

Wat een leuk uitgebreid verslag Ekiaam!
Let's discover the world together.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 08 Jan 2017 21:36

Re: De verhalen van Bungel

Deel 2 volgt nog :) facebook & disney foto's waren geen vriendjes ;).

Morgen deel 2!
En Bungel gaat morgen mee naar mijn werk (basisschool)!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 10 Jan 2017 11:07

Re: De verhalen van Bungel

Wat een leuke vakantie heb jij gehad!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 10 Jan 2017 20:09

Re: De verhalen van Bungel

En we gaan door met deel 2 :)
Veel tijd om uit te kateren heeft ze niet, want 2 januari om 6.00 zitten we al in de metro!
Vervolgens pakken we om 6.58 de trein naar Paris Nord.
Bungel en ik gaan namelijk 3 dagen Disneyland Parijs onveilig maken.

Na een voorspoedige reis komen we om half 11 aan in het hotel in Val d’ Europe, dat is maar één metrohalte van Disney af.
Ik bekijk even wat er wel en niet mee moet het park in en Bungel besluit samen met Belle & Beer even wat te rusten op het bed.

Dan vertrekken we naar Disney. Eerst moet ik een jaarkaart halen met iemand anders, maar als we dat gedaan hebben mag Bungel dan aan mijn tas!
Ze heeft lekkere lange armen en benen en past dus precies aan mijn tas. De plek waar ze de komende dagen zal hangen (behalve in de achtbanen/in de metro, dan zit ze voor haar eigen veiligheid in de tas).

Afbeelding

We gaan op de foto met Pluto, Alice, Jafar, Jessie, Vaiana, Dagobert Duck en af en toe kruipt Belle in de armen van Bungel en hangen ze samen aan de tas!

Afbeelding
Afbeelding

Natuurlijk gaan we ook nog op de foto voor het kasteel!
Afbeelding
Afbeelding
Kijk uit! Bungel is gewapend!! Gelukkig reageert het alleen maar op de lasers in Buzz Lightyear!

Afbeelding
hier stapten we iedere dag in en uit de metro. Onder Disneyland zelf!

De foto waar ik het meest trots op ben na mijn Disneytrip:
Afbeelding
https://www.facebook.com/maaikevdeijnden/videos/1391436557557913/?l=4255933402065284153 en een magisch filmpje :love: (Belle hing hier om mijn middel, kijk wat Prins Adam (van Belle) doet..)
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1394335083934727.1073741851.100000747472814&type=1&l=598c1b1837 (alle andere foto's van Disney, zonder Bungel erop ;))

Donderdag is het weer bijkom dag!
Dan is het weer vrijdag. Vandaag gaan we naar Middelburg.
Vriendlief heeft in oktober zijn PPL gehaald en mag nu met kleine, één-motorige vliegtuigjes vliegen.
Er is er één die van vliegveld Midden-Zeeland (bij Arnemuiden) teruggevlogen moet worden naar Rotterdam en dat gaat mijn vriend doen.
Eerst shoppen & eten we wat in Middelburg. Daarna breng ik hem naar Midden-Zeeland. Waarop hij zegt: ‘Bungel, als je het leuk vindt mag je ook mee het vliegtuig in!’.
Dat laat Bungel zich geen twee keer zeggen en dit is het resultaat….
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op dit moment gaat Bungel al 2 dagen mee naar school, maar ze vindt het nog een beetje druk (26 gillende kleuters, waarvan 3 nieuwe leerlingen sinds maandag), dus ze is de tas nog niet uit geweest!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jan 2017 19:43

Re: De verhalen van Bungel

wat een leuke verhalen ekiaam87 ze maakt veel mee bij jou
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Jun 2017 19:31

Re: De verhalen van Bungel

Binnenkort de zomerfeesten in Nijmegen. Bungel leeft niet echt mee, maar lijkt het iemand leuk dat ik een verhaal maak met bungel tijdens de zomerfeesten!
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 21 Jun 2017 20:26

Re: De verhalen van Bungel

Leuk! Bungel ligt hier nog :)
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 22 Jun 2017 09:51

Re: De verhalen van Bungel

Is dit serieus de eerste Bungel die ik heb gekocht? :')
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jun 2017 09:53

Re: De verhalen van Bungel

Daarom schreef:Is dit serieus de eerste Bungel die ik heb gekocht? :')

Die is ooit kwijt geraakt geloof ik. De burgemeesters hebben toen een nieuwe gekocht als ik het goed heb.

Van mij mag Bungel iig begraven worden. :thumbup:
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 22 Jun 2017 09:55

Re: De verhalen van Bungel

Cotton schreef:
Daarom schreef:Is dit serieus de eerste Bungel die ik heb gekocht? :')

Die is ooit kwijt geraakt geloof ik. De burgemeesters hebben toen een nieuwe gekocht als ik het goed heb.

Van mij mag Bungel iig begraven worden. :thumbup:


Hahaha, ja van mij ook. Ik heb met de verhuizing Amé haar baby Bungel sokken ook in de zak voor Afrika gegooid.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jun 2017 09:57

Re: De verhalen van Bungel

Misschien kunnen we Bungel zelf ook naar Afrika sturen :D
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 22 Jun 2017 10:05

Re: De verhalen van Bungel

Hahaha, gewoon in zo'n zak gooien. :P Dus Cotton, neem Bungel en geef haar een enkele reis!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 26 Jun 2017 10:33

Re: De verhalen van Bungel

Silly-One schreef:Binnenkort de zomerfeesten in Nijmegen. Bungel leeft niet echt mee, maar lijkt het iemand leuk dat ik een verhaal maak met bungel tijdens de zomerfeesten!

Wat mij betreft is het helemaal prima hoor, Silly-One. Misschien zit niet iedereen er op te wachten, maar dat geeft niet. Voor diegene die het wel leuk vinden is het mooi als er weer een nieuw Bungelavontuur komt.

Dus regel het maar met Ekiaam :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Jun 2017 07:09

Re: De verhalen van Bungel

Ik wilde eerst pijlen of er interesse in was, maar zoals ik wel had verwacht is bungel niet meer de bungel van 7 jaar geleden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

anoniem224

Bericht 28 Jun 2017 13:31

Re: De verhalen van Bungel

Van mij hoeft Bungel ook niet meer zo nodig. Jaren terug vond ik het leuk, maar ik denk dat Bungel z'n beste tijd heeft gehad.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Jul 2017 19:36

Re: De verhalen van Bungel

Wat droevig nou :(
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 07 Jul 2017 19:45

Re: De verhalen van Bungel

Urban Naked schreef:Wat droevig nou :(


Wil jij 'm?
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers