Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Scriptie inbinden

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 21 Okt 2013 19:15

Scriptie inbinden

Ik moet binnenkort mijn scriptie inleveren en ik was benieuwd hoe anderen hun scriptie hebben ingebonden. Hadden jullie een snelhechter, een bindrug of linnen rug? Of een andere optie die ik nog niet tegen ben gekomen.

Voor de mensen die het inbinden in Groningen hebben laten doen, waar zijn jullie geweest? Waren jullie tevreden over het resultaat?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Okt 2013 20:03

Re: Scriptie inbinden

Ik heb mijn scriptie alleen mijn bachelorscriptie uitgedraaid. Mijn masterscriptie heb ik alleen digitaal.

Inleveren met een bindrug was bij ons gangbaar. Dit kan je relatief makkelijk zelf doen bij de repro op de hogeschool of universiteit.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem119

Bericht 21 Okt 2013 20:06

Re: Scriptie inbinden

Ik heb ooit m'n bachelor scriptie laten inbinden bij de copy shop in helpman. Vond het prima service. Kostte me zo'n €60 per scriptie, dus wel duur, maar ja, was wel mooi. Had een soft cover geloof ik.
Voor m'n master scriptie van Cambridge was het heel erg specifiek, daar moest het precies volgens de regels en voorgeprinte covers. Misschien kan je op de RuG ook even checken wat gangbaar is.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Okt 2013 20:56

Re: Scriptie inbinden

Copyshop in de oude kijk is goed, daar heb ik mijn BA en mijn MA laten inbinden. Wel zo netjes. Ik zou nooit iets inleveren in een snelhechter.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 22 Okt 2013 01:18

Re: Scriptie inbinden

Bij ons op school kun je het laten inbinden met een bindrug of een linnen rug. De meeste mensen kiezen voor het laatste, ziet er toch nog nét iets netter uit. Snelhechter zou ik zelf ook niet doen. Prima voor gewone opdrachten, maar een scriptie vind ik net iets specialer.
<<

Anoniem29

Bericht 22 Okt 2013 09:06

Re: Scriptie inbinden

Ik heb thuis een inbinder (? is dat een woord haha). Ik heb het altijd thuis gedaan, met een plastic voor en achterzijde. Nu zat ik wel op een vormgevingsopleiding dus moest ik veel papieren schetsen inbinden op kalkpapier. Sommige mensen van mijn opleiding hebben hun uiteindelijk portfolio in boekwerk laten afdrukken (echt met een harde kaften). Heel erg mooi, maar rond de 100 euro.

Voor een papieren scriptie zou ik denk ik ook kiezen voor een linnen rug. Zakelijk en netjes.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Okt 2013 09:38

Re: Scriptie inbinden

Ja, snelhechter heb ik inderdaad niet gezien als optie. Wel vind ik het lastig om te kiezen tussen een bindrug en linnen rug. Het voordeel van een bindrug vind ik namelijk dat de pagina's "meedraaien" en bij een linnen rug krijg je eerder van die vouwen. Dat vind ik altijd zonde.

Ik ga de copyshops eens opzoeken, bedankt voor de tips!
<<

Anoniem205

Bericht 23 Okt 2013 19:36

Re: Scriptie inbinden

Mijn vriend heeft het laten lijmen met een linnen rug. Ziet er erg netjes uit. Vind die bindruggen niks voor een master scriptie...
<<

Anoniem173

Bericht 23 Okt 2013 20:50

Re: Scriptie inbinden

Ik heb hem op de hoge school naast mijn universiteit laten inbinden. Koste 25 euro voor 4 stuks.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 23 Okt 2013 21:13

Re: Scriptie inbinden

Wow! 25 euro voor 4 stuks! Dat klinkt als heel duur.

Ik ben wel steeds meer overtuigd om te kiezen voor een linnen rug. Ik heb een copyshop gevonden waar ze dat doen voor 3,25 per document. Dat vond ik wel meevallen.

Ziet een linnen rug er ook mooi uit als het om een relatief dun document gaat (zo'n 30 pagina's)?
<<

Anoniem119

Bericht 24 Okt 2013 04:01

Re: Scriptie inbinden

€25 voor vier duur? Ik heb er €60 voor betaald, voor twee of drie!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Okt 2013 06:05

Re: Scriptie inbinden

Wil je het een beetje mooi laten inbinden, dan kost dat sowieso wat meer inderdaad hoor! Geloof dat mijn scriptie (iets van 85 pp) 20 euro kostte.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 24 Okt 2013 08:43

Re: Scriptie inbinden

Uit haar post maak ik op dat het om het inbinden gaat en dan vind ik dat best wel duur ja. Ik betaal nu 20 euro voor 6 documenten (linnen rug). Printen doe ik op school, want daar is het vele malen goedkoper. Ik moet in totaal zo'n 360 pagina's printen.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers