Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


implanon

<<

Patsy

Bericht 03 Nov 2015 14:47

Re: implanon

Irritant hè. Ik vloeide dus ruim 3 weken. Nadat ik afgelopen vrijdag tegen mijn man gemopperd heb dat ik er heel erg klaar mee was, was het zaterdag over.

Er is echt geen peil op te trekken hoe lang het duurt en wanneer het weer begint helaas.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 05 Nov 2015 09:50

Re: implanon

Elke keer denk ik ook nu is het voorbij..

Zoals gisteren, maar vanmorgen veegde ik mij af en ja hoor.. daar is die weer!

En ik kan alleen maar maandverband gebruiken.. Tampons krijg ik er niet in.
Maar het begint wel te irriteren.. van onderen.
Vanmorgen toch maar de mini's van Ob's gehaald kijken als dat lukt..
<<

Patsy

Bericht 05 Nov 2015 12:43

Re: implanon

Dan is het helemaal vervelend. Ik vind tampons ook niks.
Balen joh, ik hoop dat het snel stopt.
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:14

Bericht 14 Nov 2015 00:45

Re: implanon

Ik heb in september een implanon genomen, echter is deze er sinds 3 weken er weer uit gehaald. Ik had sinds het plaatsen van de implanon onverklaarbare buikpijn, waar ze in het ziekenhuis geen oorzaak voor konden vinden. En ik had enorm veel haaruitval. Nu de implanon verwijderd is, is de buikpijn helemaal over en vallen er niet nog meer haren uit.
You're gonna hear me roar
<<

Patsy

Bericht 05 Jun 2016 09:05

Re: implanon

Even uppen hoor.

Was ik eerder in dit topic nog zo positief over de implanon, inmiddels is dat niet meer zo.

Ik heb hem nu bijna een jaar en denk erover om hem te laten verwijderen. Ik heb heel onregelmatig bloedverlies, soms 3 dagen, soms 3 weken. De ene keer om de week, de andere keer zit er 5 weken tussen.

Behalve dat dat heel irritant is, word ik er ook erg onzeker van.

Ik weet dat er hier vrouwen zijn die hem hebben laten verwijderen, lukte dat gemakkelijk en deed het veel pijn daarna?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Jun 2016 13:15

Re: implanon

appeltje eitje dat verwijderen, zo klaar. En nul last gehad, behalve een soort van fantoom'pijn', dat ik de hele tijd dacht dat hij er nog zat en ik ook dacht dat ik hem voelde.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 05 Jun 2016 20:33

Re: implanon

Dat klinkt goed Marsy. Apart joh, fantoompijn.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 06 Jan 2017 14:39

Re: implanon

De laatste reactie van Katrien was een half jaar geleden haha dus ik update hem even :)
Anderhalve week geleden heb ik een implanon nxt laten plaatsen bij de gyneacoloog, de giga blauwe plek is nu weg maar de plek waar het staafje zit is nog echt pijnlijk..is dit normaal? De gyneacoloog vertelde mij wel dat 'ie over twee weken veilig is als anti-conceptie maar geldt dit ook voor de bijwerkingen, weten jullie dat? Ik hoop natuurlijk niet dat ik bijwerkingen krijg zoals aankomen, hoofdpijn, neerslachtigheid e.d.
Wat als het lukt
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 20 Nov 2018 11:18

Re: implanon

Goedemorgen,

Dit is een oud topic maar ik vroeg mij af of er nog meer dames zijn die hem hebben en hij wel of niet bevalt ?
Vanmorgen vij de dokter geweest over meer info over de implanon, en ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem304

Bericht 20 Nov 2018 11:26

Re: implanon

Ik heb er over getwijfeld, maar ben toch voor de anticonceptie pleister gegaan.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers