Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Wonen

<<

Geel

Bericht 03 Jan 2017 15:36

Vragentopic - Wonen

Mijn vraag is te klein om een topic voor aan te maken, vind ik. Mocht de mods er anders over denken, dan merk ik het wel. :)

Waar hebben jullie een bordje voor je huisnummer en een naambordje voor bij de deur gekocht? Ik wil het liefst online doen, maar vaak krijg je dan de standaard sites, dus misschien weten jullie iets origineels. En zo niet: was je tevreden over je aankoop?
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 03 Jan 2017 15:44

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben hem besteld op 123naamborden.nl
Misschien had je die al gevonden maar ik vind ons naambordje iig best origineel, heb hem nog nooit bij iemand anders gezien.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 09:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 03 Jan 2017 15:57

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben een naambordje via Maison Liez.
<<

Geel

Bericht 03 Jan 2017 16:01

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Ja, die kwam redelijk snel naar voren, maar dat is niet helemaal mijn smaak.

Edit: Leuk, Blue!
Laatst gewijzigd door Geel op 03 Jan 2017 16:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem203

Bericht 03 Jan 2017 16:01

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben zo'n bordje met de tekst 'Familie (achternaam)'

Afbeelding

Besteld bij www. karelsmits.nl
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Jan 2017 16:03

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben er 1 van www.namenenzo.nl
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2017 16:05

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wat voor iets vind je een beetje mooi? Ik vind eigenlijk die emaille bordjes het mooiste.

Afbeelding

Afbeelding

Als je zoiets zoekt kan je misschien hier wat vinden:
http://www.emaillegigant.nl/emaille-naa ... AvUl8P8HAQ

https://www.naambordshop.nl/naambordjes ... orden.html

http://www.denaambordensite.nl/shop/emaille-naamborden


Wij hebben nu nog niets hangen, alleen een groot huisnummer. Op dat huisnummerbordje kan je namelijk een koperen plaatje bevestigen met de naam (vorige eigenaar had dat, maar hebben we weggehaald), maar we willen eigenlijk gewoon simpel Familie xxx hebben staan en niet alle namen, dus we wachten even tot de kleine geboren is. Voelt toch beetje als jinxen als we nu onszelf al als familie presenteren.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 03 Jan 2017 16:11

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Haha zelfde als jij Marin! Heb nu deze site gevonden http://naambordencentrale.nl/huisnummer ... rder=price en dan wil ik denk ik gewoon zwart-wit en dan zo'n rond plaatje. Boven onze voordeur zie je namelijk zo'n zelfde afdruk. Alleen voor ons naambordje naast de deur weet ik het gewoon niet. Denk dezelfde stijl dan wel, ja.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2017 16:15

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Die emaille huisnummers vind ik altijd erg mooi. Ik vind het denk ik mooier om het nummerbordje los van het naambordje te hebben. Dan komt het nummer beter tot z'n recht (ja waar je je al wel niet druk om kunt maken). Maar dan wel beiden in dezelfde stijl.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 03 Jan 2017 16:16

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Ja precies, dat.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Jan 2017 16:58

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben hem bij lejow van het forum laten maken. Ik had wat ideeën en die heeft zij nog veel mooier uitgevoerd. Krijgen veel reacties op ons bordje
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Jan 2017 17:03

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Ik vind eigenlijk een naambordje altijd stom, alhoewel die emaille dingen op zich nog wel wat authentieks hebben. Stomme vraag nr 2: waarom wil men een naambordje?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Jan 2017 17:04

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Nu met een foto. Het witte plaatje erachter heeft mijn man zelf gemaakt
-foto weg
Laatst gewijzigd door sarah1985 op 11 Jan 2017 20:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2017 18:20

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Zora schreef:Ik vind eigenlijk een naambordje altijd stom, alhoewel die emaille dingen op zich nog wel wat authentieks hebben. Stomme vraag nr 2: waarom wil men een naambordje?


Ik kom best wel eens bij (dan nog) vreemden thuis, bijv bij een kennismakingsgesprek. Dan is het wel even heel fijn om een naam te zien om zeker te weten dat je bij de juiste aanbelt.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 03 Jan 2017 18:28

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Er zit enorm veel prijsverschil in de bordjes. Bij de bouwmarkt waren ze veel duurder als bij een sleutel/schoenmaker hier in de buurt. Dit terwijl de leverancier waar de winkel de bestelling aan door geeft hetzelfde was. Ik zou persoonlijk niet voor een sticker of zo gaan. Hier is het een roestvrijstalen bordje geworden waarbij de cijfers en letters erin zijn gebrand en zwart zijn.
<<

Anoniem281

Bericht 03 Jan 2017 18:48

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Die van ons is gemaakt op euh leisteen? Denk ik? Ik vind m heel mooi.

Reden voor ons naambordje is gebrek aan inspiratie voor huwelijkcadeaus :nerd: en het feit dat ons gezin compleet is en we een soort eenheid zijn nu, voor elke bezoeker en voorbijganger te zien ;)
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 03 Jan 2017 21:51

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij gaan voor een sticker 'Fam. .....' op de voordeur net boven de brievenbus.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 14:26

Bericht 03 Jan 2017 22:25

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben een sticker op de deur 'Familie...'. Ik zou nog weleens ons huisnummerbordje willen vervangen omdat die niet zo mooi meer is, maar ik weet niet goed wat ik wil.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 03 Jan 2017 22:50

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Hee grappig dit...was zelf toevallig ook op zoek naar een nieuw naambordje :laughcry: . Maar vond ze allemaal zo suf en DUUR. Kwam ook als enige optie uit op die emaillen bordjes. Tot zover mijn zinvolle bijdrage...
<<

Anoniem281

Bericht 04 Jan 2017 09:01

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben deze;

Afbeelding

Van m'n moeder gekregen en zij heeft 'm besteld bij 123naambordje meen ik.
<<

Geel

Bericht 04 Jan 2017 10:52

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Hé, kijk nou! Wat leuk, al die T's. Dat heb ik nou nooit doorgehad.

Charles, ik vind het ook DUUUUUR zeg, kanonne. Ik ga denk ik een nummerbordje kopen en dan doe ik onze naam gewoon goedkoop, op een sticker of een plankje ofzo.
<<

Anoniem281

Bericht 04 Jan 2017 11:23

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Haha ben je serieus? Daarom zijn we juist voor de naam Tobias gegaan! (En daarom zal hij alleen blijven, de leuke T-namen zijn op)
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 04 Jan 2017 11:30

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben een bordje van Lejow! Wit plexiglas met daarop een afbeelding en onze namen in het zwart. Het huisnummer zat al op de muur toen we hier kwamen wonen, zijn huurhuizen en die hebben allemaal het nummer er al op. Plus dat je een bordje zonder nummer eventueel nog mee kan verhuizen naar een ander huis, al zijn dat de kosten niet wanneer je een goedkoper bordje hebt.

Ik ben er heel blij mee! Had ook wel mooie dure bordjes gezien maar dat vond ik zelf zonde van het geld. En nu kon ik zelf de afbeelding en dergelijke kiezen, terwijl je bij veel andere bordjes toch meer beperkt bent in mogelijkheden.

Een sticker met naam vind ik eigenlijk ook een goede optie!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2017 11:30

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Bazinga schreef:Haha ben je serieus? Daarom zijn we juist voor de naam Tobias gegaan! (En daarom zal hij alleen blijven, de leuke T-namen zijn op)

:shock:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2017 11:32

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Cotton schreef:
Bazinga schreef:Haha ben je serieus? Daarom zijn we juist voor de naam Tobias gegaan! (En daarom zal hij alleen blijven, de leuke T-namen zijn op)

:shock:


Hahaha reageer jij nu zo geshockeerd op het feit dat ze het bij eentje houden of dat alle leuke namen met een T op zijn? :P
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers