Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forummer gespot!

<<

Anoniem282

Bericht 30 Dec 2016 23:48

Re: Forummer gespot!

Ik snap wel wat Lynn bedoelt, ook al vind je dat ze een punt mist, Marin. Sommige forummers kunnen herkenbaar(der) zijn doordat ze foto's posten en sommige forummers blijven liever anoniem(er). Door puur op forumnaam te bevestigen, neemt dat toch niets van je nieuwsgierigheid weg, aangezien diegene op het forum (vrij) anoniem is? Maakt het dan nog verschil of het Claire/Nougat/totaal andere forummer is? Ik snap je geloof ik niet zo goed.
<<

Anoniem249

Bericht 31 Dec 2016 11:04

Re: Forummer gespot!

Heksenketel schreef:Ik snap wel wat Marin bedoeld. Ik zou het ook echt niet fijn vinden als er kennelijk iemand mij gezien heeft van een forum en ik geen idee zou hebben wie dat geweest is. Klinkt gewoon een beetje '' eng''. Ik plaats nooit foto's van mezelf of mijn kinderen ergens juist omdat ik voor zulke situaties erg huiverig ben.
Ik zou dat ook wel een beetje eng vinden. Daarom bood ik hierboven ook m'n excuses aan. Lijkt me een gek idee dat iemand mij herkent en dingen van mij weet, terwijl ik diegene nooit herkent zou hebben.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Dec 2016 11:15

Re: Forummer gespot!

Ik ben gewoon benieuwd naar de persoon die achter de forumnaam Claire met sterretjes schuilt. That's all. Jullie maken er weer veel te veel van.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 31 Dec 2016 13:23

Re: Forummer gespot!

Marin schreef:Ik ben gewoon benieuwd naar de persoon die achter de forumnaam Claire met sterretjes schuilt. That's all. Jullie maken er weer veel te veel van.


En jij weet je weer zo te verwoorden dat het vraagtekens oproept. Beetje flauw om het nu bij anderen neer te leggen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Dec 2016 14:06

Re: Forummer gespot!

Ik snap echt niet waar je je druk om maakt. Maar het zal wel. Fijne jaarwisseling Guattari.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 14:07

Re: Forummer gespot!

SFEERTJE!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 31 Dec 2016 14:08

Re: Forummer gespot!

:laughcry:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Dec 2016 14:09

Re: Forummer gespot!

Ja goed hè. Blijkbaar zorg ik voor rellen. Bij deze nog eentje in dit jaar dan. :palm:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 14:09

Re: Forummer gespot!

Zorgt wel voor een afwisselende laatste dag van het jaar. :D
<<

Anoniem187

Bericht 31 Dec 2016 14:10

Re: Forummer gespot!

Zijn de hormonen Marin (dit bedoel ik niet serieus maar ik dacht 'gooi hem er vast in voordat iemanders dat doet').
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 31 Dec 2016 18:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Dec 2016 14:14

Re: Forummer gespot!

Nee natuurlijk niet Serendipity. Gewoon gezeur over één woordje waarbjj het nodig is om anderhalf pagina daar over door te gaan. Ik snap dat echt niet, dit soort gezever. Volgens mij kan ik dan nog zovaak uitleggen wat ik bedoel maar blijft men doorgaan over iets anders. Echt heel vermoeiend.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 31 Dec 2016 16:25

Re: Forummer gespot!

Marin: weerstand is gezever. Right. Druk maken doe ik niet, hoor. Ik reageerde alleen op je. Je lijkt het nogal heftig op te vatten. Hoeft niet. Is alleen mijn visie, geen feit. Leg het lekker naast je neer, dat kan ook gewoon. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 31 Dec 2016 16:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem184

Bericht 31 Dec 2016 16:32

Re: Forummer gespot!

Huh? Joh wat een stomme discussie. Als iemand aangeeft mij wel een heel jaar geleden ergens gezien te hebben dan ben ik ook benieuwd wíé mij dan denkt gezien te hebben. Natuurlijk is het je goed recht anoniem te blijven maar m'n nieuwsgierigheid zou ook gewoon geprikkeld worden. Wil je die vragen niet of wil je niet uitwijden over jezelf dan kun je er toch ook gewoon voor kiezen níét te melden dat je een jaar geleden een bekende forummer gezien hebt? Dan weet je dat je zulke vragen ook niet hoeft te verwachten.
<<

Anoniem282

Bericht 31 Dec 2016 16:41

Re: Forummer gespot!

Volgens mij vroeg ik alleen iets wat ik niet goed begreep. Meer niet. Er wordt aan verbonden dat ik me druk maak en dat het gezever is. Dat slaat natuurlijk nergens op. Op een forum reageren mensen nou eenmaal op elkaar en als ik mijn post teruglees vraag iets ik m.i. op normale toon. Ik zou ook spontaan kunnen melden iemand te hebben gezien, zonder erover na te denken dat diegene dan wil weten wie ik ben/eerst was en toch ervoor kiezen om mijn anonimiteit te behouden.

Maar goed. Het zal allemaal wel; we begrijpen elkaar blijkbaar niet/onvoldoende. :)
<<

Anoniem315

Bericht 31 Dec 2016 17:05

Re: Forummer gespot!

Joooooo! Hoi en doei ennnnn on-topic!
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 17:06

Re: Forummer gespot!

Doei!
<<

anoniem224

Bericht 31 Dec 2016 18:28

Re: Forummer gespot!

Jeetje, is dit nu nog steeds bezig?
<<

Anoniem185

Bericht 31 Dec 2016 18:29

Re: Forummer gespot!

Wat een non-discussie :laughcry:
<<

Anoniem282

Bericht 31 Dec 2016 18:38

Re: Forummer gespot!

Volgens mij is het al afgelopen, hoor. :)
<<

Anoniem187

Bericht 31 Dec 2016 18:42

Re: Forummer gespot!

Denk aan de kerstgedachte mensen..
<<

anoniem224

Bericht 01 Jan 2017 20:26

Re: Forummer gespot!

Kerst duurt nog zo lang Serendipity.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 02 Jan 2017 07:28

Re: Forummer gespot!

Wij hebben de boom al staan hoor MN
30-04-2017
<<

anoniem224

Bericht 02 Jan 2017 07:30

Re: Forummer gespot!

Ja ik ook eigenlijk...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Jan 2017 08:49

Re: Forummer gespot!

Maple schreef:Huh? Joh wat een stomme discussie. Als iemand aangeeft mij wel een heel jaar geleden ergens gezien te hebben dan ben ik ook benieuwd wíé mij dan denkt gezien te hebben. Natuurlijk is het je goed recht anoniem te blijven maar m'n nieuwsgierigheid zou ook gewoon geprikkeld worden. Wil je die vragen niet of wil je niet uitwijden over jezelf dan kun je er toch ook gewoon voor kiezen níét te melden dat je een jaar geleden een bekende forummer gezien hebt? Dan weet je dat je zulke vragen ook niet hoeft te verwachten.



Spuit 11 meldt zich! Eens met Maple
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jan 2017 09:20

Re: Forummer gespot!

Lejow schreef:
Maple schreef:Huh? Joh wat een stomme discussie. Als iemand aangeeft mij wel een heel jaar geleden ergens gezien te hebben dan ben ik ook benieuwd wíé mij dan denkt gezien te hebben. Natuurlijk is het je goed recht anoniem te blijven maar m'n nieuwsgierigheid zou ook gewoon geprikkeld worden. Wil je die vragen niet of wil je niet uitwijden over jezelf dan kun je er toch ook gewoon voor kiezen níét te melden dat je een jaar geleden een bekende forummer gezien hebt? Dan weet je dat je zulke vragen ook niet hoeft te verwachten.



Spuit 11 meldt zich! Eens met Maple

Ach het was puur het woordje oneerlijk waar de discussie uit voort kwam. :laughcry:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers