Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 483

Geregistreerd: 12 Jul 2016 22:21

Bericht 02 Nov 2016 14:30

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

Een heleboel reacties allemaal en alles gelezen.

Heel veel verschillen, gevoelens en emoties.

Nu heeft mijn oude liefde gevraagd om een avond bij te praten met wat eten en drinken. Heb ja gezegd, natuurlijk in overleg met mijn man. Nu gaan we zaterdagavond uit eten en daarna een cafeetje pakken, dus als ik zaterdagavond hier niet ben dan weten jullie waar ik ben.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2016 14:50

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

saskias schreef:Een heleboel reacties allemaal en alles gelezen.

Heel veel verschillen, gevoelens en emoties.

Nu heeft mijn oude liefde gevraagd om een avond bij te praten met wat eten en drinken. Heb ja gezegd, natuurlijk in overleg met mijn man. Nu gaan we zaterdagavond uit eten en daarna een cafeetje pakken, dus als ik zaterdagavond hier niet ben dan weten jullie waar ik ben.


En als je zondagochtend nog niet gesignaleerd bent, moeten we ons dan zorgen gaan maken? :)

Ik zou dit zelf nooit doen, veel te glad ijs. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten en kun je zelf het beste inschatten. Ik heb één oude liefde die best met mij zou willen afspreken nog, maar ik zou dat zelf echt nooit doen. Ik heb totaal geen intenties om dingen te doen waar ik spijt van krijg, maar ik ga mezelf ook absoluut niet in de verleiding brengen. Niet dat ik daarbij impliceer dat jij dat nu gaat doen hoor, nogmaals, (en een basisschool vriendje ligt ongetwijfeld anders dan een recentere oude liefde), dat kun je zelf het beste inschatten. Ik weet wel dat ik mezelf daarvoor in bescherming neem omdat ik dat echt absoluut niet zou willen.
Let's discover the world together.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Nov 2016 07:13

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

En hoe was het?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Nov 2016 10:32

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

Mijn allereerste jeugdliefde is de broer van mijn zus haar vriend. Voor hem heb ik echt nog heel lang een zwak gehad en ik was er echt kapot van toen het uitging. Maar goed, 12 jaar geleden heeft hij zich ge-out als homo en nu is het gewoon heel gezellig als we elkaar zien.

Daarnaast heb ik nog 2 korte relaties gehad die mij echt totaal niets meer doen. Beide mannen zijn helemaal verslonsd sinds ze een gezin hebben, en dat vind ik echt een afknapper.

En mijn laatste ex zie of hoor ik nooit meer. We zijn al 10 jaar uit elkaar maar wat ik van zijn beste vriend hoor, heeft hij nog altijd een zwak voor mij. We hebben eerst geprobeerd vrienden te blijven maar dat lukte niet omdat hij altijd hoopte dat het weer goed zou komen, ook toen ik een paar maanden later mijn huidige man leerde kennen. Ik vind het wel lastig dat hij die breuk zo lastig kan verwerken, maar hij was ook wel een echte gevoelsman. Ja, eigenlijk was hij echt heel lief, dus ik vind het best wel moeilijk om te horen dat hij een zwak blijft houden, want hij doet mij echt helemaal niets meer.
2012 & 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Nov 2016 11:59

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

De eerste zou ik wel een knal voor zijn kop willen geven, wat een lul.. en wat was ik jong en naief.. en wat was hij een lul dat hij zo met me omging...

Bij de tweede zou ik de krant bellen denk ik, die is helaas 11 jaar geleden verongelukt.

verder nog wel wat flings gehad, maar dit waren toch wel de 2 belangrijkste relaties...
<<

Anoniem244

Bericht 18 Nov 2016 13:56

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

Die heb ik nog op fb en soms spreken we elkaar nog wel eens.
Heb hem al jaren niet meer gezien maar lijkt mij leuk om hem weer eens tegen te komen. Vlinders zal ik niet meer krijgen van hem :-)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 18 Nov 2016 15:04

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

Dit is mijn eerste echte relatie, dus niet aan de orde. Lekker veilig.. ;) Ik heb wel zo'n jongen waar ik vroeger een zwak voor had op de middelbare school. Daarna als student paar dates mee gehad toen ik nog steeds een zwak voor hem had. Maar die is inmiddels in China getrouwd en papa. En ik heb hem paar jaar terug nog een keer gezien en vond hem totaal niet aantrekkelijk meer.

Hoe zouden jullie het andersom vinden? Als je vriend/man met een ex iets af zou willen spreken? Open dus ij overleg met jou en in principe vriendschappelijk. ;)
<<

Anoniem222

Bericht 18 Nov 2016 17:15

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

Ik zou dat echt prima vinden. Ik ben niet zo jaloers aangelegd. Mijn vriend zou het daarentegen niet echt relax vinden, wat ik me ergens ook wel weer voor kan stellen maar ik weet zelf dat hij zich dan echt geen enkele zorgen hoeft te maken.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Nov 2016 22:24

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

Ik ook prima, gebeurt ook regelmatig - hij is nog goede vrienden met de meeste van zijn exen en ik heb met sommigen ook privé een vriendschap opgebouwd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 19 Nov 2016 00:03

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

Ik kom mijn eerste echt liefde nog regelmatig tegen (lees paar keer per jaar, gezamenlijke vrienden).We hebben maar kort (3 maanden ofzo) wat gehad en we waren jong (17) maar nog steeds slaat mijn hart een slag over als ik hem zie. Ik zou dus niet al te snel wat met hem afspreken. Met andere exen heb ik minder moeite, ook al heb ik met hen een veel langere relatie gehad. Ik blijf deze man machtig interessant vinden ondanks dat ik nu al jaren getrouwd ben.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 19 Nov 2016 12:30

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

Mijn eerste vriendje zou ik negeren en voorbij lopen, waar een idioot was dat. Ik was toen echt nog heel naïef. Met mijn andere exen zou ik gewoon een praatje maken en misschien wel even iets drinken. Ik heb voor niemand nog een zwak en zij voor mij ook niet denk ik.

Mijn laatste ex kwam ik laatst nog tegen met mijn zwangere buik. Hij wist nog niet dat ik zwanger was (heb hen wel op FB en via via had hij het echt wel kunnen weten) dus dat was toen wel een tikje awkward.

Ik heb nog wel een oud-huisgenoot waar ik lang een zwak voor heb gehad. Wij hebben jaren om elkaar heen gedraaid en wel eens wat gerotzooid, maar nooit echt iets gehad. Hij raakte een beetje met zichzelf in de knoop en is toen zo ineens vertrokken uit huis en wij hebben niks meer van hem gehoord. Ik heb me altijd een beetje afgevraagd 'wat als...' Jaren later ben ik hem letterlijk tegen het lijf gelopen op het station. Hij was flink aangekomen en echt een beetje vadzig enzo. Toen was dat hoofdstuk ook afgesloten :smile:
december 2016
juli 2019
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 30 Dec 2016 00:37

Re: Stel je komt je oude jeugdliefde tegen...

Die ben ik tegen gekomen! We hebben al 3 pogingen gedaan om nader tot elkaar te komen, maar er is nooit meer iets gebeurd. Een vonk was er wel. Zijn moeder woont bij mijn moeder om de hoek, dus kom 'm zo nu en dan nog wel eens tegen.

Waren we vorig jaar nog bevriend, is het nu enkel nog 'hallo' als we elkaar zien. Jammer, maar kennelijk mocht het niet zo zijn.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny