Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 19 Dec 2016 19:28

Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ik heb heel erg zitten twijfelen of ik hier een topic voor zou aanmaken... puur omdat ik denk dat dit bericht van mij nergens op slaat en hier vast veeeele topics over geweest zijn.

Het zit zo; ik heb al mijn hele leven lang pech in de liefde. Heb alles al meegemaakt; van het vinden van een betere vriendin (dan ik), vrij willen zijn, homo blijken te zijn en ga zo maar door .Dit alles heeft me eigenlijk erg onzeker gemaakt over alles en ben al een hele tijd alleen. Ik heb een prima leven; een huisje, een leuke baan, lieve vrienden en familie een een fantastisch gekke kat.
Nu kom ik elke week bij de slager en daar werkt een ontzettend knappe gozer; eentje waar je spontaan dom van gaat praten en waar je van gaat blozen. :love: Hij kijkt wel is naar me, maar ik heb altijd pech dat ik door iemand anders geholpen wordt. Nu afgelopen zaterdag was ik er weer eens en toen ik afrekende dacht ik; 'jee wat goedkoop!" na alles geregeld te hebben liep ik terug naar mijn fiets en ben toch mijn bon gaan checken. Ja hoor; product is niet afgerekend. Ik ben dus terug gelopen en aangegeven dat ze vergeten waren mijn product af te rekenen. Werd enorm gewaardeerd door de desbetreffende mevrouw. Vervolgens komt hij eraan en gaat dit met afrekenen. Ik kreeg mijn product terug en hij stopte er nog een bak carpacciosalade bij. Met een dikke knipoog gaf hij het me en zei dat mijn eerlijkheid erg gewaardeerd werd. Dus ja hoor.. rode kop en weggegaan. Ja en toen had je dus de poppen aan het dansen,, kriebels! Na afloop vertelde ik het verhaal aan een vriendinnetje van me en die vond wel dat ik actie moest ondernemen (ook na een verhaal van een week eerder waarin hij me ook wat fruit aanbood toen ik er was). Ik had geen idee hoe hij heette maar mijn vriendinnetje bleek een super stalker te zijn en had hem binnen no time gevonden op facebook. Met de aanmoediging; HIJ IS SINGLE! Ik moest hem maar is een berichtje sturen.
Zo onzeker als ik ben heb ik natuurlijk eerst niks gedaan, maar ja het begon toch te kriebelen. Verrassend genoeg hadden we een gezamenlijke vriend en ben ik eerst gaan checken of het echt wel kon; zomaar een berichtje sturen. Ook hier aanmoediging aan en heb een berichtje gestuurd dat ik dacht dat hij niet wist wie ik was, en dat het misschien een beetje gek was dat ik hem een berichtje stuurde maar dat ik hem erg bedankte voor de lekkere salade.

Oke, hele weekend in spanning gezeten en toen vandaag kwam daar het berichtje; 'Hey, ik weet heel goed wie je bent en ik vind het niet gek hoor dat je mij een berichtje stuurt. Vind het alleen maar leuk. Ben blij dat het goed smaakte. En bedankt voor je eerlijkheid nog. gr..' Tja.. wat kon ik daaaar nou mee? Echt helemaal niks.. geen opening.. Dus in ieder geval aangegeven van nouja als ik je niet meer zie voor de feestdagen, fijne kerst. Hij reageerde terug met; 'We zien elkaar vast nog wel, en zo niet jij ook hele fijne kerstdagen ;) KNIPOOG'
En nu zit ik dus in de rats.. ik ben een vreselijke analyse persoon en probeer uit elk berichtje iets te puzzelen. Wat bedoeld hij nou? Vind hij me ook wel leuk? Ik zeg eerlijk, we kennen elkaar niet echt natuurlijk.. maar het is nog niet echt op iets uitgelopen.

Wat vinden jullie van zijn reacties? En wat moet ik nu? Ik heb de eerste stap gezet, maar durf niet letterlijk te zeggen, goh zullen we wat leuks doen? HELP!
Laatst gewijzigd door Blondje26x op 17 Jan 2017 19:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
Don't regret anything that made you smile
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 19 Dec 2016 19:33

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Of hij je echt leuk vindt is natuurlijk lastig te zeggen, maar ik zou gewoon vragen of hij zin heeft om iets te gaan drinken. In het ergste geval moet je op zoek naar een nieuwe slager :smile:
<<

anoniem224

Bericht 19 Dec 2016 19:34

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Tja, als je hem graag wil leren kennen zou ik toch een move maken, anders komt het er misschien nooit van. Hij reageert leuk op je berichtjes, dus waarom niet brutaal voorstellen om eens een keer wat te gaan drinken?

Ik zeg dit nu heel stoer, maar ik ben zelf precies hetzelfde als jij. Maar ik weet wel dat je spijt kan krijgen van afwachten.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 19 Dec 2016 19:36

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Wat een heerlijk verhaal! Ik zou het er ook op gokken, mijn moed verzamelen en vragen of hij zin heeft om wat te gaan drinken. Daaruit zal genoeg blijken. Of het een goede of slechte jongen is, kan natuurlijk alleen later blijken. Succes!
L2014 & H2017
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 19 Dec 2016 19:37

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Meneer Nilsson schreef:Tja, als je hem graag wil leren kennen zou ik toch een move maken, anders komt het er misschien nooit van. Hij reageert leuk op je berichtjes, dus waarom niet brutaal voorstellen om eens een keer wat te gaan drinken?

Ik zeg dit nu heel stoer, maar ik ben zelf precies hetzelfde als jij. Maar ik weet wel dat je spijt kan krijgen van afwachten.


We all know the struggle :smile: :ja:
L2014 & H2017
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2016 19:39

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Hij hoeft niet te reageren en doet dat wel. Wat zegt jouw analytische kant? :)
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 19 Dec 2016 19:44

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Guattari schreef:Hij hoeft niet te reageren en doet dat wel. Wat zegt jouw analytische kant? :)


Ja dat weet ik dus niet. Aan de ene kant de opmerking; 'ik weet heel goed wie je bent' geeft aan dat ik blijkbaar opval in de winkel? (Ben overigens niet echt een opvallende verschijning haha)

Het is echt heel moeilijk om een move te maken, ik ben ook erg bang voor afwijzing zoals heel vaak gehad. Vind eigenlijk ook wel een beetje dat hij ook wel een move kan maken, maar misschien ben ik erg ouderwets? :palm: Over het algemeen ben ik wel echt zo'n gekkie die domme opmerkingen kan maken als ik recht tegenover hem sta. Tevens is het er altijd erg druk en heb ik altijd het 'geluk' door zelfde vrouw geholpen te worden..

Het staat misschien ook wel gek om weer een berichtje te sturen? ARGH! ik kan mezelf wel een schop onder mn kont verkopen! haha
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem221

Bericht 19 Dec 2016 19:48

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Wat fijn dat je iemand hebt gevonden waar je de kriebels van krijgt. Verliefdheidsverhalen zijn altijd zo lief om te lezen en als het tot een goed eind komt, dan is het helemaal geweldig. Doet me nog steeds denken aan de gebakken koekjes die door een forumster werden gebakken en die zijn aandacht trokken.

Voor nu komt hij als mij over als een zeer sociaal persoon die reageert op een berichtje, omdat hij dat altijd doet. Wij hebben een verkoper in hart en nieren in onze vriendenkring en die noemt iedereen schat, zelfs mij, en reageert op alles wat anderen schrijven/zeggen. En dat zonder 0,0 interesse. Ik vroeg hem laatst of het niet eens tijd werd voor een nieuw vriendinnetje. nadat hij een collegaatje schat noemde, en zijn antwoord: Nee, ik ben vrijgezel en dat is voor nu meer dan goed. En dat ik iedereen aanspreek met schatje? Ik heb je aandacht toch? True.

Ik zou gewoon vragen of hij zin heeft in drankje binnenkort. Het is een gedurfde vraag, en zou hem zelf ook niet snel stellen, maar dan weet je gelijk of interesse heeft.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2016 19:55

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Blondje26x schreef:
Guattari schreef:Hij hoeft niet te reageren en doet dat wel. Wat zegt jouw analytische kant? :)


Ja dat weet ik dus niet. Aan de ene kant de opmerking; 'ik weet heel goed wie je bent' geeft aan dat ik blijkbaar opval in de winkel? (Ben overigens niet echt een opvallende verschijning haha)

Het is echt heel moeilijk om een move te maken, ik ben ook erg bang voor afwijzing zoals heel vaak gehad. Vind eigenlijk ook wel een beetje dat hij ook wel een move kan maken, maar misschien ben ik erg ouderwets? :palm: Over het algemeen ben ik wel echt zo'n gekkie die domme opmerkingen kan maken als ik recht tegenover hem sta. Tevens is het er altijd erg druk en heb ik altijd het 'geluk' door zelfde vrouw geholpen te worden..

Het staat misschien ook wel gek om weer een berichtje te sturen? ARGH! ik kan mezelf wel een schop onder mn kont verkopen! haha



Een move maken? Als hij aan het werk is? Really? Hoe professioneel is dat? Natuurlijk doet hij dat niet. Maar zijn reacties op jou zeggen genoeg, toch? Hij staat open voor contact met jou.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 19 Dec 2016 19:58

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Guattari schreef:
Blondje26x schreef:
Guattari schreef:Hij hoeft niet te reageren en doet dat wel. Wat zegt jouw analytische kant? :)


Ja dat weet ik dus niet. Aan de ene kant de opmerking; 'ik weet heel goed wie je bent' geeft aan dat ik blijkbaar opval in de winkel? (Ben overigens niet echt een opvallende verschijning haha)

Het is echt heel moeilijk om een move te maken, ik ben ook erg bang voor afwijzing zoals heel vaak gehad. Vind eigenlijk ook wel een beetje dat hij ook wel een move kan maken, maar misschien ben ik erg ouderwets? :palm: Over het algemeen ben ik wel echt zo'n gekkie die domme opmerkingen kan maken als ik recht tegenover hem sta. Tevens is het er altijd erg druk en heb ik altijd het 'geluk' door zelfde vrouw geholpen te worden..

Het staat misschien ook wel gek om weer een berichtje te sturen? ARGH! ik kan mezelf wel een schop onder mn kont verkopen! haha


Een move maken? Als hij aan het werk is? Really? Hoe professioneel is dat? Natuurlijk doet hij dat niet. Maar zijn reacties op jou zeggen genoeg, toch? Hij staat open voor contact met jou.


Ja nee bedoel ook niet tijdens het werken hoor ;) Meer naar aanleiding van berichtje op zo? Ik ga er denk ik nog is goed over slapen en dan bepalen of ik weer het initiatief neem :)
Don't regret anything that made you smile
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 19 Dec 2016 20:20

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Been there.. Maar bij jouw verhaal krijg ik niet heel erg de indruk dat hij meer bedoelt dan de dingen die hij zegt. Er is echter maar een manier om er achter te komen en dat is inderdaad een move maken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem185

Bericht 19 Dec 2016 20:51

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Vraag gewoon of hij zin heeft om iets te gaan drinken, als hij geen interesse heeft weet je het ook gelijk en kun je het achter je laten. Heeft hij wel interesse dan kan het een heeeeeel mooi verhaal worden.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 19 Dec 2016 21:00

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Ik weet niet of ik het nu al zou durven vragen of nog wat meer 'signalen' zou nodig hebben. Maar heb bij mezelf wel gemerkt dat het uiteindelijk het beste werkt om hem toch een keer uit te nodigen voor een drankje o.i.d. Dan heb je duidelijkheid en kun je verder :) Hopelijk samen verder natuurlijk en als hij niet wil dan heb je in ieder geval duidelijkheid.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Dec 2016 21:11

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Wat een leuk verhaal, word er helemaal blij van. Ik zou misschien vragen of ie 't leuk vindt om in 't nieuwe jaar (inhakend op de feestdagen) een borrel op 't nieuwe jaar samen te drinken. Zoiets. En dan via Facebook berichtjes als je 't niet in 't echt durft. En wel zo netjes om dat niet op z'n werk te doen.

Tenzij je natuurlijk echt een balsy move wilt doen met iets van een briefje geven als je wat bij 'm koopt en hij het bonnetje aan jou geeft ofzo, dan snel wat in z'n hand duwen. Maar hallo dat is eng dat snap ik. En lastig te timen dat je echt door hem geholpen wordt. En misschien inderdaad niet zo netjes om dat op z'n werk te doen..

Succes in elk geval! Het klinkt mij iig best positief! :love:
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 19 Dec 2016 21:20

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Wat leuk! Ik zou zoiets sturen als "om er zeker van te zijn dat we elkaar nog zien voor de jaarwisseling, stel ik voor om samen een drankje te gaan doen. Wat zeg je ervan?"
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 19 Dec 2016 21:26

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Aaaah wat een lieve reacties! Echt top.. bedankt!
Ik ga het nu nog even laten bezinken.. zaterdag moet ik er weer heen voor de wekelijkse, misschien dat ik daarna de moed heb gevonden om hem mee uit te vragen!
Don't regret anything that made you smile
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 20 Dec 2016 11:17

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Lady schreef:Been there.. Maar bij jouw verhaal krijg ik niet heel erg de indruk dat hij meer bedoelt dan de dingen die hij zegt. Er is echter maar een manier om er achter te komen en dat is inderdaad een move maken.


Ik denk hetzelfde. Ook door dat laatste berichtje. 'We zien elkaar vast nog wel en zo niet jij ook fijne kerstdagen'. Ik vind dat niet heel uitnodigend klinken haha. Maar wie weet is hij niet zo goed in gevoel overbrengen per app en heb ik het helemaal mis.

Dus inderdaad gewoon een move maken en wordt het niets er zijn nog genoeg andere slagers :smile:
<<

Anoniem315

Bericht 20 Dec 2016 11:24

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Dit soort verhalen.. Love it! Anyway, wat ik zou doen: eerst nog een paar keer peilen in de winkel. Dus gewoon doen wat je altijd doet en proberen aan te voelen of hij gewoon vriendelijk doet of dat hij met je aan het flirten is. Zeker nu na zo'n berichtje staat er toch wel een klein deurtje open, lijkt me. Dus wellicht hapt hij toe.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 20 Dec 2016 11:26

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Lady schreef:Been there.. Maar bij jouw verhaal krijg ik niet heel erg de indruk dat hij meer bedoelt dan de dingen die hij zegt. Er is echter maar een manier om er achter te komen en dat is inderdaad een move maken.


Dit inderdaad. Ik snap wel dat hij als hij jou leuk zou vinden hij niet op zijn werk een move maakt. Maar jij hebt wel een vrij duidelijke stap gezet door hem te benaderen via social media. Hij hoefde niet te reageren, dat Is waar, maar het is natuurlijk gewoon een leuk spontaan berichtje dus helemaal niet reageren zou wel onbeleefd/lullig zijn. Ik vind hem echter ook niet bepaald deze kans aangrijpen om even met je te kletsen, wat me logischer zou lijken als hij al interesse Had.

Ik zou het denk ik laten gaan. Je kunt nog een keer langs de winkel gaan en kijken of hij nu terughoudender Is of juist enthousiaster. Mocht je het zeker willen weten of zelf op de versiertoer willen gaan kun je de stoute schoenen aantrekken en hem vragen. Dat zou ik dan wel via Facebook doen en niet op zijn werk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Dec 2016 11:32

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Zo negatief vind ik zijn berichtjes niet klinken hoor! Het is natuurlijk niet te doen om echt zeker te weten wat hij bedoelt, maar ik vind het wel positief overkomen hoor. Hij staat wel open voor contact, zo lees ik het althans.
Lijkt me ook niet dat hij direct gaat zeggen dat hij haar superleuk vindt, via Facebook.
Ik zou 't gewoon proberen!
Let's discover the world together.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:41

Bericht 20 Dec 2016 11:44

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Ik vind zijn reacties ook overkomen alsof hij openstaat voor contact. Ik zou het er gewoon op wagen :yes: Niet geschoten is sowieso mis toch! Gewoon op FB een berichtje sturen zou ik dan voor kiezen.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 20 Dec 2016 11:48

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Marin schreef:Zo negatief vind ik zijn berichtjes niet klinken hoor! Het is natuurlijk niet te doen om echt zeker te weten wat hij bedoelt, maar ik vind het wel positief overkomen hoor. Hij staat wel open voor contact, zo lees ik het althans.
Lijkt me ook niet dat hij direct gaat zeggen dat hij haar superleuk vindt, via Facebook.
Ik zou 't gewoon proberen!


Absoluut niet negatief, maar ook niet enthousiast zeg maar. Hij grijpt niet de kans aan om een gesprek te beginnen. Puur daardoor denk ik niet dat er al interesse was. Betekent niet dat wat niet Is net kan komen natuurlijk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Dec 2016 11:51

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Ik vind dit wel positief hoor:

'Hey, ik weet heel goed wie je bent en ik vind het niet gek hoor dat je mij een berichtje stuurt. Vind het alleen maar leuk.

Maar goed, dat is het nadeel van zo proberen te analyseren. Je weet toch niet hoe hij het bedoelt en ook niet hoe zijn karakter is en of ie normaal open is of niet. Ik hoop iig op een mooie romance voor de TO, hoe leuk zou dat zijn :)
Let's discover the world together.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 20 Dec 2016 12:26

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Ja dat is dus het lastige. Het is niet zo dat we al vaak contact hebben gehad hoor het is nog best vers eigenlijk. Mijn gevoel zegt wel dat het positief is bedoeld.

Ik ga kijken hoe hij zaterdag reageert. Is het naar mijn idee postief dan ga ik een poging doen en anders maar een andere slager zoeken haha
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem244

Bericht 20 Dec 2016 13:49

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Succes!
Ik ben benieuwd... zou idd een poging wagen als ik jou was... niet geschoten is altijd mis.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers