Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

<<

anoniem213

Bericht 14 Nov 2016 22:20

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Zora schreef:God Fred ga fietsen flapdrol. Ik vind het toevallig knap ja! Ga anders even een post van iemand zoeken waar je een pósitieve draai aan kunt geven :wacht:

Doe niet zo lullig. Dat gaat hem natuurlijk nooit lukken :(.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Nov 2016 22:27

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Tjee. Ik bied die jongen tenminste nog iets van een leercurve
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem213

Bericht 14 Nov 2016 22:30

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Zora schreef:Tjee. Ik bied die jongen tenminste nog iets van een leercurve

Het siert je :D. Sorry dat ik direct voor de negatieve insteek koos.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Nov 2016 22:38

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

wat een zelfreflectie! Mooooooi moooi! Echt heel mooi!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 15 Nov 2016 01:16

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

June schreef:Ik mag nog niet reageren, want ik ben nog niet klaar :D.

Leuk om van jullie allemaal te lezen. Bijzonder waar iedereen dan terechtkomt. En Harrison, jij had dit ook echt niet bereikt als je het slecht deed. Heel leuk en knap (en niet omdat ik dankzij jou een leuke baan heb :wink:).

:smile:
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 15 Nov 2016 08:59

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Als bijbaantjes heb ik gewerkt in een restaurant en in een motorzaak als telefoniste/klanten opvangen/ materialen en facturen verzenden.

Toen ben ik mijn opleiding verpleegkunde gestart en dat was werken leren dus mijn eerste echte naam.
Sinds mijn afstuderen (2008) heb ik bij 4 organisaties gewerkt op 5 verschillende plekken. Mijn laatste was als afdelingshoofd op een verpleegafdeling in een zorgcentrum (2jaar). Nu ben ik al anderhalf jaar thuis om voor mijn dochters te zorgen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 15 Nov 2016 10:52

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

.
Laatst gewijzigd door Believe op 21 Nov 2016 10:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem186

Bericht 15 Nov 2016 12:56

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Wat leuk, Believe! Ik wilde me jaren geleden omscholen in die richting. Toen moest ik een hbo+ test doen. Ik dacht dat me dat wel zou lukken, maar toen kwam ik er achter dat ik helemaal niet goed ben met cijfers. Mijn hersenen registreren dat echt niet, de voorbeeldvragen snapte ik niet eens, haha.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 15 Nov 2016 13:11

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik werk nu ruim 8 jaar als apothekers.assistente. De baan die ik nu heb is mijn derde baan, werk er nu 2 jaar. Helaas kan ik mijn passie echt niet kwijt in dit beroep, er moet steeds meer gedaan worden in minder tijd, met minder personeel en mensen waarderen het ook steeds minder. Ik ben nu overspannen maar hoop volgend jaar te kunnen beginnen met een studie tot makelaar en echt met plezier naar mijn werk te kunnen gaan. Daar zou ik zo gelukkig van worden!
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 15 Nov 2016 13:22

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

.
Laatst gewijzigd door Believe op 21 Nov 2016 10:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 15 Nov 2016 13:29

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik ben begonnen in de zorg, daar heb ik 3 verschillende banen gehad met 3 verschillende doelgroepen. Toen dat lichamelijk te zwaar was ben ik naar KPN gegaan voor 1 of ander stom baantje maarja, ik had natuurlijk geen diploma in ander werk als de zorg.
Daarna een aantal projecten gedraaid voor het uitzendbureau en toen als recruiter aan de gang voor een uitzendbureau. Daarna heb ik nog 2 stomme banen gehad om maar niet in de ww te zitten en nu werk ik als receptioniste wat me heel erg goed bevalt. Ik hoop hier dan ook terug te mogen komen na m'n zwangerschap.
30-04-2017
<<

Anoniem186

Bericht 15 Nov 2016 13:38

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Believe schreef:
Jans schreef:Wat leuk, Believe! Ik wilde me jaren geleden omscholen in die richting. Toen moest ik een hbo+ test doen. Ik dacht dat me dat wel zou lukken, maar toen kwam ik er achter dat ik helemaal niet goed ben met cijfers. Mijn hersenen registreren dat echt niet, de voorbeeldvragen snapte ik niet eens, haha.



Oh wat jammer Jans dat je dat toen niet geprobeerd hebt.
Het is niet zo dat je namelijk super goed moet zijn met cijfers, je moet vooral nauwkeurig zijn en wat van de wet- en regelgeving onthouden (die wijzigt wel constant). Ik vind het echt leuk werk!
Was je toevallig bij Q.uoratio geweest voor die test? Daar heb ik me namelijk ook laten omscholen en ik heb die test ook gemaakt (was meer een IQ-test trouwens).


Ja, daar inderdaad. Ik heb het wel geprobeerd hoor. Maar ik heb 1 van de 2 onderdelen dusdanig slecht gemaakt, dat ze niet met me verder wilden, haha.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Nov 2016 14:09

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Wat een toffe loopbanen zie ik hier langs komen. Dan voelt die van mij ook echt mega suf aan. Nu heb ik ook wel echt enorme pech gehad met mijn ex werkgever natuurlijk. Maar ik ga er vol weer voor. Q.uoratio ook al naar gekeken inderdaad alleen dan meer het deel op de zorg maar zit steeds in een andere regio. Ga me nu focussen op IT. Ik merk gewoon heel erg dat ik niet mer zo veel met mensen wil werken. Ik trek dat gewoon niet op dit moment. Verder mis ik ontzettend de doorgroeimogelijkheden. Het zal zwaar worden dat realiseer ik donders goed. Maar het is een investering in de toekomst.
2015 💙
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 15 Nov 2016 16:13

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

.
Laatst gewijzigd door Believe op 21 Nov 2016 10:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 16 Nov 2016 17:57

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Als bijbaantje heb ik vakantiehuisjes en kantoren schoongemaakt. En ik heb veel oppasbaantjes gehad.
Toen ben ik de hbo-v gaan doen. Heb tijdens de studie als eerste een bijbaantje gehad in een verzorgingshuis in de vakantie. Het jaar erop in de thuiszorg gaan werken. Daar ook een stage gedaan en na de stage een contract gekregen voor 20 uur. Dit heb ik 2,5 jaar gedaan en toen ik klaar was met de opleiding heb ik mijn baan opgezegd want ik ging verhuizen. Ben toen voor een detacheringsbureau gaan werken zodat ik verschillende werkgevers uit de buurt kon uitproberen. En ben zo na 2 jaar bij mijn huidige werkgever uit gekomen. Eerst als verpleegkundige en nu sinds 2 jaar als coördinerend wijkverpleegkundige.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 16 Nov 2016 21:25

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Als bijbaantje heb ik jaren bij Délifrance gewerkt in de keuken, later de bediening en uiteindelijk broodjes maken erbij. Ik had ook vanaf m'n 14e een aantal vaste oppasadressen en verdiende daar heel lekker mee, paste meerdere keren per week op en bijna alle weekenden als ik wilde.
Na de Pabo ben ik vrij snel verhuisd (andere kant van het land, samenwonen) en ben ik voor mijn huidige stichting gaan invallen en na een jaar kreeg ik een klein contract. Inmiddels werk ik alweer bijna 10 jaar als juf en 9 jaar voor deze stichting. Ik heb een fulltime dienstverband en een vast contract. De afgelopen 6 jaar werk ik in groep 0/1/2/3.
<<

anoniem224

Bericht 18 Nov 2016 19:10

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Hmm ik heb ook een flink werkverleden, helaas nog steeds niet dé baan die ik wil, nou ja eigenlijk wel maar nog niet fulltime.

Ik heb als bijbaantjes gewerkt in een cd-winkel, 2 supermarkten, heb folderwijken gehad, bij PostNL gewerkt (toen nog TNT post).
Heb ook nog gewerkt in de Efteling, in een winkel, in een distributiecentrum. Dit was allemaal tussen studies door.

Heb een vaste baan gehad in de kinderopvang, helaas hier verplicht moeten stoppen. Werk nu bij de grote gele M, bij mijn favoriete voetbalclub en eindelijk weer in de kinderopvang. Dit laatste hoop ik steeds meer op te bouwen zodat ik bij de grote gele M ontslag kan nemen.
<<

Anoniem184

Bericht 19 Nov 2016 16:52

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Fijn he MN, dat de kinderopvang weer zo aantrekt!
<<

Anoniem280

Bericht 20 Dec 2016 08:49

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Na mijn opleiden ben ik meteen in de thuiszorg begonnen.
Dat hield na een halfjaar op heb mij toen ingeschreven bij een uitzendbureau die alleen voor zorg bedoeld was.
Ben toen bij verschillende huizen geweest te werken.
Al snel kwam er een thuiszorg organisatie die mij heeft uitgekocht.
Naast thuiszorg werkte ik in de schoonmaak, werkte soms 60 uur in de week.
Overwerkt geraakt en heb overal ontslag genomen. Heb toen 2,5 jaar voor de organisatie gewerkt.
Daarna 4 jaar in een zorgboerderij gewerkt, zij hebben mij, 2 weken na volledig herstel ziektewet, waar ik een halfjaar in heb gezeten (burnout), dit jaar, ontslagen.
Nu werk ik vanaf juni weer voor een uitzendbureau. In 2 verzorgingshuizen gewerkt, bij 1 ben ik gedetacheerd en vorige week te horen gekregen dat detachering zal stoppen en dat ik vaste aanstelling zal krijgen.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers