Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 21 Okt 2013 00:17

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Hè maar Majira? Jij organiseert het toch? Hoe kun je het dan opeens vergeten?
<<

anoniem213

Bericht 21 Okt 2013 00:19

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Majira schreef:Omdat dit heel vaak gebeurt met de Groningen meeting, helaas!

Huh? Nu klinkt het net alsof het buiten jouw macht om is, maar jij was de organisator en je bent het nota bene zelf vergeten!
<<

Anoniem273

Bericht 21 Okt 2013 07:40

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Ik zie ervan af.
Verder eens met Nina en June.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 21 Okt 2013 07:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 49

Bericht 21 Okt 2013 07:45

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Zo bedoel ik hem niet.
Het gaat heel vaak zo dat er zich best wat mensen aanmelden, maar op het laatste moment afhaken. Daar doel ik op.

En ja, ik was dit topic vergeten, maar dat komt ook dat er geen concrete plannen waren. En het steeds twijfelachtig bleef wie er nou wel of niet konden.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 21 Okt 2013 10:55

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Maar het is toch aan jou als organisator om de plannen concreet te maken? Of af te blazen of concreet tijd en plaats te noemen?
Ik begrijp het echt niet want je bent al weken bezig met iets te organiseren en 2 dagen van te voren vergeet je dit topic en een dag erna denk je er weer aan? Dat gaat er bij mij niet in.

Maar never mind. Qua dat mensen zich aanmelden en weer afhaken voel ik me aangesproken (en terecht), ik kan alleen zeggen dat ik sinds ik alleen woon (8 weken) echt een ander bestedingspatroon moet aanwennen. Waar ik 3 maanden terug 1000 euro per maand te besteden had aan wat ik wil, houd ik nu 150 euro over. Dus ik moet niet meer spontaan op alles 'ja' zeggen om vervolgens te bedenken wat het kost en dat ik dat eigenlijk niet heb. (Niet alleen bij dit hoor, bij véél meer dingen).
Ik kom dus niet op de Groningen meeting.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Okt 2013 11:06

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Nou snap ik 'em ook niet, want er waren steeds mensen die animo hadden. Maar het was soms net of ze genegeerd werden, zoals bij Miss Energy. Jullie hadden minstens met zijn vieren kunnen zijn.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Okt 2013 11:13

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Majira schreef:Zo bedoel ik hem niet.
Het gaat heel vaak zo dat er zich best wat mensen aanmelden, maar op het laatste moment afhaken. Daar doel ik op.

En ja, ik was dit topic vergeten, maar dat komt ook dat er geen concrete plannen waren. En het steeds twijfelachtig bleef wie er nou wel of niet konden.


Er is een paar keer gereageerd de afgelopen dagen, Majira, dus dat kon je bijna niet missen.
<<

Anoniem 49

Bericht 21 Okt 2013 12:08

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Dus, laat het maar zijn.
Ik vind dat er nu dingen voor mij ingevuld worden en dat vind ik niet echt tof.
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Okt 2013 12:18

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Hè flauwe reactie, Majira. Het is gewoon zo dat jij, net als anderen mss, niet meer hebt omgekeken naar dit topic (teleurstelling over de opkomst of enthousiasme?) Dat kan, maar leg het probleem dan niet bij anderen neer. Jij was de organisator, doe dan nu niet zo verongelijkt.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Okt 2013 12:21

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Trek er een wijze les uit. Als je iets organiseert, wees dan duidelijk, hak knopen door.
<<

Anoniem 49

Bericht 23 Okt 2013 07:33

Re: Noord Nederland Meeting Zat 19 oktober 18.00u Groningen

Bedankt voor de tip!
Vorige

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers