Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pensioen.

<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 18 Okt 2013 15:12

Re: Pensioen.

Ze gaan het na 2022 op basis van de gemiddelde levensverwachting doen. Het kabinet wilt dat de AOW leeftijd sneller omhoog gaat. Dus op dat moment is het sowieso al ná de 67 jaar. Aangezien ik pas over 45 jaar ofzo met pensioen ga, verwacht ik dat het in die 30 jaar nog wel stevig is verhoogd. Je kunt het op een site laten uitrekenen, maar je moet mijn post ook wel met een korreltje zout lezen ;-).
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 18 Okt 2013 16:56

Re: Pensioen.

Dat loopt via mijn werkgever maar ik vraag me af of er tegen die tijd nog iets over is.

Mijn man is van baan geswitched en NN doet heel moeilijk met waardeoverdracht naar de nieuwe werkgever, zij zijn gewoon niet bereikbaar voor deze vraag waardoor we nu een brief van de nieuwe maatschappij hebben gekregen, zij komen namelijk niet verder en kunnen dit ook niet verder regelen. Kunnen we er binnenkort zelf nog achteraan, wat slecht ....
<<

Anoniem237

Bericht 22 Okt 2013 09:52

Re: Pensioen.

Voor de mensen die (ook) voor hun eigen pensioen sparen; doen jullie dit op jullie eigen spaarrekening?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Okt 2013 12:33

Re: Pensioen.

Nee, ik doe dit bij een maatschappij.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem166

Bericht 22 Okt 2013 21:21

Re: Pensioen.

Wij sparen het extra deel op een eigen spaarrekening en een deel hebben we belegd, maar dat is nu maar een klein deel. We sparen nu 100 euro per maand extra. Je kunt op allerlei sites wel uitrekenen hoeveel je moet sparen als je over bijvoorbeeld 35 jaar een X-bedrag gespaard wilt hebben. Wij hebben nog niet een heel duidelijk doel voor ogen, maar om te beginnen sparen we nu al een paar jaar 100 euro, dat verhogen we op termijn als we dat willen.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron