Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Facebook topic

<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 05 Nov 2015 14:58

Re: Facebook topic

https://www.facebook.com/help/173909489329079

Ik zocht laatst hetzelfde en kwam er toen met deze link van Google wel uit. Het veranderen zelf is drama, zeker met een dubbele achternaam met tussenvoegsels. Hopelijk kom je er zo uit!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 11 Nov 2015 18:06

Re: Facebook topic

Weet iemand waarom ik ineens geen afbeelding meer kan posten op facebook?

Ik beheer de facebook-pagina voor ons koor en ik plaats regelmatig statusupdates met een afbeelding of foto. Net wilde ik dat ook weer doen, kan een heel stuk tekst typen maar zodra ik een afbeelding (jpg) invoeg, verandert het publicatie-knopje naar lichtblauw (= inactief) en dit blijft zo, ook nadat de upload voltooid is.
Waar ligt dit aan? Ik had er zowel op de laptop als op de app op mijn mobiel last van en heb met verschillende afbeeldingen geprobeerd :nopompom:
<<

Anoniem151

Bericht 11 Nov 2015 19:34

Re: Facebook topic

Heb je al geprobeerd om eerst de foto te doen en daarna de tekst toe te voegen?
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 11 Nov 2015 20:02

Re: Facebook topic

Ja dat deed ik juist als eerste dus heb het naderhand ook nog andersom geprobeerd, eerst tekst en dan een foto.
Op mijn persoonlijke facebook lukt het wél om een foto / afbeelding te plaatsen.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 12 Nov 2015 12:27

Re: Facebook topic

Vandaag nog een keer geprobeerd, zelfde manier als gister, en nu lukt het ineens wél! Raar... maar goed, mn status staat er!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Nov 2015 11:32

Re: Facebook topic

Regelmatig krijg ik meldingen op FB van vrienden die naar een evenement bij mij in de buurt gaan. I don't care en meestal is het niet eens in mijn buurt ook nog, maar dat terzijde.

Hoe zet ik dat uit, weet iemand dat?
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 18 Nov 2015 11:37

Re: Facebook topic

Carrie schreef:Regelmatig krijg ik meldingen op FB van vrienden die naar een evenement bij mij in de buurt gaan. I don't care en meestal is het niet eens in mijn buurt ook nog, maar dat terzijde.

Hoe zet ik dat uit, weet iemand dat?


Ja die krijg ik ook! Gek word ik er van. En dan is het ook nog eens een evenement bijv. in Amsterdam, wat nou niet echt bij mij in de buurt is. Ik lees mee
<<

Anoniem193

Bericht 18 Nov 2015 13:48

Re: Facebook topic

Ik heb het juist andersom. Als ik aangeef dat ik naar een evenement ga, krijg ik vaak ook meldingen dat anderen het leuk vinden dat ik daarnaar toe ga. Terwijl ik dat bij anderen dus nooit zie en ook nergens zie waar ik kan aangeven dat ik het leuk vind dat zij ergens heen gaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Apr 2016 16:49

Re: Facebook topic

Blijkbaar heb ik het ooit ergens gevraagd, maar kan het niet terug vinden dus maar hier.

Is het echt , echt, echt zeker weten 100% dat als je op iemands FB kijkt dat diegene er niet kan achter komen dat ik erop heb gekeken?
<<

Anoniem184

Bericht 25 Apr 2016 16:53

Re: Facebook topic

Dat heb je wel meer dan eens gevraagd zelfs. Nee, dat kan niet. Wie ben je aan het bespioneren? (Volgens mij was dat ook meer dan eens mijn antwoord, trouwens)
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2016 17:05

Re: Facebook topic

Haha dat heb je al minstens 2x gevraagd en je krijgt ook steeds dezelfde reacties. Nee dat kan echt echt echt niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Apr 2016 17:07

Re: Facebook topic

Ik word een beetje dement hahaha.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Aug 2016 08:45

Re: Facebook topic

Als ik op al mijn priveberichten klik, dan openen ze. Bij 1 persoon waar ik ook mee bevriend ben niet. Als ik erop klik zie ik het bericht niet. Echt heel raar. Hoe komt dit?
<<

Anoniem304

Bericht 10 Aug 2016 08:49

Re: Facebook topic

Facebook heeft wat bugs en problemen de laatste tijd met privé berichten.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Aug 2016 09:42

Re: Facebook topic

Aha oke, maar dan nog is het gek dat het maar bij 1 is.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Aug 2016 09:45

Re: Facebook topic

Ja, had er wel meer over gelezen, dat het niet altijd en niet bij iedereen zo is. Ze zijn er vast wel mee bezig. Wel lastig!
<<

Anoniem301

Bericht 15 Aug 2016 07:03

Re: Facebook topic

Ik heb het zelf wel eens als ik reageer op iemand
maar ook als iemand reageert op een status van mij dat de reactie niet cklickable is en grijs blijft ipv zwart. De reactie kan ook niet geliket worden, weet iemand waar dat aan ligt?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Dec 2016 11:04

Re: Facebook topic

Ik heb wel eens contact met mensen die ik niet in mijn lijst heb. Hoe kan het dat ik kan zien dat zij online zijn en wellicht anders om ook? Is dat omdat ik hun heb geaccepteerd? Dat staat er nl als ik een bericht zie van zo'n persoon.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Dec 2016 12:26

Re: Facebook topic

Echt? Ik zie degene met wie ik niet bevriend ben maar wel berichten heb uitgewisseld nooit online staan of laatst online.
Het accepteren houdt in dat je hun bericht accepteert.
Maar geen idee zie het via de messenger app in ieder geval nooit, weet niet of jij het ziet via messenger of via de pc?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Dec 2016 13:10

Re: Facebook topic

Radler schreef:Echt? Ik zie degene met wie ik niet bevriend ben maar wel berichten heb uitgewisseld nooit online staan of laatst online.
Het accepteren houdt in dat je hun bericht accepteert.
Maar geen idee zie het via de messenger app in ieder geval nooit, weet niet of jij het ziet via messenger of via de pc?



Laptop.
<<

Brooke

Bericht 05 Dec 2016 21:57

Re: Facebook topic

caribbeanlover schreef:Ik heb wel eens contact met mensen die ik niet in mijn lijst heb. Hoe kan het dat ik kan zien dat zij online zijn en wellicht anders om ook? Is dat omdat ik hun heb geaccepteerd? Dat staat er nl als ik een bericht zie van zo'n persoon.


Hmm ik denk wel dat ik weet wat je bedoeld. Ik heb ook zoiets als ik via de pc op facebook zit. Ik heb iemand waar ik vroeger mee bevriend was op fb, er al 2,5 jaar er niet meer op. We hebben nooit berichten uitgewisseld of iets en toch zie ik soms dat diegene online is. Vind dat zo raar.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2016 14:02

Re: Facebook topic

Gek he ik snap er ook geen zak van!
<<

Brooke

Bericht 06 Dec 2016 14:12

Re: Facebook topic

Ja inderdaad en dan zie ik het weer een paar weekjes niet en dan ineens zie ik dat toch weer. Vind het ook raar dat het echt bij een specifiek persoon gebeurd. Bij andere mensen die ik ooit heb ontvriend heb ik dat helemaal niet.
<<

Brooke

Bericht 10 Dec 2016 22:32

Re: Facebook topic

Carrie schreef:Regelmatig krijg ik meldingen op FB van vrienden die naar een evenement bij mij in de buurt gaan. I don't care en meestal is het niet eens in mijn buurt ook nog, maar dat terzijde.

Hoe zet ik dat uit, weet iemand dat?


Ik erger mij daar ook kapot aan. Nu net heb ik eindelijk ontdekt hoe je dat uit kan zetten. Eerst wil ik wel zeggen dat ik het via de pc heb gedaan, weet niet of het via de mobiele versie kan.
Ik kreeg net weer zó'n melding. Ik ga dan naar die melding maar klik het niet aan, ik houd alleen mijn muiscursor erop. Dan zie je bij dat bericht 3 puntjes rechts staan. Als je daar op klikt, dan krijg je dus de optie om het uit te zetten. Hoop dat de meldingen nu wegblijven.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Dec 2016 22:38

Re: Facebook topic

Daenerys schreef:
Carrie schreef:Regelmatig krijg ik meldingen op FB van vrienden die naar een evenement bij mij in de buurt gaan. I don't care en meestal is het niet eens in mijn buurt ook nog, maar dat terzijde.

Hoe zet ik dat uit, weet iemand dat?


Ik erger mij daar ook kapot aan. Nu net heb ik eindelijk ontdekt hoe je dat uit kan zetten. Eerst wil ik wel zeggen dat ik het via de pc heb gedaan, weet niet of het via de mobiele versie kan.
Ik kreeg net weer zó'n melding. Ik ga dan naar die melding maar klik het niet aan, ik houd alleen mijn muiscursor erop. Dan zie je bij dat bericht 3 puntjes rechts staan. Als je daar op klikt, dan krijg je dus de optie om het uit te zetten. Hoop dat de meldingen nu wegblijven.

Oh wat fijn dat je dat even komt melden nog! Ga het meteen een keer achter de pc proberen mocht ik zo'n melding zien.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers