Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naar begrafenis gaan van oudoom van mijn man.

<<

Odil

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 17 Nov 2015 22:31

Bericht 02 Dec 2016 00:24

Re: Naar begrafenis gaan van oudoom van mijn man.

:palm:
Wisper words of wishdom, let it be.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2016 12:26

Re: Naar begrafenis gaan van oudoom van mijn man.

Zero schreef:Dit is ook echt precies mijn vraag.

Als je man niks geeft om die oudoom, waar is dit topic dan eigenlijk voor?


En dan ook nog zo veel tekst ook... hoeveel ga je omschrijven als het om iemand gaat waar je wél om geeft...


Hij had er het een tijd geleden over dat hij hem lang niet gezien heeft wat natuurlijk zijn eigen schuld is! Hij zei dat hij wel eens langs wilde gaan. Daarna heb ik het denk ik nog 2x gezegd en is hij er niet meer op terug gekomen dus ik had echt zoiets van laat dan maar. Als hij het echt zo graag wil en een beetje om die man zou geven was hij allang geweest.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2016 12:31

Re: Naar begrafenis gaan van oudoom van mijn man.

Radler schreef:Wat ik zou doen? Mij zulke dingen pas afvragen wanneer het ook echt aan de orde is.
Waarom nu al voorbereiden omdat het slecht gaat.
Mijn oma had jarenlang periodes dat het slecht ging en iedereen dacht nu is het aflopende zaak. Daarna ging het weer beter en dat heeft ze jaren zo volgehouden.
Dus hoeft nog niks te betekenen.

Dat je schoonouders jou niks hebben laten weten na overlijden oom en tante, tja ik zou zoiets ook op prijs stellen maar niet iedereen is even atent of denkt daar over na om dat te doen.


Tja zo ben ik nou eenmaal om mij op dat soort dingen voor te bereiden. In dit geval weet ik wat ik dan kan zeggen. Ik vind een oma heel wat anders. Ik zeg ook niet dat het verplicht is, maar vind het niet beleefd. Daarnaast verwachten ze wel dat ik bij overlijden van hun familieleden aanwezig ben en dat is gewoon krom ja toch?!
<<

Anoniem244

Bericht 02 Dec 2016 12:45

Re: Naar begrafenis gaan van oudoom van mijn man.

Ik vergelijk oma niet met oud oom, ik bedoelde er mee te zeggen dat ondanks dat iemand slecht ligt het nog heel lang kan duren.
Ja geen idee, iedereen is daar anders in.
Je kan toch gewoon zeggen wat je ook in je bericht zette "heb de beste man al jaren niet gezien"
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers