Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naar om te zien!

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2016 18:40

Naar om te zien!

Ik loop s'ochtend afwisselend 2 routes met onze hond. Bij 1 ervan loop ik altijd langs een huis van een aardige bejaarde vrouw die ik groet als we elkaar buiten zien. Ze zit vooraan in haar woonkamer te lezen oid. Nu zat ze er zoals gewoonlijk ook, maar ze leek wel dood. Ik vond het een naar aangezicht en hield haar even in de gaten vanaf de straat. Ze bewoog niet. Vlakbij was een man zijn auto aan het krabben die ik ook altijd groet dus ik sprak mijn bezorgdheid aan hem uit aangezien hij haar langer kent. Hij zei dat ze sliep en dat wel vaker deed in die stoel. Omdat ik haar altijd wakker zag was dit even schrikken. Hij bedankt me en hield haar in de gaten. Nu ik eraan denk voel ik me weer zo rot.
Aanbellen durfde ik niet dus fijn dat die man er stond.
Wat hadden jullie gedaan?
<<

anoniem203

Bericht 29 Nov 2016 19:17

Re: Naar om te zien!

Ik had waarschijnlijk even voor het raam staan kijken of ik haar kon zien ademen. Wel aardig van je en van die man dat je haar toch even in de gaten houdt.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2016 19:25

Re: Naar om te zien!

Ava schreef:Ik had waarschijnlijk even voor het raam staan kijken of ik haar kon zien ademen. Wel aardig van je en van die man dat je haar toch even in de gaten houdt.


Heb ik aan gedacht, maar ja vind ik ook zo onbeschoft en die man kon dat zien. Bovendien begaf ik me dan op priveterrein zonder toestemming en dat vind ik niet zo netjes aangezien ik echt midden in haar tuintje had moeten staan wil ik het goed kunnen zien.
<<

Anoniem192

Bericht 29 Nov 2016 19:34

Re: Naar om te zien!

O, dat had ik toch gedaan. En als die man het had gezien en ernaar had gevraagd, had ik het uitgelegd. Of als die vrouw het zag, had ik even aangebeld en uitgelegd dat je je zorgen maakte.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 29 Nov 2016 19:56

Re: Naar om te zien!

Als oude mensen zo in de stoel slapen ziet er dat wel akelig uit ja. Heb me zo ook enkele keren zorgen gemaakt om de buurvrouw.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Nov 2016 20:08

Re: Naar om te zien!

Alert van jou en je buurman. Hopelijk zie je haar weer gauw 'levend' in de stoel zitten.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2016 22:17

Re: Naar om te zien!

Het was niet naast mij, maar iets verderop. Ga morgenochtend dezelfde route lopen en dan zie ik haar hopelijk wakker zitten.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2016 12:24

Re: Naar om te zien!

Net langs gelopen en ze leeft gelukkig nog. Heb ooit in het ziekenhuis als voedingsassistente gewerkt en moest dat de kamers in. Bij een kamer lag er een wit laken over iemand heen dus vrij logisch dat ik dacht dat er een overleden persoon onder lag dus ik schrok. Hoorde ik later dat diegene wel vaker zo lag.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers