Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaste relatie, condoomvrij?

Gebruiken jullie nog condooms?

Ja, maar we zijn nog relatief kort (<mnd) samen
0
Geen stemmen
Ja, dit is ons enige voorbehoedsmiddel
28
42%
Ja, maar niet altijd, meer "double dutch"
3
4%
Nee, na een test gelijk de deur uit gedaan
8
12%
Nee, na afspraak SOAvrij mee gestopt
3
4%
Nee, alleen de eerste paar keer en toen soort van gestopt
11
16%
Nee, nooit gedaan
14
21%
 
Aantal stemmen : 67
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 15 Nov 2016 14:51

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

DdL schreef:Condooms hebben een houdbaarheidsdatum, zouden jullie ze nog gebruiken als ze bv een jaar over datum zijn?

Nee dat kan echt niet, die houdbaarheidsdatum is niet 'gewoon maar een richtlijn', zoals op een pak hagelslag.
<<

Anoniem197

Bericht 15 Nov 2016 19:22

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Ik twijfelde al maar nu gooi ik ze zeker weg. Wil niet nog een baby dus ga gewoon nieuwe halen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Nov 2016 10:10

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Een pakje condooms is nog altijd goedkoper dan een baby ;-)
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 16 Nov 2016 10:17

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Hier alleen condooms. Vanwege mijn tromboseverleden mag ik alleen een koperspiraal gebruiken en die moet ik maar eens gaan laten zetten want zonder is toch ook wel fijn en ben als de dood dat het condoom scheurt.
<<

Anoniem197

Bericht 16 Nov 2016 19:03

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Haha idd caro!
<<

anoniem213

Bericht 16 Nov 2016 19:06

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

DdL schreef:Condooms hebben een houdbaarheidsdatum, zouden jullie ze nog gebruiken als ze bv een jaar over datum zijn?

Nee, als ik zwanger wil worden, lijkt helemaal geen condooms me praktischer.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 17 Nov 2016 10:20

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Wij gebruikte alleen condooms omdat ik erg slecht reageer op hormonen en ik wil geen spiraal. Uiteindelijk zijn we gestopt en uiteindelijk willen we ons beide laten steriliseren.
30-04-2017
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 18 Nov 2016 22:00

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Charles schreef:Hier alleen condooms. Vanwege mijn tromboseverleden mag ik alleen een koperspiraal gebruiken [...]

Dit. Hoewel er voor ons nu helemaal geen voorbehoedsmiddelen aan de orde komen, omdat ik natuurlijk heel graag zwanger zou willen worden.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 20 Nov 2016 14:51

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Kees schreef:Wij gebruikte alleen condooms omdat ik erg slecht reageer op hormonen en ik wil geen spiraal. Uiteindelijk zijn we gestopt en uiteindelijk willen we ons beide laten steriliseren.


Waarom beide?

Wij zijn al vrij snel gestopt met condooms, ik was wel gewoon aan de pil.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 26 Nov 2016 21:15

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Vriend en ik hebben ons los van elkaar in het afgelopen jaar laten testen, dus we hebben dit nu niet opnieuw gedaan toen we een relatie kregen. Ik ben aan de pil, we gebruiken geen condooms. Zwanger raken ligt niet in de planning omdat we nog maar kort samen zijn, maar aan de andere kant... mocht het gebeuren, dan hebben we alles prima op orde en is het welkom.
<<

Linvi

Bericht 27 Nov 2016 10:53

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Ik heb sinds deze week een mirena spiraal dus wij zullen na de controle over 6weken geen condooms meer gebruiken.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 28 Nov 2016 14:07

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Parel schreef:
Kees schreef:Wij gebruikte alleen condooms omdat ik erg slecht reageer op hormonen en ik wil geen spiraal. Uiteindelijk zijn we gestopt en uiteindelijk willen we ons beide laten steriliseren.


Waarom beide?

Wij zijn al vrij snel gestopt met condooms, ik was wel gewoon aan de pil.


We houden van Double Dutch.
30-04-2017
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 28 Nov 2016 15:27

Re: Vaste relatie, condoomvrij?

Ik was aan de pil toen ik mijn vriend leerde kennen. Achteraf zijn we heel naïef geweest, door verder geen condooms te gebruiken, aangezien zowel zijn als mijn ex vreemd was gegaan. Inmiddels zijn we ruim 11 jaar verder, hebben we 2 kinderen en is hij begin dit jaar gesteriliseerd.
07.12.2011
11.12.2014
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers