Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijnstilling na operatie, placebo?

<<

Anoniem186

Bericht 25 Nov 2016 15:54

Pijnstilling na operatie, placebo?

Ik ben benieuwd of de verpleegkundigen hier antwoord op kunnen geven. Ik ben nieuwsgierig geworden.

Gister ben ik geopereerd, ik had erg veel pijn toen ik wakker werd uit m'n narcose. Ze hebben me tot 3 keer toe iets van pijnstilling gegeven wat niet werkte, daarna kreeg ik morfine en dat werkte erg goed. Na verloop van tijd was de morfine uitgewerkt en kreeg ik weer pijn. Ik had zakjes meegekregen wat ik moest slikken, PCM en naproxen. Dat hielp ook niet. Ik vroeg of ik opnieuw morfine mocht krijgen. Ze moesten overleggen en uiteindelijk kreeg ik iets aan m'n infuus. Maar ik merkte er weer niks van. Ik had al tegen ze gezegd dat ik van mezelf weet dat ik vrij hoog tolerant ben.