Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


" ergernissen" marktplaats (verbazing)

<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 09 Nov 2016 13:45

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Hier ook een geweldige ervaring..

Vrijdag afgesproken dat een vriendin van diegene wat op kwam halen voor haar. Maandag tussen 15 en 17u, niemand geweest. Dinsdag op goedvertrouwen zelfde tijd afgesproken. Weer niemand.
Gister een bericht of het vandaag kon tussen 11 en 13 nu kwam haar vriendin echt.
Ik heb gezegd, nee sorry heb nu 2 dagen gewacht dat ga ik niet nog een keer doen.

Gaat vandaag de bel, ik verwacht niemand en had al zo'n vermoeden dat ze het was. Ik heb uit principe niet open gedaan. Ik had voor vandaag helemaal geen afspraak gemaakt.
Blijft ze , jawel, 20 minuten aan de deur staan en bellen :palm:
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 09 Nov 2016 13:50

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Dus je had het nu wel kunnen verkopen, maar je hebt de deur dicht gelaten?
<<

Brooke

Bericht 09 Nov 2016 14:00

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik had wel de deur open gedaan. Het is absoluut niet netjes van diegene, maar als ik wat zou willen verkopen, zou ik mijn trots even opzij zetten, hoe aso ook. Diegene zie je daarna toch nooit meer en dan had je wel je geld en was je van je troep verlost.
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 09 Nov 2016 14:09

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Jep, nou ik heb er een buurmeisje blij mee gemaakt. Ging om een paar euro.
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 09 Nov 2016 14:14

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Mil schreef:Jep, nou ik heb er een buurmeisje blij mee gemaakt. Ging om een paar euro.

Wat belachelijk dat ze 20 minuten aan ging bellen? Ik had die deur opgen getrokken en gezegd dat de daar heel snel mee op mag houden. Agressief gedoe.
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 09 Nov 2016 14:29

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Carrie schreef:
Mil schreef:Jep, nou ik heb er een buurmeisje blij mee gemaakt. Ging om een paar euro.

Wat belachelijk dat ze 20 minuten aan ging bellen? Ik had die deur opgen getrokken en gezegd dat de daar heel snel mee op mag houden. Agressief gedoe.


Daar heb ik het lef niet voor :pale:
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 09 Nov 2016 15:02

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Mil schreef:
Carrie schreef:
Mil schreef:Jep, nou ik heb er een buurmeisje blij mee gemaakt. Ging om een paar euro.

Wat belachelijk dat ze 20 minuten aan ging bellen? Ik had die deur opgen getrokken en gezegd dat de daar heel snel mee op mag houden. Agressief gedoe.


Daar heb ik het lef niet voor :pale:

Snap ik hoor. Vind het wel behoorlijk aso dat ze zo dwingend voor je deur heeft gestaan. Heb je daarna nog wat van haar vernomen online?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Nov 2016 15:33

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik heb altijd issues met dat ik me schuldig voel als ik op 2 dezelfde items bied, en als ik dan met de ene in zee ga, en met de andere niet meer. Haha, stom toch! Probeer dan altijd heel netjes en lief uit te leggen hoe en wat maar vaak reageert men dan al niet meer.

Sowieso, mensen mogen wel weer eens wat liever worden op MP!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 09 Nov 2016 15:41

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik had gisteren ook zo`n zuur mens op MP. Ik heb een Barbie te koop uit een giftset, die giftset is vrij prijzig en in Nederland bijna niet te krijgen. Die Barbie dus logischerwijs ook niet.
Kreeg ik een bod van €4.

Ik: Sorry, €10 is echt het minimum
Zij: Dat is bijna duurder dan in de winkel
Ik: Ik ben benieuwd waar in Nederland je de giftset met deze Barbie kunt kopen voor iets meer dan €10?
Zij: Bij Bart Smit en Intertoys zijn ze €14
Ik: Dat zijn niet de giftsets en zeker niet deze, want deze is in Nederland niet te koop.
Zij: Nou dan zoek je het maar uit, succes
Ik: Okay dankje
Zij: Ja ik gebruik de lichamen alleen, dus het boeit me niet dat deze pop uit een giftset komt.

Ja joh, zeg dat dan direct! Allemachtig. Dan snap ik ook wel dat je liever naar Bart Smit gaat. Snap echt niet waarom je dan zo eigenwijs moet doen.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 09 Nov 2016 19:49

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik probeer mijn auto te verkopen via mp.
Reageert er iemand op een handelaar. Ik bied 600. Dus ik stuur terug 1000 vraag ik. Die vent weer ja dat is jou vraagprijs en er zitten gebreken aan etc.
Dus ik weer dat staat idd in mijn advertentie en daar is dr prijs ook op aangepast.
Die vent weer wat wil je er dan voor hebben. Uiteindelijk zeg ik minimaal 900.
Krijg ik echt serieus 20 mailtjes dat hij wilt kijken en dan bepaald of hij hem wilt en maar 750 euro betaald en dan hoeft hij geen garantie . En hij komt vanavond.
En daarna nog 10 mails met wat is je adres?

Ik heb terug gemaild vanavond kan niet. Stuurt hij dan kom ik morgen wat is je adres.

Echt serieus mafkees en garantie hahaha ik verkoop hem.via marktplaats ik ben geen winkel. Ik heb de bekende gebreken gemeld en voor de rest is er als het goed is niets mis mee.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem273

Bericht 09 Nov 2016 21:08

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Raven, ik zou dan duidelijker zijn. 'Voor €750 gaat -ie niet weg, u hoeft dus niet langs te komen.'
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 09 Nov 2016 21:28

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Inderdaad voet bij stuk houden en duidelijk zijn Raven, zo irritant als ze blijven doordrammen.

Hier vandaag ook een ergernis, het ging zo lang goed ;-) We hadden een vrij grote keukenmachine te koop, iemand bood gisteravond een stuk minder dan de vraagprijs en zei dat hij het dan vandaag kwam ophalen. Ik wil er graag vanaf, dus ging akkoord met de lagere prijs op voorwaarde dat hij het inderdaad vandaag zou komen halen. Prima, hij liet me vanochtend weten hoe laat. Paar keer gemaild vanochtend, tegen 15 uur eindelijk een reactie dat het toch verder weg was dan hij dacht, dus hij kwam niet vandaag. Hij zou kijken wanneer hij ergens de komende weken deze kant uit moest. Ik teruggemaild dat hij dan wel de vraagprijs moest betalen en dat hij sowieso zou moeten aanbetalen als hij wil dat ik hem zolang vasthoud. 'Nou, veel succes dan', schreef hij terug. Zo irritant, halve dag voor niets thuisgebleven :-(
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 09 Nov 2016 21:49

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ook lekker dan Pinoceo.

Mijn auto is onder voorbehoud verkocht aan iemand anders voor 950 euro.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem316

Bericht 09 Nov 2016 21:54

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Dat hadden wij ook continue toen wij onze auto op Marktplaats hadden staan. Het heeft wat langer geduurd maar uiteindelijk verkocht aan een jonge jongen. Het werd zijn 1e auto en heeft gewoon zonder zeuren de vraagprijs betaald. Veel leuker!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 09 Nov 2016 21:55

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Uiteindelijk komt het meestal wel goed, gelukkig. Over het algemeen zijn mijn ervaringen met Marktplaats heel positief, maar soms zijn er wat frustratiepuntjes, haha!

Fijn dat je auto nu zo goed als verkocht is Raven!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Nov 2016 21:12

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik kreeg net een bod van €4,- inclusief verzenden voor een nog goed werkende cakepop maker. Toen ik zei dat verzenden alleen al €6,95 is, kreeg ik als reactie dat 't via Kiala €3,95 is. En dan verwacht je dat ik voor 5 cent iets verkoop?
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 14 Nov 2016 01:07

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Oh Rebecca, wat een belachelijk bod inderdaad. Dat mensen het ook werkelijk proberen :palm:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 14 Nov 2016 12:02

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Zora schreef:Ik heb altijd issues met dat ik me schuldig voel als ik op 2 dezelfde items bied, en als ik dan met de ene in zee ga, en met de andere niet meer. Haha, stom toch! Probeer dan altijd heel netjes en lief uit te leggen hoe en wat maar vaak reageert men dan al niet meer.

Sowieso, mensen mogen wel weer eens wat liever worden op MP!



Hahaha dat heb ik ook Zora! Ik durf soms niet eens te bieden dan want stel je voor dat die ander zegt het is goed :palm:
⁠♡♡♡
<<

Anoniem304

Bericht 14 Nov 2016 12:06

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Hoelang geven jullie iemand om te reageren? In dit geval ben je zelf de verkoper.

Ik heb vrijdagavond verschillende items op MP gezet. Kreeg direct een mail dat iemand bepaalde dingen wel in 1x wilde overnemen. Blij natuurlijk, want dat is wel zo makkelijk. Heb direct gereageerd, maar geen reactie. Gisteren nog een bericht gestuurd, geen reactie.
Ben er nu wel een beetje klaar mee. Er zijn nog 4!!! mensen die de items willen.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 14 Nov 2016 12:08

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Dan zou ik het aan een ander verkopen, ik kan daar zo kwaad om worden reageer dan niet!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem304

Bericht 14 Nov 2016 12:10

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Jawel toch? M`n collega zei dat ook al.

Ik ben eigenlijk niet zo, maar ik ga ook geen eeuwen wachten natuurlijk. Heb nu al ruim 2,5 dag gewacht op reactie.
<<

Elle123

Bericht 14 Nov 2016 12:32

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ja Cotton dat had ik dan ook al gedaan. Straks reageert hij na een week dat hij het niet meer hoeft en hoeven de andere 4 het ook niet meer.

Ik had donderdag iets gekocht en betaald, maar de verkoper heeft nog steeds geen tijd gehad om het op te sturen. Dat vind ik ook wel een beetje jammer.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 14 Nov 2016 15:37

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Na 2,5 dag wachten lijkt het me heel reëel om een volgende geïnteresseerde te benaderen. Wat Elle al zegt, wacht je langer dan haken die andere vier ook af. Dat zou zonde zijn. Als iemand het echt graag wil hebben dan volgt er wel een reactie binnen enkele uren, dat hoeft geen 2,5 dag te duren.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Nov 2016 15:40

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ja exact, die andere mensen begonnen ook ongeduldig te worden.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Nov 2016 15:43

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik vind 2,5 dag wachten ook wel meer dan genoeg hoor.
2012 & 2016
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31