Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe zie je jezelf?

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 08 Nov 2016 21:16

Re: Hoe zie je jezelf?

Ik ben wel blij met wat ik heb. Goeie kop, mooi haar, niet te dik, niet te dun en geen rare dingen.
Met mijn buikje ben ik minder blij, maar dat zou ik kunnen oplossen door te trainen.
Soms moet ik mezelf wat beter verzorgen, dat is iets wat er nu soms bij in schiet, terwijl het wel belangrijk is.

In wat Holly zegt kan ik mij ook wel vinden. Ik was altijd echt een meisje, nu de overgang naar vrouw, is soms lastig. Niet het ouder worden, maar wel hoe ik daar mee om ga en me ga kleden enzo.

Wat jammer om te lezen dat er toch aardig wat meiden ontevreden zijn.
<<

Fanta

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 05 Nov 2016 03:22

Bericht 08 Nov 2016 21:30

Re: Hoe zie je jezelf?

Ik heb nogal een negatief zelfbeeld. Dus ben niet tevreden met mijzelf.
kijk wel regelmatig in de spiegel en dan zie ik een vrouw met een buikje en te kleine borsten waar ik zelf van walgt.
Kwa gewicht ben ik heel tevreden maar toch

Verder herken ik wat HG en Soleil zeggen over het meisje zijn. Ik vind het ouder worden niet erg maar wel hoe ik mij daarna moet kleden vindt ik soms moeilijk
*2009*2011*2013*
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 08 Nov 2016 23:37

Re: Hoe zie je jezelf?

Ik ben verre van blij met mezelf en werk daar hard aan.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Nov 2016 19:20

Re: Hoe zie je jezelf?

Jammer dat zoveel vrouwen hier niet tevreden zijn met zichzelf.

Ik vind overigens dat knap zijn en tevreden zijn met jezelf niet onder dezelfde categorie valt. Je kan sowieso niet echt tevreden zijn met jezelf als je een bepaald schoonheidsideaal wil nastreven waar je niet aan kan voldoen. Dat zou betekenen dat iemand die niet knap is niet tevreden kan zijn met zichzelf. En dat is nou juist zo zonde. Het is jammer dat we in een maatschappij leven waar zo hard geoordeeld wordt over uiterlijk.

Dat pubermeisjes onzeker zijn snap ik nog wel. Maar als je daar op latere leeftijd nog zo'n last van heb, dan is er werk aan de winkel. Net als bij die vriendin van me. Ze heeft 2 kinderen, maar wat draag je op je kinderen dan over? Je wil zelf toch ook zelfverzekerde kinderen op de wereld zetten? De wereld buiten je gezin is al hard genoeg, daar moet je ze weerbaar voor maken.

M'n vader zei vroeger altijd: je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt.
Dat is me altijd bijgebleven.
<<

anoniem213

Bericht 09 Nov 2016 19:25

Re: Hoe zie je jezelf?

Zegt Rupaul ook altijd. Rupaul's dragrace kan ik ook iedereen aanraden als kijkmateriaal, maar dat is weer een ander onderwerp.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Nov 2016 19:47

Re: Hoe zie je jezelf?

June schreef:Zegt Rupaul ook altijd. Rupaul's dragrace kan ik ook iedereen aanraden als kijkmateriaal, maar dat is weer een ander onderwerp.


Die ga ik googlen!
<<

Anoniem192

Bericht 09 Nov 2016 20:11

Re: Hoe zie je jezelf?

Het ligt aan de dag en mijn bui, meestal vind ik mezelf wat te zwaar, zie ik vooral mijn onderkin (ook op foto's) en ben ik niet tevreden met het resultaat. Maar soms zie ik een spontane foto van mezelf die ik dan wél weer leuk vind, en dan zie ik ook wel in waarom ik leuk gevonden word om het zo te zeggen.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 09 Nov 2016 22:44

Re: Hoe zie je jezelf?

Ik ben wel tevreden over mijn persoonlijkheid maar niet over m'n lijf tijdens het sporten, ik heb je post te letterlijk genomen denk ik
<<

Anoniem186

Bericht 10 Nov 2016 07:43

Re: Hoe zie je jezelf?

Bolus26 schreef:Ik ben wel tevreden over mijn persoonlijkheid maar niet over m'n lijf tijdens het sporten, ik heb je post te letterlijk genomen denk ik


Nee hoor, ik dacht het juist van niet. Je werkt aan jezelf, dat is altijd goed. En dat maakt niet uit op welke manier, of dat nou in een sportschool is of met behulp van therapie of iets dergelijks.
<<

Anoniem281

Bericht 10 Nov 2016 08:11

Re: Hoe zie je jezelf?

Ik heb fors overgewicht en dat weet ik. Als ik in de spiegel kijk, schrik ik niet ofzo. Het is namelijk geen geheim waar k pas recent achterkwam.

Ik ben fors/groot maar vind mezelf daar niet walgelijk of lelijk door. Soms denk ik, jeetje, toch s naar de sportschool hoor! Maar ja.. neh.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 10 Nov 2016 09:41

Re: Hoe zie je jezelf?

Vind je het dan niet belangrijk voor je eigen gezondheid en een oog op de toekomst, Bazinga, om iets aan het forse overgewicht te doen?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Nov 2016 10:00

Re: Hoe zie je jezelf?

Ik zie mezelf wel redelijk reeel volgens mij, al hoorde ik gisteren dat iemand mij 'die lange docent' noemde en dat vond ik gek. Ook zie ik mezelf wat dikker dan ik ben, want ik zou mezelf 'normaal' noemen terwijl andere mensen me soms erg slank noemen.
Maar ik ben heel tevreden met hoe ik er uit zie. Ik doe er ook m'n best voor dmv sport, ik vind het belangrijk om een sterk en fit lichaam te hebben en voel me daar goed in.
#teammaple🍁
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Nov 2016 10:17

Re: Hoe zie je jezelf?

Deels heb ik hetzelfde als UN. Ik zou mezelf omschrijven als normaal, maar anderen vinden mij vaak slank. Ik zie dat niet zo, al zie ik ook wel dat ik niet dik ben. Mijn buik vind ik wel echt heel lelijk, dat is echt mijn zwakke punt, en ik 'durf' ook geen strakke shirtjes te dragen. Objectief gezien valt het best mee, en in kleding zie je er volgens mij niets van, maar ik vind het echt niet mooi. Verder vind ik mezelf best ok, ik zie er best leuk uit vind ik zelf.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers