Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


LinkedIn vaardigheden...

<<

Anoniem 63

Bericht 20 Okt 2013 22:20

LinkedIn vaardigheden...

Ik was mijn LinkedIn pagina aan het bijwerken en zag dat ik een zielig rijtje vaardigheden had staan. Maar ik vind het ook lastig om te bedenken wat je daar in kunt vullen... Wat heb jij bij je vaardigheden staan?


Edit: misschien had deze beter in een andere pijler gekund.... :angel:
<<

Anoniem 3

Bericht 21 Okt 2013 08:49

Re: LinkedIn vaardigheden...

Kun je geen vaardigheden bedenken die je door je werk en studie opgedaan hebt?
En je kunt natuurlijk ook spieken bij collega's/mensen met dezelfde soort baan :) .
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 21 Okt 2013 18:08

Re: LinkedIn vaardigheden...

Mijn vaardigheden zijn Microsoft Word, Microsoft Excel, Exact (boekhoudprogramma), Citrix (een beveiligde werkomgeving via internet) en de naam van een salarisprogramma.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Okt 2013 19:06

Re: LinkedIn vaardigheden...

Hoe is Citrix een vaardigheid Ilovethe90s? Of weet je hoe je dat moet implementeren enzo?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 21 Okt 2013 19:48

Re: LinkedIn vaardigheden...

Ik heb gekeken wat anderen erbij hadden staan hoor en toen zag ik vooral programma's staan waar je mee werkt of ervaring mee hebt. Op het werk maken wij dagelijks gebruik van een Citrix omgeving, vandaar deze vermelding.
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Okt 2013 20:42

Re: LinkedIn vaardigheden...

Ja Microsoft Office (of uitgesplitst) zag ik meer staan inderdaad, die zou ik ook kunnen toevoegen. Ja, ik kan natuurlijk wel spieken bij anderen, maar vind t ook wel leuk om hier te lezen wat jullie ingevuld hebben :nerd:

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers