Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen maar condooms gebruiken..

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Okt 2016 21:23

Re: Alleen maar condooms gebruiken..

Wanneer dat het enige voorbehoedsmiddel is, denken we er eigenlijk altijd wel aan. Misschien dat het heel sporadisch vergeten is, maar dat was in een periode dat we niet lang daarna voor een kindje wilden gaan. Dan is het toch al iets minder van belang, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem281

Bericht 30 Okt 2016 21:25

Re: Alleen maar condooms gebruiken..

Onze badkamer is twee deuren verder, we hebben al paar keer 't bed opnieuw moeten opmaken omdat we zonder afdrogen naar bed zijn gegaan :nerd:
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 30 Okt 2016 22:15

Re: Alleen maar condooms gebruiken..

Wij zijn er helemaal niet zo nauwkeurig mee, onze kinderwens is vervuld dus daarom gaat m'n man zich eind december laten helpen. Vind seks zonder Durex zo veel fijner.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Okt 2016 22:39

Re: Alleen maar condooms gebruiken..

Lady schreef:Maar als jullie dan bijvoorbeeld een keer spontaan samen onder de douche staan en seks willen hebben. Liggen dan in jullie badkamer ook condooms klaar of gebeurt het dan gewoon niet? Ik overweeg mijn spiraal te laten verwijderen omdat het een hele negatieve werking heeft op mijn libido. Maar ik loop nog wat te twijfelen vanwege zulke praktische zaken.


Hmm, ja nee dan moeten we die gaan halen, soms nemen we ze vast mee. Maar we zouden er natuurlijk best een paar in de badkamer kunnen bewaren.
Mijn libido is weer helemaal normaal sinds de spiraal er uit is, daar was echt niks meer van over, echt heel irritant.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 31 Okt 2016 07:19

Re: Alleen maar condooms gebruiken..

Dora hahaha.

Fedora ben je dan niet bang dat wanneer je nu wel zwanger wordt niet allemaal teveel wordt. De ziekte van je vriend en een baby. Je geeft nu al vaak aan dat je het zwaar hebt en het soms even niet meer trekt.
Een baby is in het begin best wel pittig. En dan heb ik helemaal geen moeilijke baby.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 31 Okt 2016 21:51

Re: Alleen maar condooms gebruiken..

Ik heb sindskort een spiraal, maar word nu een beetje bang voor jullie verhalen over gebrek aan libido.
Maar ik zou dus niet met alleen condoom willen/durven. Wij willen nu gewoon echt niet zwanger raken, en ik hoor te vaak dat het toch fout gaat.
Toen ik al gestopt was met de pil, maar we nog niet echt voor een kindje gingen waren we er niet super strikt in. Wat eerder ookal gezegd werd, we begonnen zonder en dan met, of toch zonder.
Wij hadden ze wel overal liggen: slaapkamer, badkamer, auto, tas. Je weet maar nooit! :banaan:
<<

Anoniem198

Bericht 31 Okt 2016 22:31

Re: Alleen maar condooms gebruiken..

Sam schreef:Voor de zwangerschap van P waren we heel strikt.
Na de geboorte van P een stuk minder, is gebleken :palm: :smile:


Haha hier hetzelfde verhaal! Nu dus echt weer opletten :smile:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers