Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreetbuien

<<

Anoniem187

Bericht 29 Okt 2016 23:32

Re: Vreetbuien

Ben ik streng voor mezelf ja? Hmm daar heb ik eigenlijk nooit echt over nagedacht. Daar ga ik eens even over nadenken. Bedankt voor je berichtjes June, heel lief!
<<

Anoniem219

Bericht 30 Okt 2016 03:45

Re: Vreetbuien

Ja ik heb ze nu weer regelmatig helaas...

Van begin 2011 tot half 2012 bij een psycholoog geweest ivm een heel negatief zelfbeeld wat er toe Leidse dat ik een eetstoornis ontwikkelde... dat is een tijdje goed gegaan maar nu begint het eigenlijk weer beetje van voren af aan denk ik... ik weet het niet...
voel me af en toe weer zo als toen, maar ook weer niet altijd, kan me er soms goed overheen zetten mar ook weer niet altijd...
lekker vaag verhaal zeker :palm:
<<

Anoniem197

Bericht 30 Okt 2016 06:52

Re: Vreetbuien

Ja heb ik nu heel veel last van. Begon na de bevalling en hoop dat het snel stopt!
Negerzoenen en chips. Iedere avond heb ik daar zin in. Denk combi hormonen en vermoeidheid? Geef er niet altijd aan toe maar wel vaak.
Na het avondeten zit ik ook niet vol, geen verzadigd gevoel terwijl dat wel zou moeten.
Eet standaard een groentesoep (dus echt groenten als basis en niet een bouillon met soepgroenten), agv bijvoorbeeld of pasta (vol bord) en dan nog een toetje.
Maar dan zou ik nog een bord eten op kunnen en ik geef geen borstvoeding dus of dit normaal is, geen idee eigenlijk.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 31 Okt 2016 11:29

Re: Vreetbuien

Ja, als ik ongesteld ben. :laughcry: Dan heb ik zin in chips, neeh toch chocola, is het ook niet. Vreet dan zo de kast leeg.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2016 11:29

Re: Vreetbuien

Jeanette schreef:Ja, als ik ongesteld ben. :laughcry: Dan heb ik zin in chips, neeh toch chocola, is het ook niet. Vreet dan zo de kast leeg.

:yes:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Okt 2016 11:51

Re: Vreetbuien

Ik kan wel enorm veel zin hebben in iets, en dan blijft het bij een bakje chips. Heeeeeel af en toe, en dat is dan één keer per drie maanden ofzo dan moet er naast dat bakje chips ook nog chocolade naar binnen. Of iets anders en dan heb ik buitensporig veel honger. Maar echt vreetbuien heb ik niet.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 31 Okt 2016 11:58

Re: Vreetbuien

Daar heb ik bijna geen last meer van gelukkig. Vroeger wel heel veel last van gehad, toen hulp gehad van een psycholoog. Ik at echt mijn verdriet en emoties weg, kan er nu veel beter mee omgaan en durf het steeds vaker te zeggen als ik me even kut voel in plaats van het wegeten.
<<

Anoniem315

Bericht 31 Okt 2016 12:00

Re: Vreetbuien

Ja, maar dat wisten jullie al. Alleen heb ik de mazzel dat het aan m'n uiterlijk niet te zien is. Echter voel ik me wel altijd schuldig dat ik geen fruit neem ipv chocola en chips. Soms lukt dat, maar meestal niet. Vooral 's avonds is het raak. Ik blijf heen en weer lopen naar de keuken. Zoals hierboven ook al genoemd is, is het patroon zo lastig te doorbreken.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 31 Okt 2016 12:03

Re: Vreetbuien

Caro schreef:Ik kan wel enorm veel zin hebben in iets, en dan blijft het bij een bakje chips. Heeeeeel af en toe, en dat is dan één keer per drie maanden ofzo dan moet er naast dat bakje chips ook nog chocolade naar binnen. Of iets anders en dan heb ik buitensporig veel honger. Maar echt vreetbuien heb ik niet.

Nou, dit! Ik voelde me gisteren al heel badass omdat ik Twee jodenkoeken heb opgegeten!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Okt 2016 12:14

Re: Vreetbuien

Soleil schreef:
Caro schreef:Ik kan wel enorm veel zin hebben in iets, en dan blijft het bij een bakje chips. Heeeeeel af en toe, en dat is dan één keer per drie maanden ofzo dan moet er naast dat bakje chips ook nog chocolade naar binnen. Of iets anders en dan heb ik buitensporig veel honger. Maar echt vreetbuien heb ik niet.

Nou, dit! Ik voelde me gisteren al heel badass omdat ik Twee jodenkoeken heb opgegeten!


Nou! Echte durfal ben je! Ik had dat zaterdag overigens: ik had overdag met mijn vriend op het terras bitterballen gehad én 's avonds een bakje chips. Voelde me toen al heel schuldig!
<<

Anoniem202

Bericht 31 Okt 2016 12:57

Re: Vreetbuien

Caro schreef:
Soleil schreef:
Caro schreef:Ik kan wel enorm veel zin hebben in iets, en dan blijft het bij een bakje chips. Heeeeeel af en toe, en dat is dan één keer per drie maanden ofzo dan moet er naast dat bakje chips ook nog chocolade naar binnen. Of iets anders en dan heb ik buitensporig veel honger. Maar echt vreetbuien heb ik niet.

Nou, dit! Ik voelde me gisteren al heel badass omdat ik Twee jodenkoeken heb opgegeten!


Nou! Echte durfal ben je! Ik had dat zaterdag overigens: ik had overdag met mijn vriend op het terras bitterballen gehad én 's avonds een bakje chips. Voelde me toen al heel schuldig!


Maar dat is eigenlijk ook niet goed toch, dat je jezelf schuldig voelt..?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Okt 2016 13:09

Re: Vreetbuien

Nee joh, sloeg helemaal nergens op. Maar dan zit ik te bedenken 'ohhh wat heb ik veel gegeten vandaag!' en dan voel ik me schuldig. En dan schuldig naar wie ook he? Alsof iemand anders ermee zit wat ik in mijn mond stop :nerd:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers