Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij gelukkig op dit moment?

<<

anoniem203

Bericht 26 Okt 2016 12:40

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja opzich wel. Alleen lichamelijk op net moment niet zo en daar baal ik van. Als dat nou ook nog eens goed was kon ik volmondig ja zeggen!
<<

Brooke

Bericht 26 Okt 2016 13:16

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik vind dat best een moeilijke vraag. Kan me niet écht herinneren wanneer ik voor laatst dat gevoel had. De laatste jaren zijn er voornamelijk alleen maar zorgen en als het ene is opgelost dan komt het andere weer. Het is niet dat ik in een put zit, dat niet en ik ken ook zeker leuke momenten die me blij maken, maar de zorgen overheersen altijd en daarom kan ik niet echt helemaal zeggen dat ik gelukkig ben nu.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2016 20:20

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Gelukkig vind ik zo'n groot woord. Maar ik ben wel blij met mijn leven en soms heb ik dan even zo'n geluksgevoel, maar het is geen constante staat van zijn.
<<

Geel

Bericht 26 Okt 2016 20:38

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik ben nu wel weer gelukkig hoor. Vaak ben ik op mijn gelukkigst als ik me niet focus op de dingen die ik niet heb of ervaar, maar tevreden ben met de prachtige dingen die wel heb.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2016 20:39

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Lijkt me ook vrij vermoeiend om continu over te lopen van geluk :P Ik heb idd af en toe zo'n geluksmomentje ineens, dat kan op de gekste momenten zijn en vaak om heel kleine dingen.
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Okt 2016 21:40

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik ben ook wel weer gelukkiger dan een paar dagen terug. Mijn hormonen worden overhoop gegooid en het feit dat ik lichamelijk niet weet waar ik aan toe ben maakt me minder gelukkig, zeker met een blik op de toekomst.

Maar rationeel gezien mag ik heel erg gelukkig zijn, dat weet ik heel goed maar mijn gevoel doet soms niet mee, jammer is dat maar ik probeer te accepteren dat het nu op dit moment maar even zo is.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 27 Okt 2016 11:36

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee, vraag me ook af of ik ooit weer écht gelukkig word.
Maar ik maak er het beste van :)
<<

Anoniem304

Bericht 27 Okt 2016 12:13

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Waarom denk je dat je nooit weer gelukkig kan worden? Lijkt me heel erg!
<<

Anoniem187

Bericht 27 Okt 2016 12:38

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Serendipity schreef:En of ik zelf gelukkig ben? Gelukkig vind ik een groot woord maar ik ben best happy momenteel :)


Ik moest dit bericht van mezelf even terug lezen om mezelf er even aan te herinneren dat ik best happy ben. De welbekende winterdip begint z'n intrede te doen. BAH!
<<

whiteflower

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:49

Bericht 28 Okt 2016 21:07

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik helaas op het moment ook niet. Op relatie na gaat alles zoals ik het niet zou willen..
En dan komt de dip inderdaad ook weer om de hoek kijken.. Vorig jaar weinig last van gehad, dit jaar des te meer :(
<<

Anoniem184

Bericht 28 Okt 2016 21:09

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja, ik ben gelukkig :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Okt 2016 23:16

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Helaas ook nog steeds nee, ook bij het UWV ben ik qua begeleiding overal tussendoor geflipt doordat mijn ex-werkgever verzuimd heeft om een bedrijfsarts in te schakelen. Daarbij ben ik weer vol in therapie omdat ik flashbacks blijf houden en ptss over heb gehouden aan de hele situatie tijdens mijn zwangerschap. Verder wil ik heel graag een eigen plekje voor mij en J en hoop ik elke dag dat er een goed huisje online komt.

Waar ik wel heel happy van word is J. Hij ontwikkeld zich fantastisch en vertrouwd volledig op mij. Heerlijk hoe hij ondeugend kan zijn en onwijs lieve knuffels kan geven.
2015 💙
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11420

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 29 Okt 2016 09:28

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Anderhalf tot twee jaar geleden dacht ik ook nooit weer gelukkig te worden. Maar ik voel me nu toch wel tevreden. :)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Robijn

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 17 Okt 2016 20:22

Bericht 29 Okt 2016 10:24

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Wat verdrietig dat zoveel meiden niet gelukkig zijn!

Ik ben erg gelukkig, heb een fantastische vriend, lieve vrienden en vriendinnen, een huis waar we ons thuis voelen en een vast contract voor mijn droombaan. Natuurlijk betekent dat niet dat ik continu op een wolk zweef, maar het algehele gevoel is wel geluk. Het enige wat ik te wensen heb is dat het ons gegeven is om een kindje te krijgen en dat ik snel zwanger ben.
Throw kindness around like confetti
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 29 Okt 2016 16:21

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik ben gelukkig met mijn relatie en zoon. :love:
Minder gelukkig met mezelf en mijn werk.
Afbeelding
<<

Anoniem190

Bericht 29 Okt 2016 16:24

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Wisselt met de dag.. op dit moment weer in een dip..
Ongelukkig over de afsluiting van mijn vorige werk, en omdat ik geen rust kan vinden.
Laatst gewijzigd door Anoniem190 op 12 Mei 2017 07:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem273

Bericht 29 Okt 2016 17:29

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik voel me gewoon oké. Ik voel dingen nooit heel uitbundig, ben vrij vlak geloof ik. Of misschien is dat wel heel normaal, haha.
Ben in ieder geval blij met mijn leven; met mijn man, huisdieren, ons huis wat steeds meer een thuis wordt en ik vind het heerlijk op mijn werk.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 01 Nov 2016 14:33

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja, ik ben heel gelukkig op het moment. Ik heb wel eens dagen dat ik me kut voel, maar dat doet niet af aan mijn over-all gevoel van geluk.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 01 Nov 2016 16:09

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Deze vraag puzzelt mij de afgelopen weken. Ik heb een lieve man, drie kinderen, al onze ouders leven en zijn gezond, vrienden, leuke baan, mooi huis. En nu.... wat maakt mij gelukkig? Het hebben van deze dingen wel of niet heb ik gemerkt maakt het verschil niet. Wat mij betreft begint het bewustzijn dat het leven niet gaat om te arriveren op de bestemming maar om te genieten van de reis er naar toe (het leven zien als dans). Dit filmpje illustreert mijn gevoel:
https://vimeo.com/176370337
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 18 Nov 2016 16:35

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Voor alle meiden die nee hebben gezegd een hele dikke knuffel!

Ik voel me wel gelukkig, soms dan ben ik weleens verdrietig omdat het met mijn gezondheid niet echt lekker loopt en ik onderhand iedere week naar ziekenhuis moet maar als ik aan mijn man en kinderen denk of naar ze kijk dan maakt dat veel goed
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Nov 2016 05:47

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik barst bijna uit elkaar van geluk deze week. De bevalling is voorspoedig en zonder complicaties verlopen, herstel idem. De kleine man doet het super met drinken, groeien en slapen. Mijn man is een topvader en -partner. Familie en vrienden zijn betrokken en lief voor ons. De kraamverzorgster is fijn, maar ik ben ook blij dat het afloopt en we lekker met zn drieën verder kunnen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik ben zo dankbaar en intens gelukkig op het moment, onbeschrijfelijk.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 19 Nov 2016 09:59

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Wat leuk om te lezen Taeda, het is je echt zó gegund! :ja:
<<

Anoniem331

Bericht 19 Nov 2016 10:07

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

*weg*
Geluk is dan ineens zo relatief, alles waar je gelukkig van kunt worden en zijn in is 1 klap weg.
(Niet quoten)
Laatst gewijzigd door Anoniem331 op 19 Nov 2016 22:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Nov 2016 10:10

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Oh Taeda, wat is dit jullie zo ontzettend gegund!

Popcorn, wat een naar nieuws. Ik wil je veel kracht toewensen.
2012 & 2016
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Nov 2016 10:33

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Jeetje, Popcorn, wat heftig! Heel veel sterkte.

Het is je gegund Taeda!

Hier voel ik me meest van tijd gelukkig. Soms kan ik piekeren over dingen maar dat kan ik steeds beter relativeren.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers