Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trots op jezelf?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Okt 2016 17:42

Trots op jezelf?

Wanneer was jij voor het laatst trots op jezelf?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 23 Okt 2016 18:45

Re: Trots op jezelf?

Nu. Twee dagen achter elkaar een flinke rit op m'n paard gemaakt. Ik ben trots op mezelf dat dat lukt en dat ik de energie kan vinden om mezelf van de bank te schoppen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 23 Okt 2016 18:45

Re: Trots op jezelf?

Pas toen ik een levende muis opraapte omdat mijn kat daarmee naar binnen kwam hengelen. Had geen strot meer over, maar het was gelukt.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 24 Okt 2016 08:00

Re: Trots op jezelf?

Echt trots op mezelf, 4 jaar geleden toen ik mijn propedeuse mocht ophalen.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Okt 2016 08:49

Re: Trots op jezelf?

Nu. Ik ben bijna 22 kilo afgevallen.
<<

Anoniem282

Bericht 25 Okt 2016 23:59

Re: Trots op jezelf?

Nu. Dat ik zo snel een nieuwe baan heb gevonden in een economie die weliswaar aantrekt, maar een vakgebied waar de banen schaars zijn.
<<

Anoniem221

Bericht 26 Okt 2016 00:11

Re: Trots op jezelf?

Ik ben de laatste twaalf maanden alleen maar trots op mezelf en op de relatie die ik heb met mijn vriend. Vooral het laatste. We hebben nooit ruzie en als ik me niet goed voel dan haal ik een knuffel i.p.v. nodeloos ruzie maken. Het voelt zo goed om zo goed samen te zijn en het maakt dat ik mezelf zoveel meer waardeer dan ik eerder deed.
<<

Anoniem177

Bericht 26 Okt 2016 00:29

Re: Trots op jezelf?

Ik ben momenteel erg trots op mijzelf. Ik krijg eindelijk de juiste hulp en heb zelf de stappen er naar toe ondernomen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Okt 2016 09:00

Re: Trots op jezelf?

Ik vind dat zo knap Cotton!

En wat goed Bambina. Weet niet waarvoor, maar toch heel goed.

Ik ben trots dat ik al drie jaar keihard werk. En nu ook tijdens m'n zwangerschap is het best pittig, maar ik werk gewoon wel nog steeds full time en heb me pas één keertje twee daagjes ziekgemeld toen ik écht niet meer kon. Daarnaast ben ik ook wel trots op dat ik langzaam aan meer op m'n strepen begin te staan en meer accepteer dat ik sommige dingen moet gaan laten. Dat is nogal een dingetje voor mij, maar het voelt wel goed om te merken dat ik dat ook kan, af en toe nee zeggen en voor mijzelf en de kleine kiezen. Ik vind dat moeilijk, maar daarom ben ik juist wel trots dat ik dat nu iets beter begin te kunnen.

En ik ben trots op m'n babybuik. Dat vind ik heel leuk, want ik heb jarenlang m'n buikje weg moeten moffelen en nu mag het. Dat is best gek, maar voelt ook trots. Het voelt fijn om trots op iets van je eigen lichaam te zijn.
Let's discover the world together.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers