Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je een foto...

<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Okt 2016 11:28

Re: Als je een foto...

Op foto's zie ik er meestal veel dikker uit dan wanneer ik mezelf in de spiegel zie.
Op foto's zie je de rollen op mijn buik, of juist een onderkin. In de spiegel valt dat niet op of is mijn houding automatisch dat je dat niet zo ziet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Robijn

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 17 Okt 2016 19:22

Bericht 21 Okt 2016 11:22

Re: Als je een foto...

Ik vind mezelf in de spiegel en op geposeerde foto's vaak best okay, maar als er een spontane foto wordt gemaakt vind ik mezelf daar altijd veel dikker op dan ik me voel. Waarschijnlijk klopt het wel, maar toch, doe mij die spiegel of geposeerde foto maar :wink:
Throw kindness around like confetti
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Okt 2016 11:27

Re: Als je een foto...

Wisselend. Meestal haat ik spontane foto's van mijn gezicht, vooral en profil. Ik vind mijn neus te groot en het aantal (lach)rimpels groeit gestaag.

Maar ik heb ook weleens gehad dat ik foto's keek en me afvroeg van wie die slanke benen waren. Om er een foto later achter te komen dat ze van mezelf waren :palm:. Dat was trouwens wel pré zwangerschap, haha.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem244

Bericht 21 Okt 2016 13:31

Re: Als je een foto...

boeddha schreef:Als ik foto's van mezelf zie zoals ik nu ben denk ik nee dat ben ik niet. Ik ben 65 kilo kwijt en vind het nog steeds moeilijk te geloven. Ik vind mezelf ook eng om te zien dus ik kijk niet graag naar mezelf. In mijn hoofd blijf ik toch mijn oude ik voor me zien en zo is dat met eigenlijk alles.


Wauw wat knap van je! Kan mijzelf voorstellen dat je hoofd nog wat meer tijd nodig heeft om dit anders te zien.


Bij mij heel wisselend.. er zijn dagen dat ik mijzelf wel Oke vind en er zijn dagen dat ik mijzelf vreselijk vind. Zo ook met foto's trouwens. Selfies zijn dan nog wel de beste optie waarvan ik denk daar sta ik best Oke op.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 21 Okt 2016 20:11

Re: Als je een foto...

Ik vind mezelf nooit mooi op foto's, mijn spiegelbeeld vind ik meestal wel ok (ligt ook een beetje aan de lichtinval op dat moment, haha!). Ik hoop maar altijd dat anderen me zien zoals ik mijn spiegelbeeld zie en niet zoals ik mezelf op foto's zie :smile:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 23 Okt 2016 17:49

Re: Als je een foto...

Nee, ben verre van fotogeniek en sta er altijd weer raar op.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 24 Okt 2016 10:28

Re: Als je een foto...

Nee, ik vind mezelf op foto's meestal een stuk minder mooi en een stuk dikker. Gelukkig zie ik mezelf vaker in de spiegel. Ik denk dat ik dan gewoon alleen kijk naar de dingen die ik wel mooi vind of zo, want als ik kritisch naar mijn hele lijf kijk wordt ik niet zo blij, terwijl als ik gewoon in de spiegel kijk ik best vaak redelijk tevreden ben.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Okt 2016 16:58

Re: Als je een foto...

Ik vind mezelf op foto's vreselijk, behalve op mn bruidsfoto's haha
<<

ChiQ

Bericht 25 Okt 2016 17:16

Re: Als je een foto...

Ik vind mezelf op foto's eigenlijk hetzelfde als in de spiegel.. wel heb ik vaak het idee dat mensen me mooier vinden dan ik mezelf vind..
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 25 Okt 2016 17:22

Re: Als je een foto...

Als ik een foto voor de eerste keer zie vind ik het altijd tegenvallen tenopzichte van wat ik zie in de spiegel. Als ik een beetje gewend ben aan de foto dan zie ik hetzelfde.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem192

Bericht 25 Okt 2016 17:30

Re: Als je een foto...

Ik word nooit zo blij van spontane foto's eigenlijk..
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 25 Okt 2016 17:58

Re: Als je een foto...

Teun schreef:Wisselend. Meestal haat ik spontane foto's van mijn gezicht, vooral en profil. Ik vind mijn neus te groot en het aantal (lach)rimpels groeit gestaag.

Maar ik heb ook weleens gehad dat ik foto's keek en me afvroeg van wie die slanke benen waren. Om er een foto later achter te komen dat ze van mezelf waren :palm:. Dat was trouwens wel pré zwangerschap, haha.


Precies dit, behalve de zwangerschap dan. Ik vind mijn neus ook te groot en dat zie je vooral op en profil foto's. Van die foto's waarin ik in de verte staar heb ik dan ook niet.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers