Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar ben jij dankbaar voor?

<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 23 Okt 2016 17:51

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Serendipity schreef:Is het heel raar (of triest) dat ik geen antwoord op deze vraag weet?


Nee hoor, ik heb precies hetzelfde.

Al ben ik wel heel dankbaar dat ik gezond ben en lieve vrienden heb.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 23 Nov 2017 13:09

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Even een up voor dit topic.

Na gisteren ben ik zo ontzettend dankbaar voor alle lieve mensen om mij heen!
<<

Anoniem231

Bericht 23 Nov 2017 17:18

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Jada klinkt als een heftige gebeurtenis gisteren. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Nov 2017 08:21

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Voor mijn zwangerschap. Wat een cadeautje!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 25 Nov 2017 09:31

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Voor de relatie met mijn vriend. Ik voel me zoveel beter sinds ik hem ken!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 25 Nov 2017 18:19

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Taeda schreef:Natuurlijk in de eerste plaats voor mijn zwangerschap en dat zwanger zijn me een stuk beter afgaat dan zwanger worden. Ik heb geen klachten (gehad) en alles lijkt met het kindje ook goed te gaan.
Daarnaast ben ik intens dankbaar voor de omgeving waarin ons kind terecht komt. Ik heb een lieve man, fijne familie en goede vrienden. Ook financieel hebben we het goed, man en ik hebben allebei een leuke baan met goede mogelijkheden.
Eigenlijk ben ik voor heel veel dankbaar op het moment. Ik heb deze zwangerschap al een paar keer een traantje van geluk moeten wegpinken.

Dit is van ruim een jaar geleden en mijn geluk is dit jaar alleen maar groter geworden. Wat een heerlijk eerste jaar hebben we mogen hebben met onze zoon en onze mooiste dromen worden overtroffen dat we weer een kindje mogen verwachten. Ook al is de zwangerschap niet spontaan, is het wel heel soepel en zonder teleurstellingen verlopen. Daarbij gaan we over 7 weken eindelijk verhuizen en het huis ziet er nu al prachtig uit. Ik had nooit durven hopen dat ik komend voorjaar in mijn eigen tuin zit met man en twee zonen :heart:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem252

Bericht 25 Nov 2017 18:20

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Wat mooi taeda!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 26 Nov 2017 10:38

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Voor het getrappel in mijn buik. Begin dit jaar niet durven hopen dat ik zo snel weer zwanger zou raken en dat het gaat zoals het nu gaat.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers