Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blunders in bed

<<

Anoniem193

Bericht 04 Okt 2016 00:33

Re: Blunders in bed

Mijn ex en ik hadden sex op de grond omdat het bed zo piepte. Was wel akward dat ex daarna in een lange broek beneden kwam terwijl het zomer was. Hij had 2 schaafwonden op zijn knieën door de vloerbedekking.
<<

Anoniem281

Bericht 04 Okt 2016 06:25

Re: Blunders in bed

Mijn beste vriendin had ook een bed dat herrie maakte en toen ze na anderhalf jaar seksen op de grond, uit huis ging en het bed uit elkaar haalde, kwam ze erachter dat 't op een plint stond en daarom zoveel herrie maakte :D
<<

KitKat

Noob

Berichten: 87

Geregistreerd: 27 Aug 2015 11:32

Bericht 04 Okt 2016 13:21

Re: Blunders in bed

Gaat gelijk boven kijken op ons bed niet op een plint staat.....

Wij hebben sinds een klein jaar een nieuw bed, maar man wat een drama... Kraakt piept en maakt hoop kabaal... :cry:
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 07 Okt 2016 14:03

Re: Blunders in bed

Bovenstaande posts doen me denken aan mijn ex.

We hadden het matras op de grond gelegd, omdat zijn bed zo kraakte. De volgende ochtend gingen wij samen weg. Toen we terug kwamen, vroeg zijn moeder waarom zijn matras op de grond lag en of we door het bed waren gezakt... We maakten er maar iets van dat ik niet goed kon slapen door het gekraak van zijn bed ofzo (was 1 van de eerste keren dat ik daar sliep).
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 08 Okt 2016 11:32

Re: Blunders in bed

Ik ben een keer ongesteld geweest en doorgelekt in zijn bed. Ik schaamde me al zo en liet mijn vriend beloven dat hij de lakens zelf in de wasmachine zou doen... Hij had ze zelf in de wasMAND gedaan.... :nopompom:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 09 Okt 2016 13:44

Re: Blunders in bed

Toen ik nog thuiswoonde, zijn we een keer door het bed gezakt (de lattenbodem was niet meer zo goed). gelukkig waren mijn ouders niet thuis.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 14 Okt 2016 20:17

Re: Blunders in bed

Wat een leuke verhalen zeg! Betrapt worden door je eigen of andermans kinderen lijkt me echt heel gênant! Gelukkig kan m'n zoon nog niet uit z'n bed komen:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

anoniem196

Bericht 17 Okt 2016 09:20

Re: Blunders in bed

Behalve de slappe lach, kopstoot of tegen de muur stoten en sperma wat in mijn gezicht kwam geen blunders .
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers