Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cytotec

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Okt 2016 12:23

Cytotec

Ik heb dus cytotec gekregen en moest deze oraal innemen.

Meer meiden die het oraal in moesten nemen e kan iemand me vertellen hoelang het duurt dat het medicijn gaat werken?
Heb er van de gynaecoloog 2 in moeten nemen. De gynaecoloog die ik gisteren had zei 4, maar die is er vandaag niet...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 14 Okt 2016 14:56

Re: Cytotec

Wat een vervelende nasleep joh..

Ik moest er 4 tegelijk inbrengen en na 1,5u licht bloedverlies en met 2,5u na innemen was het echt goed op gang.
Mocht er dan na 24u nog niets geweest zijn, dan moest ik nog een keer 4 inbrengen.

Dus bij mij kwam het best snel op gang, maar het kan dus ook een poos duren. Sommigen kunnen er gewoon doorheen slapen (weinig krampen etc), anderen ervaren het als een (halve) bevalling. Qua krampen viel het bij mij echt reeeeuze mee, maar ik verloor wel zoveel dat ik maximaal iedere 45 minuten naar wc moest om te verschonen (en dan nog aantal keer flink flink doorgelekt).

Sterkte!
<<

Blauwoog1982

Noob

Berichten: 61

Geregistreerd: 14 Okt 2016 18:24

Bericht 14 Okt 2016 18:30

Re: Cytotec

Ik heb eerst een andere tablet moeten slikken.
Dinsdagavond gedaan ( daardoor voelde ik me erg naar..en kreeg mini maal bruin verlies) en dan gisteren ochtend 4 cycotex tabletten vaginaal in moeten brengen.
Daarna 3 uur op bed gelegen en kwam er in eens heel veel uit op de wc.
Mocht het niet gelukt zijn moest ik vandaag weer 4 tabletten inbrengen.

Ik kreeg er ook erge kramp van pff.. een mini bevalling.

Is het al opgang gekomen linnie?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Okt 2016 18:31

Re: Cytotec

Heb nu meer krampen, lijkt wel iets minder te bloeden. Ben toch even met mn man en dochter naar mn schoonouders geweest.
Heb morgenavond een etentje (opa is 80 geworden), hopelijk valt het mee, en anders ga ik eerder naar huis.

En idd lange nasleep, ik zie nog tegen mn ma net alsof ik gestraft wordt :snik:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Okt 2016 18:33

Re: Cytotec

Blauwoog1982 schreef:Ik heb eerst een andere tablet moeten slikken.
Dinsdagavond gedaan ( daardoor voelde ik me erg naar..en kreeg mini maal bruin verlies) en dan gisteren ochtend 4 cycotex tabletten vaginaal in moeten brengen.
Daarna 3 uur op bed gelegen en kwam er in eens heel veel uit op de wc.
Mocht het niet gelukt zijn moest ik vandaag weer 4 tabletten inbrengen.

Ik kreeg er ook erge kramp van pff.. een mini bevalling.

Is het al opgang gekomen linnie?


Klein beetje. Neem er vanavond nog 2 voor het slapen gaan. Heb gelukkig nog van die matjes voor op bed, dus die leg ik voor de zekerheid op mijn kant.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Blauwoog1982

Noob

Berichten: 61

Geregistreerd: 14 Okt 2016 18:24

Bericht 14 Okt 2016 20:42

Re: Cytotec

Gaat vast goed komen.
Wanneer heb je nacontole? Ik a.s donderdag.

Is mijn 2de miskraam achter elkaar. Maar vind pillen wel fijner dan curattage en narcose
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Okt 2016 20:52

Re: Cytotec

Blauwoog1982 schreef:Gaat vast goed komen.
Wanneer heb je nacontole? Ik a.s donderdag.

Is mijn 2de miskraam achter elkaar. Maar vind pillen wel fijner dan curattage en narcose


Ook as donderdag. Ik had liever curretage, maar de arts vertelde me dat hij liever eerst de pillen wilde proberen omdat hij bang was iets te beschadigen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Blauwoog1982

Noob

Berichten: 61

Geregistreerd: 14 Okt 2016 18:24

Bericht 14 Okt 2016 21:04

Re: Cytotec

Ik had bij vorige miskraam curattage en heeft daarna 12 weken geduurd voordat ik ongesteld werd. De hele tijd bang geweest voor verklevingen.
Vandaar dat ik nu voor pillen heb gekozen. Had de vorige keer geen keus..omdat ze toen dachten aan mola zwangerschap. Achteraf gewone miskraam.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers