Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn lieve moeder..

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Sep 2016 12:50

Re: Mijn lieve moeder..

Lief dat jullie aan me blijven denken. Het werken ging gisteren beter dan dinsdag. Ik heb het zes uren volgehouden en zelfs wat laag complexe patiëntenzorg gedaan (gipsen). Nadien voelde ik me ook best goed. Gisteravond nog wel een paar traantjes na een smsje van mijn vader. Mijn ouders zouden gisteren 38 jaar getrouwd zijn geweest en we hadden namens alle kinderen, aanhang en kleindkinderen een groot bos bloemen laten bezorgen. Zijn smsje om te bedanken raakte me enorm, er lag zoveel emoties in verscholen.

Nu heb ik weekend en ga ik volgende week maandag en donderdag weer proberen te werken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem250

Bericht 30 Sep 2016 13:04

Re: Mijn lieve moeder..

Wat knap lady dat je alweer werkt. Het zal vast heel goed zijn, maar het lijkt me ook zo moeilijk om je leven weer op te pakken. En jij doet dat al zo dapper. Lijkt me ook heel moeilijk naast je eigen verdriet en verdriet van je vader te zien. Zo'n groot gemis.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Sep 2016 13:39

Re: Mijn lieve moeder..

Ik heb heel veel respect voor je Lady hoe je het allemaal aanpakt en probeert.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem197

Bericht 10 Okt 2016 12:22

Re: Mijn lieve moeder..

lady hoe gaat het nu? En met werken? Ook al hulp gevonden voor de tekst van de tattoo?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Okt 2016 16:49

Re: Mijn lieve moeder..

Wat lief dat je het vraagt. Over het algemeen genomen gaat het best goed met me. Het gemis en het verdriet komen in momenten en zijn dan ook heel heftig. Ik vind het heel pijnlijk om mijn vader alleen te zien komen en alleen te zien gaan.
Ik werk sinds deze week weer volgens mijn rooster en dat gaat goed. Vandaag de derde dag en dan merk ik wel dat het nog wat veel is. Maar na vandaag heb ik vakantie en ga ik een weekje met mijn gezin naar Oostenrijk. Ik hoop daar wat rust te vinden.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Okt 2016 06:42

Re: Mijn lieve moeder..

Knap hoor Lady dat je weer alles probeert op te pakken. Ik hoop dat je een heerlijke vakantie met je mannen gaat hebben. Frisse berglucht ademen.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 13 Okt 2016 10:41

Re: Mijn lieve moeder..

Nou, da's zeker fijn, even vakantie. Bijzonder en fijn dat je nu alweer aan 't werk bent, dat het goed gaat en dat je je wel goed voelt. Misschien komt dat ook gewoon omdat je het wel toelaat op de momenten dat het je aanvliegt. Elke keer een portie verwerken, het laten gebeuren, weer opkrabbelen en doorgaan. Ik wens je zeker wat rust!
<<

Anoniem250

Bericht 13 Okt 2016 11:22

Re: Mijn lieve moeder..

Hele fijne vakantie Lady. Ik hoop dat het je goed doet (vast wel) en je tot rust komt. En heel knap dat je weer werkt en je leven zo dapper oppakt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 09 Mrt 2017 12:26

Re: Mijn lieve moeder..

Vandaag is het alweer een half jaar geleden dat mijn moeder overleden is. Wat mis ik haar! Vandaag heb ik het moeilijk en ben ik emotioneel maar het grote verdriet lijkt nog steeds uit te blijven. Zodra het de kop op steekt stop ik het weg, het is te rauw en te pijnlijk om te voelen. Wat mis ik haar belangstelling, haar complimenten, haar trots, haar adviezen, alles zoals alleen een moeder dat kan. :snik:
Laatst gewijzigd door Lady op 09 Mrt 2017 12:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Geel

Bericht 09 Mrt 2017 12:30

Re: Mijn lieve moeder..

Wat ontzettend prachtig dat je zo'n mooie, liefdevolle band met je moeder had. Dat het zo pijnlijk is laat maar weer zien hoe innig jullie relatie was en hoezeer jullie verbonden waren. Sterkte vandaag, lieve Lady. Het is een lange weg, maar doe het maar stapje voor stapje.
Laatst gewijzigd door Geel op 09 Mrt 2017 13:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 09 Mrt 2017 12:51

Re: Mijn lieve moeder..

Wat een ontzettend groot gemis Lady. Veel sterkte :hug:

♥♥
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 09 Mrt 2017 12:59

Re: Mijn lieve moeder..

Heel veel sterkte vandaag, Lady.
Het lijkt mij zo moeilijk voor je om dit mee te maken.
Ik vind trouwens wel dat je er heel erg mooi en open over praat altijd.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 09 Mrt 2017 13:08

Re: Mijn lieve moeder..

Veel sterkte vandaag Lady, en alle andere dagen zonder je lieve moeder. Lijkt me zo ontzettend moeilijk.
<<

Anoniem250

Bericht 09 Mrt 2017 13:13

Re: Mijn lieve moeder..

Veel sterkte lieve Lady. Wat een groot gemis.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Mrt 2017 13:21

Re: Mijn lieve moeder..

Sterkte Lady :hug:
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem278

Bericht 09 Mrt 2017 13:38

Re: Mijn lieve moeder..

Door alles wat je hier schrijft mogen wij n klein beetje meeleven in wat n mooie, lieve en bijzondere vrouw je moeder is. Is, want jij houdt haar herinnering levend, houdt haar zo in ere. Ik kan me nu maar een beetje indenken hoe fantastisch jouw moeder was en dat maakt al dat ik zie hoe enorm het gemis is. Heel goed voorstelbaar dat je al die rauwe rouw en pijn niet wilt en kunt omvatten. Het is TE.
Heel veel sterkte met elke dag zonder haar. Vandaag, maar ook morgen, volgende week en volgende maand.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 09 Mrt 2017 13:52

Re: Mijn lieve moeder..

Wat een lieve woorden, dank jullie wel.

Ik vind het met D momenteel zó pittig. Hij is enorm driftig, gooit met dingen, wordt heel erg boos als hij iets niet mag. Wat mis ik dan mijn moeder ook in praktische zin. Ik had haar kunnen bellen om te zeggen dat ik er een beetje doorheen zit met hem en dan had ze hem met liefde een of twee nachtjes laten komen logeren zodat ik een beetje op adem zou kunnen komen. En ze zou me bemoedigend toespreken en me weer de goede richting op helpen. Ook in zulke dingen mis ik haar zo enorm..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mrt 2017 14:19

Re: Mijn lieve moeder..

Ach lieve Lady, wat moeilijk op zo'n dag als vandaag. Het is een mijlpaal zonder dat je wilt dat het een mijlpaal is. Zo gaan er nog vele volgen. Ik ben het eens met Quizzle. Ik heb het idee dat ik jouw moeder van alle forummama's het beste heb leren kennen door al je lieve, warme verhalen. Ik kan me niet eens voorstellen hoe erg het gemis is.

Liefs en sterkte vandaag en alle andere dagen.
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 09 Mrt 2017 14:49

Re: Mijn lieve moeder..

Lieve Lady,

Dit soort 'mijlpalen' zijn verschrikkelijk moeilijk.
Die kleine momenten dat je weer even met je neus op de feiten wordt gedrukt dat je lieve moeder er niet meer is.

Heel veel sterkte.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 09 Mrt 2017 14:51

Re: Mijn lieve moeder..

Sterkte lieve Lady, wat een gemis
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 09 Mrt 2017 16:50

Re: Mijn lieve moeder..

Het is van A tot Z zo herkenbaar wat je schrijft.
Ik heb het verdriet ook heel lang weggestopt, een jaar of 4 denk ik, en kon het pas toelaten toen mijn vader aan het daten ging. Had ie dat niet gedaan, denk ik dat ik het nu nog steeds geen plekje had kunnen geven. Maar dat moment van verwerken en een plek geven komt dus vanzelf wel. Laat het gewoon gebeuren (oh dat woord gewoon..ik heb er zo'n hekel aan, maar ik weet niet hoe het anders te zeggen).

Bedenk je goed dat je je moeder zo goed kent, dat je weet wat ze je gezegd zou hebben op de moeilijk momenten. Natuurlijk zijn de woorden daadwerkelijk van haar horen veel fijner, maar het geeft mij soms rust als ik me bedenk wat zij me gezegd zou hebben.

Lieve Lady, een heeeeeele dikke :hug:, je bent echt een topper (K)
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Mrt 2017 17:07

Re: Mijn lieve moeder..

:hug:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 09 Mrt 2017 18:57

Re: Mijn lieve moeder..

Wat een mooie en waardevolle woorden MdU. Je hebt helemaal gelijk, ik weet precies hoe mijn moeder zou reageren. Ik ga proberen daar meer bij stil te staan.

Jullie allemaal bedankt, jullie lieve reacties doen me goed en geven me het gevoel dat mijn emoties er mogen zijn.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 09 Mrt 2017 19:25

Re: Mijn lieve moeder..

Heel veel sterkte, lieve Lady! :hug:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem331

Bericht 09 Mrt 2017 23:00

Re: Mijn lieve moeder..

Heftig Lady, maar wat een bijzondere moeder heb jij gehad, kan niet anders als je zo liefdevol over haar praat. Natuurlijk doet het zeer je verdriet te voelen, want wat een moeder om te missen.
Dikke knuffel!
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers