Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koosnaampjes deel 2

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Okt 2016 08:13

Koosnaampjes deel 2

Na koosnaampjes voor je kind ben ik ook wel benieuwd hoe jullie je partner doorgaans noemen. Kom maar op met die gênante namen! En hoe noemt je partner jou allemaal?
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Okt 2016 08:27

Re: Koosnaampjes deel 2

Haha oh dat is echt heel erg bij ons. We hebben ontzettend veel rare naampje samen. Schuim, schuimspaan, aap, aap banaan, snip, snip aap, snipper, snipper muis, snip kip, kip aap, snip snap, snierp, en nog wel meer rare termen denk ik. Het ergste is dat we er ook nog naar luisteren. Maar dit alles louter wanneer we alleen samen zijn uiteraard.

Lieverd zeggen we nog wel in gezelschap, of schat. Maar nooit liefie of andere van dat soort koosnaampjes.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 07 Okt 2016 09:56

Re: Koosnaampjes deel 2

Haha, ik heb twee koosnaampjes voor hem die een gekke verbastering van zijn voor en achternaam zijn dus die zet ik hier niet neer. Verder zeg ik wel regelmatig lief, liefje of liefie en schatje. Soms zeg ik ook wel flapdrol of pannenkoek als hij grappen maakt waar ik het lijdend voorwerp van ben haha.

Mijn vriend noemt me ook wel eens gekscherend poepie. Maar eigenlijk zegt ie vooral Jannie en ook wel lief grietje en schatje. En als hij lieverd of Janne zegt is dat meestal omdat hij geïrriteerd is hahaha. Hij stuurt ook heel vaak: je bent lekker. :laughcry:
<<

Anoniem221

Bericht 07 Okt 2016 10:49

Re: Koosnaampjes deel 2

We roepen elkaar meestal met 'lieverd' of 'schat'. Maar we zijn ook vaak elkaars sjimbek en schuimbek.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 07 Okt 2016 10:55

Re: Koosnaampjes deel 2

Hahaha ik vind dit leuk. Hier geen speciale verbasteringen van namen, maar meer de veelvoorkomende koosnaampjes zoals: Schatje, leukerd, leukie, lieffie, mops dat gebruik ik wel het meeste. Of als ik iets semi serieus wil zeggen.. 'Euh meneer.. Dat gaat zomaar niet'.

Ik vind het zelfs raar klinken als ik zijn naam zeg of hij die van mij haha. Ik ben zo gewend dat hij mij anders aanspreekt. Als ik in een ruimte sta waar wij mensen niet goed kennen vind ik het vreemd om ''schat' te zeggen. Dan zeg ik wel eens zijn voornaam en kijkt hij me vreemd aan 'Heb je het tegen mij?' :confused:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Okt 2016 11:06

Re: Koosnaampjes deel 2

Haha ja ik vind het ook raar om elkaar gewoon bij de naam te noemen. Als we in het openbaar zijn en ik wil hem roepen, doe ik dat met de afkorting van zijn naam, maar zelfs dat vind ik raar klinken haha.

Het vaakst noemen we elkaar sgatjuh. Ja, echt zo geschreven ook (en dat voor een taalnazi) :laughcry: Verder noem ik hem (gekke) aap, leukie, knappie, knap ding, lekkertje, spekkie of wat er ook maar in me opkomt. Hij noemt mij poepie, poekie, boefie (aargh) lekker ding etc. Haha sommige van die namen vind ik echt niet om aan te horen, maar goed.
❤ 7 juni 2018
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 07 Okt 2016 14:39

Re: Koosnaampjes deel 2

Ik ben een klein beetje allergisch voor koosnaampjes en ik noem hem dan ook meestal bij zijn naam als ik hem wil roepen. Maar verder noem ik hem ook wel eens 'lekker ding' of 'lieverd' of 'blij ei'.

Hij heeft er trouwens laks aan dat ik het niet zo heb op koosnaampjes en zegt gewoon 'schat' als'ie me roept (behalve als er anderen zijn). En verder sexy of lekker ding of lieverd en als hij me op de kast wil hebben zegt'ie: m'n duifje
Dat vind ik echt heel verschrikkelijk haha!
<<

Floor

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 14 Mei 2015 15:17

Bericht 08 Okt 2016 11:46

Re: Koosnaampjes deel 2

Lieverd of schat(je) en verder noemen we elkaar gewoon bij naam of gebruikt hij een afkorting van mijn naam.
Zijn naam is niet af te korten, dus meestal zeg ik zijn naam of lieverd
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 08 Okt 2016 23:41

Re: Koosnaampjes deel 2

Wij hebben wel wat gekke koosnamen maar meestal is het 'schat' of 'liefje'. We noemen elkaar nooit bij de voornaam.
<<

Anoniem177

Bericht 09 Okt 2016 11:07

Re: Koosnaampjes deel 2

Lievie of sweety
<<

Anoniem281

Bericht 09 Okt 2016 11:17

Re: Koosnaampjes deel 2

Ik noem hem mop en hij mij schatje. Nooit iets anders eigenlijk.
<<

Anoniem189

Bericht 09 Okt 2016 21:41

Re: Koosnaampjes deel 2

Wij noemen elkaar altijd schatje.
<<

Anoniem316

Bericht 10 Okt 2016 09:41

Re: Koosnaampjes deel 2

Voornamelijk lief, liefje en schatje. En van ons beide namen een zoetsappige verbastering haha. Buitenshuis gebruiken we dat niet. Zijn naam kan ik niet afkorten dus dan roep ik hem bij zijn voornaam. Mijn naam kan je wel afkorten dus die gebruikt hij. Als hij mijn hele naam noemt is er stront aan de knikker :p
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Okt 2016 13:36

Re: Koosnaampjes deel 2

Ik noem hem scheet of lief/lieverd of de afkorting van z'n naam.
Hij noemt mij meestal ook scheet of liefje. Als hij de afkorting van m'n naam gebruikt is hij meestal boos..

♥♥
<<

Geel

Bericht 10 Okt 2016 14:10

Re: Koosnaampjes deel 2

Eigenlijk niet zoveel. Meestal 'schat' of 'lieveling' inderdaad. Hij noemt mij vaak 'meisje'. :heart:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Okt 2016 14:24

Re: Koosnaampjes deel 2

HIer is het over en weer schat. We zijn daarin heel saai.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem272

Bericht 10 Okt 2016 15:24

Re: Koosnaampjes deel 2

Lentebuitje.

Mijn ex en ik noemden elkaar truffeltaartje en appelcakeje :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Okt 2016 18:13

Re: Koosnaampjes deel 2

Oh ik vergeet er nog één: hij noemt me vaak tijger(tje) :laughcry: En ik hem dus aap, lekkere beestenboel ;)
❤ 7 juni 2018

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers