Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2016

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Aug 2016 18:38

Re: Trouwen in 2016

Dan moet je het niet doen. Dit is één van de meest belangrijke dingen uit je leven, hoe groot of klein je t ook viert. Bij twijfel niet doen. Dat is zonde. Ik zou dan niets overhaasten voor iets wat later ook kan.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 29 Aug 2016 19:23

Re: Trouwen in 2016

We hebben er weer over gepraat en 19 september is van de baan. Het is gewoon echt kort dag en aangezien ik me nog nooit met trouwen bezig heb gehouden, had ik ook nooit aan kaarten of een fotograaf gedacht. Ook de data in oktober is van de baan en we zitten te denken aan 5 december. Weliswaar weer een maandag, wat vrij onpraktisch is, denk ik, maar dan wordt mijn vriend 31 jaar. Iemand nog een suggestie voor een mooie datum? Vriend is wel duidelijk in het jaartal, 2016 gaat er getrouwd worden.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 29 Aug 2016 19:45

Re: Trouwen in 2016

Fijn Burn dat het allemaal bijna klaar is. Ik vond dat echt een lekker gevoel toen we die vrijdag de bedankjes hadden ingepakt en ik maandag alleen nog voor de spray tan en mijn nagels moest. Ik vond de laatste 2 weken echt super snel gaan.
Ik vond het de dag erna ook heerlijk om niks meer te hoeven regelen en nergens meer aan te hoeven denken. En nu vind ik af en toe nog raar dat je niks meer hoeft te doen, wij zijn er 1 jaar en 4 maanden mee bezig geweest. Maar we hebben een fantastische dag gehad en zou het niet nog een keer willen organiseren hoor haha. 1x is wel genoeg.
Nu is het wachten op de usb-stick met de foto's en de film en de opzet voor het fotoboek. De foto's zelf hebben we online al kunnen kijken en zijn erg mooi geworden. Heel leuk om zo nog even na te genieten.

Fedora, je moet doen waar je je goed bij voelt maar ik zou het niet overhaasten. Je doet het maar een keer in je leven.
Wij hadden ook een kleine bruiloft, ongeveer 30 gasten overdag, en zijn er ook lang mee bezig geweest. Wij hadden ook 2 fotografen omdat we echt zeker wilden dat alles werd vastgelegd en zij hebben ook een film gemaakt. Maar ja, voor een jurk ben je al even onderweg en wij wilden echt alles tot in de puntjes geregeld en verzorgd hebben. Wij hebben de tijd wel nodig gehad en hebben alles een beetje verspreid. Dus sneller kan altijd :smile:
Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 29 Aug 2016 19:53

Re: Trouwen in 2016

Mijn moeder stelde voor om de 19e in een maand aan te houden. Goed idee, ik dacht gelijk aan 19 december. Leek me dan weer beter dan de verjaardag van mijn vriend. Blijken mijn ouders 36 jaar geleden op de 19e van december getrouwd. Hun huwelijk hield geen stand, dus dat lijkt me niet de juiste datum. We hebben nog 15u de tijd om de datum te bepalen.

Ik heb niet echt gelezen in dit topic, maar hebben jullie ook bewust gekozen voor een (hele) dure jurk? Want met de jurk die ik zou willen ben ik gelijk 5000 euro lichter en daar kan ik zoveel andere leuke dingen van doen. Ik ben geloof ik nog niet de gewilde bruid van een bruidszaak. :P
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 29 Aug 2016 19:55

Re: Trouwen in 2016

Fedora, in de meeste bruidszaken zijn de meeste jurken wel onder de 2000 euro. Mij lijkt 5000 euro (in Nederland) vrij uitzonderlijk.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 29 Aug 2016 20:05

Re: Trouwen in 2016

Voor een bedrag tussen de € 1500,00 en € 2000,00 kun je een mooie jurk van kopen hoor. Alle spullen er omheen tikken lekker aan: hoepel, ondergoed (mijn broekje had ik gewoon bij de H&M gekocht), kousen/panty (ook de panty had ik gewoon van Oroblu, moest mijn jurk toch uit als ik moest plassen dus een panty was geen probleem haha) en sieraden. Ik had mijn sieraden bij de bruidswinkel gekocht. Vaak kun je daar ook schoenen kopen maar die ze hadden vond ik niks dus ben daar apart voor op pad geweest. Ben uiteindelijk zelfs bij 2 winkels geweest om het toch niet was wat ik in gedachten had. En zo kun je er heerlijk mee bezig zijn hoor :wink:
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 29 Aug 2016 20:07

Re: Trouwen in 2016

Fedora, ik ben voor €700,- klaar. Het hoeft dus niet duur te zijn! ;)

Oh ik vind het organiseren heerlijk! Maar ben dan ook echt een regelmens. Heb gelukkig de hele week voor de bruuloft vrij, dat scheelt haha. Kan ik dan even bijslapen! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 29 Aug 2016 20:19

Re: Trouwen in 2016

Ik hou heel erg van plannen en organiseren Burn (tis zelfs mijn werk) maar op een gegeven moment had ik er wel genoeg van en mocht het van mij wel gebeuren :smile: Maar ook meer omdat je er zo naartoe leeft en ik heel erg benieuwd was hoe mijn vriend mijn jurk zou vinden. Voor 99% wel ingeschat dat hij 'm mooi vond maar toch...zou toch jammer zijn als dat niet zo was. Maar hij stond echt versteld, vond het prachtig, jurk, haar, make-up, alles bij elkaar.
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 31 Aug 2016 20:17

Re: Trouwen in 2016

Haha, dat heb ik ook wel. Het is nu ook wel klaar, en laat maar komen! Maar ach, het is bijna zover!
Haha, ik ben ook heel benieuwd naar hoe N. mijn jurk vind, zoals hij hem laatst omschreef komt hij redelijk in de buurt! ;)

Ook ben ik heel benieuwd naar hem!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 01 Sep 2016 21:15

Re: Trouwen in 2016

Morgen over een week is het zo ver Burn :cheering:
Dan zal hij je jurk vast prachtig vinden! Mijn man had ik wel eens jurken laten zien die ik heel mooi vond. Maar toen ie mijn ten huwelijk had gevraagd wilde hij er niks meer van weten haha. Maar kan mij ook niet voorstellen dat er ooit een man is geweest die zijn vriendin lelijk vond op de trouwdag.

Ik was met mijn man mee geweest zijn pak uitzoeken, dat wilde hij graag. Qua kleding gaat de aandacht wel uit naar de bruid. Er zijn zoveel soorten en stijlen jurken. Je hebt ook verschillende modellen pakken maar een pak is een pak vind ik. Dat is niet zo gauw heel lelijk. Nou ja, behalve witte schoenen met een leren riem, dat vind ik echt niet mooi :silent:

Op mijn werk is mijn naam en e-mailadres ook om. Vandaag heb ik me 1x versproken en toch mijn oude naam gebruikt haha. Blijft nog even vreemd, zelfs collega's moeten er aan wennen. :lol:
Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 05 Sep 2016 19:57

Re: Trouwen in 2016

Bijna Burn :cheering: :cheering: :cheering:
Afbeelding
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Sep 2016 20:40

Re: Trouwen in 2016

Ik dacht ook net aan je Burn, weersverwachting is goed!
Alvast een fijne dag gewenst.
08/2018
05/2021
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Sep 2016 07:28

Re: Trouwen in 2016

Jaaaaaa bijna! Nog maar 2 nachtjes slapen!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 07 Sep 2016 09:33

Re: Trouwen in 2016

Burn schreef:Jaaaaaa bijna! Nog maar 2 nachtjes slapen!


Lieve Burn,
Eindelijk is het bijna zo ver!! Ik wens jou en je aanstaande man :thumbup: een heel mooie dag, geniet van alles wat jullie meemaken op je bruiloft en van wat het leven jullie verder te bieden zal hebben!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Sep 2016 12:04

Re: Trouwen in 2016

Fijne dag Burn!

Voor mij is het nog maar drie weken :-) Dan zijn we nu de foto's aan het maken.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem214

Bericht 07 Sep 2016 14:24

Re: Trouwen in 2016

Burn alvast een hele fijne dag gewenst! Geniet er volop van, het is zo leuk maar gaat zo snel voorbij..
<<

Anoniem190

Bericht 08 Sep 2016 15:24

Re: Trouwen in 2016

Fijne dag morgen Burn! geniet ervan!
<<

anoniem224

Bericht 08 Sep 2016 17:20

Re: Trouwen in 2016

Lieve Burn, ik wil je vast heel veel plezier en een hele fijne dag wensen. Het wordt prachtig weer, ik ben ervan overtuigd dat jullie dag ook prachtig wordt!
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 08 Sep 2016 18:59

Re: Trouwen in 2016

Een hele mooie, liefdevolle dag toegewenst morgen! Geniet ervan want het is echt zo voorbij! Heel veel geluk en liefde toegewenst!
Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 08 Sep 2016 19:48

Re: Trouwen in 2016

Wij zijn trouwens met het een na laatste bezig van de after bruiloft haha. De bedankkaartjes heb ik gemaakt en besteld. Daarna moet er nog een voorstel komen van de fotografen voor het fotoalbum en dan hebben we alles gehad. :nopompom:
Afbeelding
<<

Anoniem211

Bericht 09 Sep 2016 07:21

Re: Trouwen in 2016

Fedora schreef:Mijn moeder stelde voor om de 19e in een maand aan te houden. Goed idee, ik dacht gelijk aan 19 december. Leek me dan weer beter dan de verjaardag van mijn vriend. Blijken mijn ouders 36 jaar geleden op de 19e van december getrouwd. Hun huwelijk hield geen stand, dus dat lijkt me niet de juiste datum. We hebben nog 15u de tijd om de datum te bepalen.

Ik heb niet echt gelezen in dit topic, maar hebben jullie ook bewust gekozen voor een (hele) dure jurk? Want met de jurk die ik zou willen ben ik gelijk 5000 euro lichter en daar kan ik zoveel andere leuke dingen van doen. Ik ben geloof ik nog niet de gewilde bruid van een bruidszaak. :P


Als je toch een mooie bruidsjurk wil, maar er niet teveel geld aan uit wil geven: ik heb mijn jurk toendertijd gekocht bij een zaakje die bemiddelde in jurken die 1 keer gedragen waren. Mijn jurk was nieuw €2500 en van een bekend merk. Ik heb 'm gekocht voor €499 euro. Hij was gereinigd dus eigenlijk zag hij er gewoon helemaal nieuw uit. Laten vermaken door iemand en ik was voor €600 klaar! Corset, sluier en hoepel kon ik lenen.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 30 Sep 2016 20:33

Re: Trouwen in 2016

Onze video hebben we al even binnen en die is echt super! Het voorstel voor het fotoboek is ook binnengekomen. Daar moeten we nog even goed voor gaan zitten en kijken welke foto's we er wel/niet in willen hebben.

Zijn er nog meer bezig met de allerlaatste dingen?
Afbeelding
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers